Wat je even kwijt wil #67

Ik belde net een persvoorlichter maar ik kwam niet echt goed uit mn woorden. En toen zei ik sorry meneer mn fantasie slaat op hol :skull: gelukkig moest hij lachen

14 likes

Ik vind dure make-up winkels zĂł ongemakkelijk (Sephora in dit geval). Alles zit in van die lades en er staat dan dat je het niet zelf mag pakken als je iets wil gaan kopen. Maar ondertussen staat iedereen gewoon die lades open te trekken en als je het wel netjes aan een verkoopster vraagt, gaat ze nog net niet zuchtend en ogenrollend die lade voor je open doen. En als ik iets van advies ofzo wil vragen (over een kleur of product) dan krijg ik ook nooit echt een chill of handig antwoord waardoor ik eigenlijk ook nooit alles koop wat ik vantevoren had bedacht.

10 likes

Één van mijn lievelingsdingen van volwassen zijn is mijn moeder kunnen oppikken om samen te gaan shoppen en haar kunnen trakteren, echt leukkk en ik voel me er ook helemaal een soort van rijke voetballer door (terwijl ik mijn ouders het beter hebben dan ik), haha. Ik heb net bij mijn ouders geluncht en neem mijn moeder nu mee naar het centrum :smiling_face_with_three_hearts: zin in

57 likes

Ik weet niet waarom, maar elke keer in de Douglas of Sephora voel ik me weer die awkward 15 jarige die haar eerste Mac lipstick wilt kopen met het gevoel dat iedereen denkt dat ik kom jatten.:sweat_smile:

31 likes

Hahaha ja precies dit ook. Zeker nu met al die TikToks over 10-jarige die de Sephora op stelten zetten om TikTok-trends te kopen. Voelde me echt zo ongemakkelijk nu ook om naar een van die producten te vragen in Sephora.

7 likes

Yes, and?

6 likes

Oke het is gemaakt alle fotos. Maar compleet mislukt :joy::joy:. Ik geef mezelf de schuld en mijn vriend de oven, achja probeer het wel weer een andere keer.

1 like

Ja het was daarom dat ik het zei!!

3 likes

Ik gil toch. Probeer al weken met een vriendin naar een massage salon te gaan. Maar telkens komt het er niet van een van ons word ziek of de salon zegt last minut toch ineens van we zitten vol. Dus wij hadden maar besloten om dan naar een zonnebank te gaan. Guess what
 die zit dicht hahaha. Daar gaan mn selfcare voornemens.

3 likes

Ik voel me een beetje rusteloos, wil heel graag iets doen vanavond maar had besloten dat ik thuis zo blijven omdat ik deadlines heb. Ben niet vooruit te branden om die dingen ook daadwerkelijk te doen. :clown_face:

5 likes

Huh, ik kom echt regelmatig bij de Sephora en ik herken dit helemaal niet. De producten staan gewoon op de plank en je kan ze zelf pakken.

4 likes

Ik herken het wel deels. Beetje afhankelijk van de locatie en drukte. Maar heb zeker ook hele positieve ervaringen bij Sephora.

3 likes

Ik heb gemerkt dat de mate van aandacht die je aan het personeel krijgt soms (!) ook afhangt van hoe ‘verzorgd’ je erbij loopt.

Ik kwam eens een keer goed in de make-up en met wat formelere kleding in de Douglas en de Chanel-rep kwam direct op een drafje naar me toe.

Andere keer was ik in de stad maar met minimale make-up, haar vastgebonden en casual kleding.Ik heb op meerdere plekken advies gevraagd maar werd steeds een beetje afgescheept. Bij Charlotte Tilbury in de Bijenkorf vroeg ik om advies voor een oogschaduwkleur. Toen werd ik naar de oogschaduw gedirrigeerd met een ‘Hier, nou kijk zelf maar even’. Nou, ik hoop voor ze dat ze niet op commissie werken

1 like

Ik loop er 9 van de 10x als een pauper bij. Vaak helemaal verwilderd omdat shoppen mij niet mooier maakt. En ik ben nog nooit vervelend behandeld in een van die winkels.
Soms vind ik ze zelfs wat te opdringerig.

Maar ik denk dat er gewoon in sommige winkels chaggie mensen werken. Of zij hebben hun dag niet. Wat ik heel goed begrijp want retail kan soms zo kut zijn. Ik denk dat je dat als klant ook niet zo persoonlijk moet nemen haha. Ik vind dat hele klant is koning ook zon bullshit. Maar goed dat is een ander verhaal.

11 likes

werken in retail is ook gewoon kut

9 likes

Wow was dat maar een zin die ik net na deze zin had geschreven.

29 likes

Oh ja een deel van de merken kon je wel gewoon zelf pakken, maar ik wilde wat van Charlotte Tilbury kopen, maar dat zit in van die lades onder het schap dan. En daar stond op dat je die niet zelf open mocht doen. Dat hebben ze o.a. bij de Bijenkorf ook bij veel merken toch dacht ik?

Maar dit heb ik inderdaad best vaak gehad! Maakte alleen niet zo veel uit hoe ik erbij liep qua make-up of kleding, maar wel dat je een beetje afgescheept wordt. Heb het wel eens bij MAC gehad toen ik een foundation wilde kopen, maar ook bij Charlotte Tilbury in Sephora. Ook wel hun verlies, want je kunt aan mij nog zand in de sahara verkopen met een leuk praatje.

8 likes

Nou, ik moet dinsdag weer werken, kun je ff langskomen dan :joy:

9 likes

Ik hĂ Ă t lezen :rage:

4 likes

Oh man ik voel me echt 80 maar ben op de bruiloft van vrienden van m’n vriend en de muziek staat ZO hard. En ik draag altijd gehoorbescherming maar natuurlijk naar zoiets weer niet en ik kan het gewoon niet loslaten? Ook echt zo’n db meter die consequent 110db+ aangeeft :smiling_face_with_tear: ik vind het zo zonde om m’n oren om zoiets super doms te verneuken

11 likes