Ik voel een droge hoest opkomen laatste waar ik nu op zit te wachten is ziek worden
Ik ben voor het eerst in mijn volwassen leven uitgenodigd voor een bruiloft en het is gelijk een weekender op 300 km afstand - kan ik niet gewoon ff rustig inkomen in deze volwassen toestanden???
Wat is dit nou. Big Brother is in de plaats gekomen van mijn ambulance programma???
Ik kan niet slapen. Het is bijna 4 uur joh waar gaat dit over
Oh wat mega kut zeg!!! Mensen
Ik ben net aangekomen op mijn werk en normaal als ik tegen dienst heb kom ik onderweg niemand tegen. Nu waren er overal mensen!! Heb ik een memo gemist??
Ik denk dat mensen gedoe met het weer proberen te voorkomen door vroeg te vertrekken.
Ohh ja dat verklaart een hoop. Sterkte voor iedereen
Er is wel een hele millimeter sneeuw gevallen hè vandaag!!! Dus de NS gaat zometeen de hele dienstregeling ontregelen natuurlijk!
Ik hoop het, echt zin om thuis te blijven vandaag
Ik vond het op de snelweg best een beetje spannend in de sneeuwstorm des doods!!! Maar veilig en zonder al te veel vertragingen op m’n eerste bestemming gekomen. Ben benieuwd hoe de rest van m’n dag verloopt
Omg ik ben al een uur bezig over een stuk van 8km. En dan moet ik daarna nog naar mn werk rijden.
Waarom is het in ziekenhuizen vaak zo loeiheet joh bleh
Stoepen worden over het algemeen niet gestrooid. Heeft ook weinig zin want om het zout goed te laten werken moet het worden ingereden.
Voelde me vanochtend een levend Anton Pieck schilderij. Bracht m’n dochter -tussen de dwarrelende sneeuwvlokjes door - op de slee naar school. Dezelfde slee als waar mijn ouders me vroeger ook mee naar school brachten als het had gesneeuwd
Ahhh lief. Heb je foto’s gemaakt voor je dochter later? Mijn favoriete kinderfoto’s zijn dat ik driedubbel ingepakt op een slee zit als Maggie Simpson.
Ik sterf van de rugpijn, schijnt spit te zijn
Enige wat de ha voorschrijft is naproxen.
Wat wil je nog meer dan?
Tramadol, huisarts kaartte dit wel aan maar moest eerst maar aan de naproxen (helpt tot dusver nog niet echt)
Jaaa wachtkamers van huisartsen ook. Why? Ben je meestal al niet lekker. Ga je bijna van je stok door die vieze hitte.