Op een kroon hoor je ook wel garantie te hebben, daar zijn ze duur genoeg voor.
Ik lig echt super wholesome op de bank met een grote kop thee naar de sneeuw te kijken. De vlokjes dansen door de lucht
Ik zag er vanmorgen zooo tegenop om mān spiraal te laten verwijderen (had 'm ook al een jaar langer dan eigenlijk āmagā) maar het viel ontzettend mee. Leuke dokter en maar 2 sec pijn. Ben allemaal dingen die ik al tijden uitstel aan het aanpakken en dat doet me echt goed .
Ik ben vrijdag geopereerd (ooglidcorrectie) en ik durf nog niet zo goed naar buiten maar het ziet er wel al een stuk beter uit. Ging net even naar de winkel onder mān huis om een pakketje op te halen en iets te kopen en ze vroeg naar mān operatie en was heel lief š„¹ dat doet me goed haha
Goed bezig!
Wij hadden echt een gigantische hoeveelheid overrijpe bananen in huis, dus ik ben nu twee bananenbroden aan het bakken, een gezonde variant (met ei en havermout), en een normale met boter en suiker. Zo naast elkaar is dat verschil echt wel confronterend
Ik ben echt zo ziek, niet te doen. Lig de hele dag al te slapen maar probeer nu wat vocht naar binnen te krijgen voor ik weer in slaap val
Fijn! Mag ik vragen of je teveel overhangend ooglid had? Een vriendin van mij heeft het er echt al 5 jaar over, maar denk dat ze het niet durft.
Bedoel je qua smaak of�
Ja mān bovenoogleden waren nogal zwaar en er zat blijkbaar veel vet in. Ik had er wel last van maar het is ook deels cosmetisch natuurlijk. Je mag me ook pbāen met vragen en er is een plastische chirurgietopic waar anderen ook hun ervaring hebben gedeeld.
Smaak, geur, hoe het eruit ziet, alles! Het is ook niet erg, ik pretendeer niet dat de gezonde variant hetzelfde is, maar zo naast elkaar is het wel wat sneu
Iemand heeft mijn telefoonnummer online gegooid in een telegram groep met dat ik seks wil en ik kan ondertussen wel janken door alle belletjes en berichtjes. Welke tyfuslijer doet zoiets
Ik ben een beetje sad, als het goed is ben ik dit jaar klaar met mijn opleiding. Zou hierna heel graag nog een bachelor willen doen maar voor deeltijd krijg je geen studiefinanciering en voltijd zie ik niet zitten omdat ik al richting 30 ga. Heb op dit moment ook geen werkgever die een deel zou kunnen betalen.
Heb me wel aangemeld voor een open avond voor deeltijd studies dus daar ga ik sowieso naar toe!
Jeetje wat ongelooflijk naar! Ik heb op de middelbare school iets soortgelijks meegemaakt met mijn nummer in een seksadvertentie (was gedaan door een meid die dacht dat ik iets met haar ex wilde) en je voelt je dan zo onveilig. Kan de politie iets voor je doen?
Wat vreselijk Is het iemand die je kent die dit heeft gedaan?
Oh dat is lief maar nee wij zeggen altijd tegen haar nu, DOE HET GEWOON. Ze heeft nogal diepliggende ogen dus ik zie het zelf eigenlijk niet. Maargoed, goed herstel gewenst!
Dit is vanaf 1 januari strafbaar, dus eventueel kun je aangifte doen. Wat vreselijk zegā¦
Geen idee. Zou ook niet weten hoe ik erachter moet komen.
Dit is toch niet iets voor de politie? Ik zou niet weten wat die zouden kunnen doen.
Echt super naar. Ik zou wel even contact opnemen met het niet noodnummer van de politie om een melding te maken.