Wat je even kwijt wil #67

Wtf ik ben op ADE en iemand heeft hun kind meegenomen :rage:

8 likes

Knap!
Ik vind het voor mij al exposure om de afbeelding te (durven) zien. Half met mijn hand ervoor. :rofl:

1 like

Het is wachten op een kind op de Kamasutrabeurs en de cirkel is rond.
Ik vond een peuter op een meerdaags metalfestival met veel dronken mensen al verschrikkelijk.

3 likes

Hoe oud is het kind? Alles is toch 18+?

1 like

Kriebeltje :pleading_face: ging ie ook lopen?

2 likes

Nee ik wilde wel dat ie stil zat hahahah

3 likes

Ik heb deze: Auronic Shiatsu Massagekussen - Elektrisch Nek en Rug Massage Apparaat - 1.8m kabel -... | bol.com (zie dat ze hem nu ook draadloos hebben) en gebruik hem al bijna drie jaar regelmatig en vind hem nog steeds fijn!
Is wel vrij stevig, maar je kunt er wat minder hard tegenaan leunen en dan is het wat zachter. Die warmte is echt heerlijk!

1 like

3 ofzo. Ja dit is ook 18+. Eigenlijk moet ik m eruit laten zetten!!

4 likes

Wtf dat kan echt niet, ADE is niet echt de plek voor een klein kind. En niemand die hier wat van zegt?

Wat voor evenement dan?

4 likes

Ik geniet echt zo hard van mijn mini vakantie, lekker bankhangen en B&B kijken terwijl er voor me gekookt wordt vanavond. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Animatie team de stampertjes met heukie en beukie.

16 likes

Technofeest in Paradiso, weet niet of ie er nu nog is

Ik wil naar een bepaalde film maar niemand wil mee dus wil eigenlijk nu alleen gaan en ben echt al paar uur aan t twijfelen of ik 't ga doen. Als ik ga moet ik binnen nu en 10 minuten wegā€¦ Ahhhj

7 likes

Hup, gaan!

11 likes

Ja gaan! De enige drempel is naar buiten gaan en daarna gaat 't zo fijn zijn. Hopelijk ben je nog op tijd om wat lekkers bij de bios te kopen!!

4 likes

& @Blush, dankjullie, ik had dat zetje ff nodig haha. Ik zit in de zaal met een slushie en nachos :raised_hands:

39 likes

Enjoy! :blush:

1 like

Ik appte mijn vriend netā€¦ Maar wil het ook met jullie delenā€¦ Weetje waar ik echt van houā€¦ ( ik omschreef het bij hem als geil van wordt.) net gewassen bedden goed / opgemaakt bedā€¦ omggg dat is zo heerlijk en om het nog heerlijker te maken is als je net geschoren bentā€¦

10 likes

Was dit een sluwe manier om te zorgen dat hij een keertje het bed verschoont?

10 likes