Wat je even kwijt wil #67

Destiny past toch ook niet bij die twee? Klassieke rijtje is Hope, Faith, Grace toch?

Charity vind ik wel echt een erge naam, zeker hoe zij het uitspreekt, maar vind het wel echt tering knap dat ze dit allemaal alleen doet. En dat stel met die baby drieling vind ik ook echt zo indrukwekkend, die man is super chill ook met amper slaap? En die vrouw is ook gezellig.

De rest is allemaal wel NMSVPE

Edit: hahaha oh ik dacht dat ik iets kerkelijks zei, maar zie als ik Google alleen dingen over de namen van de kinderen van iemand uit MTV Teen Mom. Bijna religieus. Kennelijk is Charity wel kerkelijk passend bij hope en faith.

8 likes

Volgens mij zijn die toetsen adaptief toch, althans toen ik ze moest doen wel. Dus als hij moeilijker was is dat waarschijnlijk omdat je veel goede antwoorden gaf!!
Duimenn :blush:

4 likes

Ergste aan dat meer dan verwacht is dat je ergens denkt dat het chiller wordt als die kids geen baby’s meer zijn tot je die drieling van drie ziet en bedenkt dat het nog erger is als ze allemaal een andere kant uit lopen en allemaal een broodje en fruit en een jasje en een knuffel moeten. Wat een ellende.

12 likes

Ik kreeg net een herinnering op mijn telefoon vanuit mijn foto’s dat ik 5 jaar geleden in de rimboe was. Even gekeken en blijkbaar maakte ik 5 jaar terug een boswandeling in Drenthe.

7 likes

Ah jammer!

4 likes

pas op hoor, drenthe ligt gevoelig hier

14 likes

Moeten we je al komen uitgraven?

3 likes

Hier is helemaal niks gevallen vandaag… ik heb expres mijn hardloopdag verzet (ben gisteren geweest) en m’n snowboots aangetrokken naar werk voor niks :joy::joy:

3 likes

@Soy.peor ik denk telkens dat jouw profielfoto gert van samson is

edit: oh hij is het ook? huh ik dacht dat ik mezelf had gegaslight

4 likes

Is het ook. Ik heb die pluk van bad bunny erop gefotosoept

18 likes

ja daar kom ik net achter
maar ik dacht dat ik pas had ontdekt dat het een gert-lookalike was maar het ineens toch echt gert?? wtf ik zag ineens die samson zijkant oké laat maar

5 likes

Haha jaa. Volgens mij heb ik dit een tijdje terug bedacht omdat ik wou weten hoe lang het zou duren voordat iemand het doorhad. Maar toen had ik er na 3 min al een poll over gemaakt omdat het me te lang duurde.

11 likes

Iemand vertelde me dat ‘ze’ het nieuws over die sneeuwbom stil houden omdat ze algehele paniek en hamsteren in supermarkten willen voorkomen :woman_facepalming:

6 likes

Gelukkig weet jij er van en kan je nu op tijd wc-papier halen.

7 likes

Kan geen toeval zijn! Iemand bij de Plus weet meer!
Vandaag gaat het allemaal gebeuren. Dat hier vooralsnog niet 1 vlok is gevallen is gewoon stilte voor de storm

3 likes

Je wordt breed opgeleid voor groep 1 t/m 8, dus ook al wil je uiteindelijk liever kleuters doen moet je ook stof voor groep 8 beheersen.

5 likes

Je maakt me niet wijs dat mensen nu al door de voorraad wcpapier, die ze 4 jaar geleden hebben ingeslagen, heen zijn.

8 likes

Ik heb maandag niks gemerkt van Blue Monday (goh) maar vandaag is echt een kut dag. Vanochtend in de verkeerde trein gestapt waardoor ik te laat kwam, 1 afwijzing per mail gehad, voor het andere kom ik niet in aanmerking en ik had eten van gisteren over maar dat rook echt niet lekker. :sob::sob:

1 like

Ik dacht dat het Peter André was!

10 likes

Mijn vriend wilde vroeg eten vandaag want hij wilde om 17:30 uur sporten. Dus ik na het eten alles opgeruimd, woonkamer helemaal netjes gemaakt, gordijnen dicht. Dacht ik ga lekker vroeg naar boven om mijn boek te lezen. Is het 18:15 uur :sweat_smile:

6 likes