Wat je even kwijt wil #67

Dat je naar buiten kijkt, zon ziet schijnen, weerstation geeft 5 graden aan en je toch ziet dat het spekglad is :smiling_face_with_tear:
Ik wilde eigenlijk een rondje markt doen vandaag

1 like

Ik had appelpannenkoekjes gemaakt met appels die op moesten. Helemaal in m’n nopjes want vet goed gelukt en geen voedselverspilling. Zit er schimmel in de maple syrup. :sob: En daar kwam ik natuurlijk pas achter na de eerste hap. Toen kon het alsnog allemaal weg. :upside_down_face:

2 likes

Ik wist niet eens dat dat kon beschimmelen met zoveel suiker

10 likes

Ik ook niet, dacht eerst ook dat het aan de pannenkoekjes zelf lag, maar misschien zat er een kruimel of vocht in ofzo. :grimacing:

Ik heb zelfs eens gelezen dat het eigenlijk gekoeld bewaard moet worden, ik dacht dat het dan zou kristaliseren

2 likes

Bij mijn familie in Canada staat het altijd in de koelkast, dus ik doe dat ook altijd maar braaf, haha.

2 likes

@Mrs.Fraser omg nooit verwacht. Ga het maar wel doen in de toekomst denk ik haha.

1 like

Ja bij mij ook wel eens beschimmeld! Dus sinsdien bewaar ik het ook in de koelkast

3 likes

Echt niks zo fijn op werk als een manager die je beschermt en je back heeft 🫶
Maakt frustrerende situaties zoveel beter te verdragen.

21 likes

Ik kom er nu achter dat ik echt te lui ben. Ik ben zo idioot geweest om m’n auto in de prak te rijden en nu moet ik dus fietsen en ik heb gewoon zadelpijn. Als m’n auto er weer is, toch maar wat vaker de fiets pakken, want dit is te confronterend, haha.

6 likes

Ik ga vanavond alles halen om dit weekend zelf een focaccia te maken! Nu al zin in

15 likes

Ik krijg van yin yoga niet perse spierpijn, maar kan juist in deze lessen wel snel over een grens ga omdat je zolang in een houding blijft. Je moet een beetje “ongemak” voelen, maar het moet tegelijk ook niet weer te uitdagend worden. Het helpt bij mij om zoveel mogelijk de blokken/kussens en andere attributen te gebruiken :sweat_smile:

1 like

Weten zij veel, misschien zit jij wel 200% dedicated vanaf de wc te mailen.

13 likes

Zo ik zie me toch een mooie turtulio-achtige verbastering op linkedin voorbijkomen
image

22 likes

Lord have mercy

8 likes

ik heb een proefles cardioboksen gedaan en ik vond het echt heel leuk?? ben helemaal verbaasd want ik haat sporten

19 likes

Ik mis echt heel veel context

4 likes

Spreek je morgen wel als je niet meer op kunt staan van de wc door de spierpijn

4 likes

Ik mis het eigenlijk niet

17 likes

ik had die les gisteren! wel spierpijn maar dat maakt niet uit want ik voel me juist gymbro daardoor hahaha

5 likes