Wat je even kwijt wil #67

hoiiii mijn paspoort (en mijn tas met meer spullen) is vandaag gestolen en ik vlieg morgen terug en de ambassade gaat op maandag open. hoe was jullie zaterdag? :melting_face:

mijn bril zat er ook in!! en ik heb -7 dus ik heb nu de hele tijd mijn zonnebril op sterkte op :rofl: alleen daarom al hoop ik dat morgen toch mee mag (ik ga het gewoon proberen, heb politieverklaring en kopie van paspoort… wie niet waagt :rofl:)

23 likes

Oh wat kut zeg :pensive::pensive:
:kissing_heart:
Ben je zelf verder oke?

Edit: vlieg me met een reisorganisatie? Anders met hun contacten

2 likes

Ahh lief, thanks! Ja het is heel sneaky gebeurd, ik heb het helemaaaaaal niet door gehad omdat ik lekker in the zone aan het tekenen was met muziek op. Gelukkig heb ik wel mijn iphone en camera want daar was ik wel heel goed op aan het letten, maar mijn tas lag echt recht naast me en ik heb NIKS gezien of gehoord. Dus het had nog erger kunnen zijn! Ik ben blij dat ik verder okee ben en mijn telefoon nog heb, want dat maakt dingen wel wat handiger. Alleen was ik al een beetje klaar met deze vakantie en wilde ik graag naar huis, maar als ik morgen niet mee mag met het vliegtuig kan het nog tot woensdag duren voordat ik mijn noodpaspoort heb! Gelukkig een reisverzekering die kosten dekt, maar ik heb niet eens een bril, dat vind ik dan nog het kutst! En met mijn sterkte kan ik ook niet ff zo’n snelle bril fixen.

Sorry heel levensverhaal hier :’) Ben nog high on adrenaline haha (heb ook niks kunnen eten).

18 likes

Pff ja wat rot zeg. Gelukkig je telefoon nog, maar blijft shit.
Hopelijk kun je straks wel slapen en morgen gewoon vliegen :kissing_heart:

4 likes

Dankjewel! <3 En ik wilde al een nieuwe bril en tas dus dit is dan wel een goed excuus denk ik dan maar… ofzo :rofl:

5 likes

Wat een ellende @ciselering, vooral vanwege je bril! Het is zo lastig om een hoge sterkte te hebben. Gelukkig heb je nog die zonnebril. Hoop dat alles vanaf nu een beetje meezit en dat je snel weer thuis bent :cry:

2 likes

Van waar kom je vandaan ?
In Spanje was bij mij ook keer alles gejat en deden ze totaal niet moeilijk. Wat ben ik? Nederlands. Waar vlieg je heen? Amsterdam. Oke. En dat was het.

1 like

Spanje ook! Alleen wel met Ryanair dus ik weet niet hoe coulant ze gaan zijn. Had ze al gebeld en toen zeiden ze dat ze het niet doen, maar ik ga gewoon heel zielig kijken ofzo :rofl:

3 likes

Hopelijk lukt het ! Volgens mij had ik ryanair of transavia. En ik had alleen dat aangifte formulier maar werd niet moeilijk gedaan. Het is wel iets van 10jaar geleden.

2 likes

Leuk haha ik herken dat gevoel, wat nergens op slaat want het zijn m’n moeder en m’n zus?! Maar de verwachtingen of zo. Wat gaan jullie doen?

2 likes

Meestal doen ze op een terug vlucht niet zo moeilijk met dingen. Succes!

6 likes

Gelukkig wel in eiropa
Heb je wel de tickets online
Iets wat soms al genoeg is is een kopieetje van je paspoort of een foto oid of je id als je die hebt kan natuurlijk ook
Succes, laat je weten hoe het ging?

1 like

Wat @Soy.peor zegt, terugvliegen doen ze binnen Europa iig vaak niet moeilijk over. Ze willen je liever weer terug naar Nederland hebben.

4 likes

Ik zou een vriend meeten op vakantie maar die heeft gisteren z’n vlucht gemist (gewoon eigen schuld te laat vertrokken), vliegt hij vandaag om 12.30 en IS HIJ NU (10.15) NOG THUIS omg. Woont wel in Amsterdam maar alsnog ik zou echt 3+ uur van tevoren weg gaan in zo’n situatie man man man

27 likes

Succes!

PostNL werkt toch niet meer met die ‘we hebben je gemist’ briefjes? Ik kreeg zo’n briefje door de deur, ik was toen wel thuis. Maar het was laat 's avonds en er werd echt driftig vaak aangebeld en ik verwachtte niemand. Dus ik vond het nog freaky. Ik heb niks besteld en als ik die qr code scan staat er ook dat het pakket niet gevonden is. Zo vaag.

4 likes

Ja heb gewoon instapkaart op mijn telefoon! En een foto van mijn paspoort toevallig (niet bewust) en de politieverklaring. Hoop dat ze coulant gaan zijn :pray:

12 likes

Ik had er afgelopen weekend ook nog eentje, en die was gewoon legit.

Ik heb de dagboek app van iPhone ontdekt en ga proberen elke dag ‘dankbaarheid’ lijstjes te schrijven. Positive me, here I comeeeee :woman_fairy:t3::sparkles:

9 likes

Ik heb een tijdje geleden zo’n dankbaarheid boekje gekocht bij de hema en het helpt bij echt heel erg om minder negatief te zijn. Had dat niet verwacht :laughing:

8 likes

Ondanks dat ik gisteren thuis ben gebleven ben ik nog steeds niet vooruit te branden :sob: heb echt even een schop onder mijn kont nodig!

6 likes