Waar kan ik me aanmelden
Nooo dan krijg ik straks minder
Er is denk ik een OM strafbeschikking geweest waar de dader dus niet aan voldaan heeft, vandaar dat er nu een zitting komt. Dan is er geen sprake van een artikel 12 klacht. Maargoed nu wordt het misschien onnodig heel juridisch.
@Vlek Logisch dat alles opgerakeld wordt. Ondanks dat je zegt dat het vast goed komt, toch sterkte! Je bent er dan toch weer even mee bezig.
Als getogen Drenth kan ik wel wat hebben. Mijn zieltje is zo hard als een hunebed.
Nee, dit wist ik eerlijk gezegd niet!
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik daar nog zin in/behoefte aan heb. Weer die hele rompslomp. Ik hoop gewoon dat ik het met die rechtszaak kan afsluiten. Maar wel lief van je, dankjewel!
@Salmiak dankjewel! Ja behoorlijk. Twijfels of ik heen wil of niet, twijfels of ik gebruik wil maken van spreekrecht of niet. Ben bang dat ze de zaak gaan bagatelliseren, ookal heeft hij gewoon bekend. Lastig allemaal.
Ooh ikzie het nu ook. Ik dacht dat het Peter Andre was @Soy.peor
Edit: @ZusjevanJoost dacht het ook haha!
Vind het zo zo zo lief dat buschauffeurs elkaar altijd zo groeten maar nu ging de treinmachinist een toetertje doen naar een andere machinist haha love it
Flink gokje 🥹🥹🥹
Ik weet niet of ik dit had moeten voorzien ofzo, maar m’n wandelroute door het bos die ik had uitgestippeld blijkt een grote slingerende ijsbaan te zijn geworden. Is gewoon onbegaanbaar.
Één van mijn collegas is op vakantie en een andere collega (die letterlijk achter ons werk woont) past op haar suuuperschattige lieve leuke hondje en ik mag die tussen de middag uitlaten 🥹🥹🥹 ben echt helemaal gelukkig. Love hondjes.
@Oprah haha same, mijn neusgaten zijn mini (mijn vriend, ooit: “Kun jij eigenlijk neuspeuteren???”), maar ik heb best een flinke Nase. Wel dol op mijn eigen neus (en dol op kleine neusjes, alle neuzen zijn leuk).
Hahaha
Ja podverdikkie is hier dan ook een disclaimer voor nodig, je mag tegenwoordig niks meer zeggen ook!!!
Kein neusje
ook wel erg smalle doorgangen, hoe ademt hij eigenlijk
Ook al eet ik al mijn hele leven elke dag brood, een boterham met een kopje thee erbij blijft echt het lekkerste ever
Hallo mag dat in een spoiler
Ik blijf het dus zo fascinerend vinden dat bij het indelen van een supermarkt er dus iemand is die denkt ‘glutenvrije pizza’s, waar zullen we die leggen? Oh, tussen het hondenvoer is wel een goed idee!’
En de eerste die een grap maakt over de smaak van glutenvrije pizzas en geschikt als hondenvoer is af
Hahaha wow, ook echt er tussenin
Hahaha gluten vrije dingen staan altijd op zulke gekke plekken. Hier staan de gluten vrije kipnuggets tussen het diepvries gebak.
Ergens waar ik heb gewoond had je een snackbar die de neus heet(te)? En iemand vertelde mij dat dit was vanwege de eigenaar. Maar ik vond de neus van de eigenaar best tegenvallen.
En dit schijt typisch millennial te zijn (niet due neus, die was meer boomer).,