Ja ik ben heel wisselvallig actief. Eerste bericht in 2019😅
Laatste bericht hiervoor was 13 december
Je moet weer 30 dagen actief zijn en 50 berichtjes plaatsen. Na 3 maanden inactiviteit ben je geen member meer.
Maar vooral idd posten omdat je het leuk vindt, posten om het posten (doel te bereiken) is vaak ook een reden om membersonly toegang af te wijzen.
Ik duim iig met je mee dat je de uitslag krijgt die je wenst, en zo niet je daar ook een soort rust in kan vinden op den duur.
Pffff alles zit momenteel even tegen. Kutzooi. Heb vanavond een tweedehands fiets gekocht en na 10 minuten fietsen lag de ketting eraf zelf weer erop gezet, maar wel helemaal onder het smeer. En kan er nu zeker mee naar de fietsenmaker om te vragen of ze iets kunnen doen zodat dit niet meer gebeurt. Echt de kers op de taart dit na alles van de afgelopen weken
Het is gelukt en ik heb nu heel mooie spulletjes en voelde me eigenlijk vooral badass!
Mocht je er nog niet uit zijn, je komt er niet automatisch in he, je moet even toegang aanvragen! Dan wordt er gekeken naar je aantal posts enzovoort.
Waar/hoe kan ik dan toegang vragen?
Dat ben je ook, goed bezig!!
Kom naar Italië, het supermarktaanbod glutenvrije dingen hier is echt heeel erg goed!!! Geen pizza’s tussen hondenvoer
Ik hoor iemand buiten hardlopen en het is 05:50
Ik zie sowieso de laatste tijd echt veel mensen hardlopen. Misschien heeft het iets te maken met goede voornemens. Mijn god, op dat tijdstip en met deze kou
Ik vraag me dan echt af of het uit motivatie komt of dar ze het zichzelf echr verpkuchten met veel tegenzin
Ik ben best wel lang op vakantie (5 weken) en ik vind het echt irritant dat mn pa dan opmerkingen maakt dat ik geen Nederlandse programmas moet kijken en er lekker op uit moet want je bent op vakantie
Terwijl ik gewoon ook soms ff 2 uur in mn ondergoed in de airco op bed wil liggen om wie is de mol te kijken laat me
Ik kleed me net aan, voel iets rubberigs in de mouw van mn trui zitten, pak het er uit, is het een WESP!!! Wattt?! Gelukkig was dat beest suf en kon ik hm pletten (sorry) maar wtf hoe komt er een wesp in de winter in mn trui binnen in huis???
Dat heet discipline hebben, ook niets mis mee om dat te trainen
Sommige mensen vinden dit echt fijn om te doen (ik, bijvoorbeeld)
Ik ook! Ik vind het heerlijk om buiten te zijn als de stad langzaam aan het ontwaken is en er niemand buiten is op straat. Alleen de eerste 10 min met opstaan vind ik kut.
Of je hebt een baan (en gezin) en een trainingsdoel voor een wedstrijd/trailrun met veel km’s. Dan kost een training veel tijd en is vroeg vertrekken gewoon de makkelijkste optie.