Mijn opa komt net uit het ziekenhuis nadat zijn enige werkende nier het begon te begeven maar heeft nu door de dialyse weer andere klachten en moet weer worden opgenomen vind het zo sneu, mijn arme opaatje
Hij scheen ook met een rood lampje, dus ga de politie bellen
Omgg hahaha dit was zon verhaal hier toch mrt dat lampje.
Daar… en het was een blauw lampje
Ohja blauw hahah. Maar dat was dus niet op ff met de geweldige zoekfunctie?
Nee joh veel langer geleden was dat! Dacht dat er ook Blauw lampje in de topictitel stond. Het ging maar door ook.
Ik slaap tijdelijk bij mijn (demente) opa omdat mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis en ik vind het toch best spannend hoe morgen de eerste ochtend gaat zijn. Is ook lastig in te schatten of hij morgenochtend nog weet dat ik er ben
Ik hoop niet dat hij de woonkamer in loopt en zich kapot schrikt dat ik daar op de bank lig.
En ik hoop ook zo dat alles goed komt met mijn oma
Wat lief van je dat je daar gaat slapen en er zo voor hem bent Ik hoop ook voor je dat alles goed gaat en goed komt met je oma
Deze make-up n00b heeft eindelijk lip stains ontdekt, I love it.
Ja of een briefje bij z’n bed of op de badkamer spiegel of zo?
Heb ik jullie gevraagd wat er gaande is? Ik vroeg het mezelf af
Maar was blijkbaar een boerenprotest
Mijn dochter vertelde gisteren in vertrouwen dat ze verliefd is op een jongen in haar klas. Ze is 6 ! Ik mocht het niet tegen papa zeggen haha. Ik vroeg toen wat vind je dan leuk aan hem of waarom ben je verliefd op hem. Zegt ze: ja hij helpt mij altijd en is heel lief voor mij. Vind het zo schattig maar ook een fijn idee dat ze mij in vertrouwen durft te nemen ook al is ze nog zo jong.
@anon50301661 en @oprah jullie moeten even treads aanmaken. Jan kooijman gaat los over billen chappen. En zijn managment heeft dit mailtje gekregen hahaha
Snap soms gewoon niet hoe mijn hoofd werkt, op de meeste dagen stap ik zonder moeite om 6u/7:30u in de auto. Werk ik thuis, dan is 8u beginnen echt ineens onmogelijk ik mis dan toch die tijdsdruk van de files etc voor zijn ofzo.
Hoe is het deze ochtend?
Goeiemorgen sexies, wees vriendelijk! En mensen die ruzie zoeken moet je nooit vertellen waar ze het kunnen vinden.
Ik snapte de kinderachtige posts ook niet. Ik dacht in eerste instantie dat jij je post had aangepast en dat ze daarop gereageerd hadden. Er was echt 0 reden om op een doodnormale post zo te reageren. En maar vooral blijven roepen dat het forum zo’n fijne plek is waar een select groepje absoluut niet vervelend doet
Het ging oke! Hij is zich niet kapot geschrokken van mij. Veel vergeten maar hij wist nog wel waar oma was en dat ik er ben.
Hahahahahaha ik ben ook benieuwd wat hij daarmee bedoelt. Is billen chappen wat ik denk dat het is
@PangurBan je vroeg het jezelf af ja? Dat is wel wat je even kwijt wil in extreme
Ik quote
En dan moeten wij ruiken dat dat geen vraag voor ons is maar voor jezelf.
@Neusklem ik ben echt de laatste om te zeggen dat het forum zo’n fijne plek is maar kom op er zijn doodnormalere posts waar je daadwerkelijk een punt hebt maar niet op zo’n random brainfart
Ja chappen is eten. Vul de rest zelf maar in.