Wat je even kwijt wil #67

Ik zag vanochtend iemand op teenslippers in de sneeuw lopen.

2 likes

Ergelijkste vind ik dan dat je er toch langsmoet en dus ergens op de achtergrond van iemands Tiktok langsloopt :cry:

4 likes

Ik zag iemand in korte broek, korte mauwen en teenslippers zijn container halen. Lijkt mij niets
Al heb ik wel een keer in mn bikini in de sneeuw gelegen, maar dat was niet omdat ik er altijd zo bij loop

Ik weet niet wat het is maar al enkele dagen schiet ik elke keer enigszins in de stress als mensen op mijn werk uit het niets mijn naam roepen of vragen of ik kan komen. En elke keer is het iets positief. Vandaag was het gewoon een student die wilde weten waar ik mijn trui had gekocht, maar ik was heel bang dat iemand een klacht wilde indienen of zo. Ben ik dan gewoon erg overbelast of zo. :upside_down_face:

1 like

Ik heb een nieuwe baan en gisterenavond had ik nog best wat energie over maar ik ben nu zo moe van alle indrukken en nieuwigheid dat ik het liefst al naar bed zou gaan.

Wat ik absoluut over een half uur ofzo ook ga doen want bepaal ik gvd zelf

22 likes

Lekker doen! Ik heb zowat de eerste maand/twee maanden van mn nieuwe werk elke dag voor 8u in bed gelegen van vermoeidheid haha.

4 likes

Jezus, ik zit Meer dan verwacht te kijken en zo’n stel krijgt een drieling. En die hele familie is er alleen maar mee bezig of er tenminste ƩƩn ā€˜stamhouder’ tussen zit. Alsof het over paarden gaat…

9 likes

En anders nog even door fokken…

2 likes

Huismerk M&M’s gekocht want goedkoper, gierig dat ik was heb ik nu spijt. Dit is het gewoon nieeeee.

9 likes

Ik begreep eigenlijk niet eens wat er stond. Ben niet bekend met het Limburgse dialect.

6 likes

Omg wat bizar dat stel met een drieling van 2 maanden oud. Die laten zichzelf echt in een heftige periode filmen.

Begrijp ik nou goed dat die man maar 2 uur per nacht slaapt? En fulltime werkt? Echt HOE

2 likes

Vandaag m’n nichtjes ingestopt, moest daar even zijn om iets af te zetten. Heb weleens vaker over ze gepost, m’n lievelingsmeisjes. Toen nog een dreumes en een peuter. Ze komen vaak bij mij logeren en dat zijn echt m’n kleine gelukjes (sorry for the haters :joy: en het zijn niet eens mijn eigen kinderen, zoveel liefde) Nu is de een peuter en de ander kleuter, maar wel bijna kleuter af.

Toen ik de oudste in bed stopte zei ze ineens ā€œik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik vind je zo lief en ik krijg kriebels in mijn buik als ik je zieā€ 🄹🄹🄹 zoooo lief

Bij de peuter moet ik overigens 10 x hetzelfde boek voorlezen (een zoekboek, wie verzint dat als boek voor het slapen gaan?? Ben je fucking lang mee bezig) en dan elke keer dezelfde grap uithalen dat ik een beertje niet kan vinden en dan ineens wel hiho verstopt achter een gordijn. Na 20 keer is de grap toch wel een keer voorbij zou je denken haha

98 likes

Aah super lief!! Hoop ook echt dat ik een zelfde soort band met mijn neefjes/nichtjes ga krijgen

4 likes

Apple heeft sinds de laatst update een dagboek app en ik vind het echt een aanwinst. Ik kan daardoor posts maken met de locatie of foto’s er al bij. Voordeel van Apple die alles bijhoudt :joy:

4 likes

Ik heb het afgezet, werd al gestresst van ernaar kijken. Een drieling krijgen is echt mijn nachtmerrie :sweat_smile:
Die namen van die andere drieling trouwens :smiling_face_with_tear: Hope, Faith en Destiny en dan lekker op zijn Hollands uitgesproken.

3 likes

Alleen is t geen Destiny maar Charity wat ik zo vreemd vind bij Hope en Faith. Had Destiny beter gevonden denk.

4 likes

Heel veel succes!

5 likes

Ik ben dit weekend met Assassin’s Creed Oddyssey begonnen en heb de neiging om vakantie op te nemen zodat ik het een paar dagen non-stop kan spelen. Helaas heb ik echt al te veel vakantiedagen gepland de komende tijd (luxeprobleem, I know) en kan ik dat echt niet maken :expressionless:

23 likes

Succes!! Heb je gelijk de uitslag of moet je er even op wachten?