Ik had gister een ‘ginger coffee shot’ bij de ah gekocht, meer als een paniek aankoop omdat er alleen zelfscans waren en je alleen zo het poortje uit kwam…
Het smaakt letterlijk naar kots, echt precies die smaak! (Heeft ook wel die kleur)
Ik had gister een ‘ginger coffee shot’ bij de ah gekocht, meer als een paniek aankoop omdat er alleen zelfscans waren en je alleen zo het poortje uit kwam…
Het smaakt letterlijk naar kots, echt precies die smaak! (Heeft ook wel die kleur)
Ik ken een makelaar en hij post foto’s van zichzelf in zwart-wit. En elke keer schrik ik even en denk ik dat er onder die foto zal staan dat hij overleden is.
Je kan een medewerker bij het zelfscanplein vragen je eruit te laten! Maar ik snap de paniek wel.
Mijn huis ruikt naar zwembad: frituur en bleek. Gisteren iets gefrituurd in olie en net anti schimmelspray in de gang op een lelijke plek gespoten. Nu wil ik naar een tropisch zwemparadijs met golfslagbad.
En dan met gerimpelde vingers frietjes eten
Ik heb een tijdje geleden ook die anti schimmelspray in de badkamer gebruikt. Toen mn vriend en ik samen de badkamer in liepen zeiden we allebei tegelijk “echt zin in friet nu”. Zo geconditioneerd door die vochtige chloorlucht
Echt iets voor Nederlands docenten om te doen
Haha en dan 4 mensen die dachten “wauw hee inderdaad, zo diep!!!”
Verstaan mensen echt goed wat Ariana grande zingt?
Ewl late reactie maar die stond een keer in het TMI topic en het was zo naar hoe kan je dat niet voelen.
Ik belde net een persvoorlichter maar ik kwam niet echt goed uit mn woorden. En toen zei ik sorry meneer mn fantasie slaat op hol gelukkig moest hij lachen
Ik vind dure make-up winkels zó ongemakkelijk (Sephora in dit geval). Alles zit in van die lades en er staat dan dat je het niet zelf mag pakken als je iets wil gaan kopen. Maar ondertussen staat iedereen gewoon die lades open te trekken en als je het wel netjes aan een verkoopster vraagt, gaat ze nog net niet zuchtend en ogenrollend die lade voor je open doen. En als ik iets van advies ofzo wil vragen (over een kleur of product) dan krijg ik ook nooit echt een chill of handig antwoord waardoor ik eigenlijk ook nooit alles koop wat ik vantevoren had bedacht.
Één van mijn lievelingsdingen van volwassen zijn is mijn moeder kunnen oppikken om samen te gaan shoppen en haar kunnen trakteren, echt leukkk en ik voel me er ook helemaal een soort van rijke voetballer door (terwijl ik mijn ouders het beter hebben dan ik), haha. Ik heb net bij mijn ouders geluncht en neem mijn moeder nu mee naar het centrum zin in
Ik weet niet waarom, maar elke keer in de Douglas of Sephora voel ik me weer die awkward 15 jarige die haar eerste Mac lipstick wilt kopen met het gevoel dat iedereen denkt dat ik kom jatten.
Hahaha ja precies dit ook. Zeker nu met al die TikToks over 10-jarige die de Sephora op stelten zetten om TikTok-trends te kopen. Voelde me echt zo ongemakkelijk nu ook om naar een van die producten te vragen in Sephora.
Yes, and?
Oke het is gemaakt alle fotos. Maar compleet mislukt . Ik geef mezelf de schuld en mijn vriend de oven, achja probeer het wel weer een andere keer.
Ja het was daarom dat ik het zei!!
Ik gil toch. Probeer al weken met een vriendin naar een massage salon te gaan. Maar telkens komt het er niet van een van ons word ziek of de salon zegt last minut toch ineens van we zitten vol. Dus wij hadden maar besloten om dan naar een zonnebank te gaan. Guess what… die zit dicht hahaha. Daar gaan mn selfcare voornemens.
Ik voel me een beetje rusteloos, wil heel graag iets doen vanavond maar had besloten dat ik thuis zo blijven omdat ik deadlines heb. Ben niet vooruit te branden om die dingen ook daadwerkelijk te doen.