Wat je even kwijt wil #67

Jaaa in schoon beddengoed liggen na haren wassen, lichaam scheren, gescrubt etc. En ook schone slaapkleding :smiling_face_with_three_hearts: :cloud:

7 likes

Hahaha ja ik pas die tactiek hier ook wel eens toe, alleen dan ietsje anders :joy: :
‘Weet je wat ik echt sexy zou vinden? Als jij de ramen vandaag doet wassen’

Moet hij om lachen en goede manier om dingen gedaan te krijgen die hij vervelend vindt :joy: win win

14 likes

Ik zit ‘And just like that’, te kijken en een halfuurtje eerder hadden we het over roti bestellen gehad. Dus toen was Carrie in beeld. Zegt mijn vriend ineens in zijn slechte half Engels Nederlande accent :‘Kipcarrie’, ik ging echt helemaal stuk :joy:

37 likes

Waarom ben je bezeten door master of the dots

33 likes

Ik heb mn eerste verkoudheid te pakken als recovering neusspray addict en dat is op zichzelf al een recept voor een slapeloze nacht, maar daar bovenop word ik wakker gehouden door mijn seksende bovenbuurman.

6 likes

De kraskalenders dit jaar zijn er in 3 varianten

Mijn vriend heeft nu al kerstmuziek op in huis, in de auto. Ik was hier echt nog niet aan toe.

4 likes

Tegen het einde van het jaar is het dé vraag bij de koffieautomaat. Wat voor krasser ben jij?

Is dit voor jou ook dé vraag? :sweat_smile: wat een triestigheid die site van de Nederlandse loterij.

4 likes

Ik had mezelf voorgenomen vandaag 10 km te gaan wandelen maar zit in mijn joggingbroek te stinken op de bank :+1:

31 likes

Ik moest vanmorgen les geven in de sportschool en zag mezelf in de spiegel en dacht: damn, ik zie er best goed uit vandaag :rofl:

25 likes

Fave zondagse outfit met sport legging, hoodie en strakke knot. Is ze lui? Gaat ze sporten? Heeft ze gesport? Was dit haar pyjama?

Nobody knows :tipping_hand_woman:t3:

30 likes

Wow, gedurfd!

18 likes

Not, maar wel m’n favoriete outfit ooit.

5 likes

Waarom wordt mijn haar altijd steil als ik het krul? 1.5 uur bezig en het is nog steiler dan toen ik begon, ik heb niet eens steil haar :sob:

3 likes

Nog zo’n 25 minuten op de ferry en dan heb ik het gered zonder zeeziek te worden. Halleluja!!

10 likes

Ik heb vanavond een massage voor de eerste keer in mn leven. Heb t ook meer dan ooit nodig want heb overal spierpijn haha

31 likes

Omdat je je haar hebt behandeld met hitte, als de krul er niet in blijft zitten, heb je wel alsnog je haren gladder gemaakt met hitte, denk ik haha. Of bedoel je dat het niet lukt om te krullen?

2 likes

Ik stapte vanmorgen op mijn fiets (die ik al 15 jaar heb), knapte opeens het frame door midden, doorgeroest, ik had niet door dat het zo erg gesteld was.
En toen werd ik daarna ook nog geweigerd bij een club :") wat een dag

9 likes

Wat voor massage en hoe was het?!

1 like

Normale massage met olie. Was heerlijk ! Alsof ze ook aanvoelde welke plekken extra aandacht nodig hadden.
Het was wel droog ik ging met een vriendin en we hadden een apparte kamer geboekt omdat we anders de hele tijd gingen giegelen. Hebben ze ons alsnog in een kamer bij elkaar gezet haha. Nja kon me gelukkig inhouden.

En op de terug weg toen ik helemaal zen naar t station liep zag ik iemand zn fred uitlaten. Dat was ook wel bijzonder.

22 likes