Wat je even kwijt wil #67

Zo 262539 nummers geblokkeerd, 2525 dickpics gezien 36299 keer opgenomen met “uitvaartcentrum de laatste snik” en het lijkt er nu op dat het toch echt minder aan het worden is. Wat was dit ontzettend kut zeg.

29 likes

@Marquez lichtpuntjes is idd een betere term

en @Dazed ja heel erg juist! bedankt. heb nu een periode waarin alles eigenlijk 1 donkergrijze aan elkaar geschakelde massa van dagen is dus dan is actief bij kleine dingen stil staan een mooie oefeningen (ook @Pepernoot )
bedankt voor het meedenken jongens

1 like

Had ik nou maar limonadesiroop ingeslagen vorig jaar, nu maar doen als ik weer eens naar belgie of duitsland ga

de suikertaks, 19 cent per liter volgensmij
Maar ze gaan uit van aangemaakte limonade, Dus de meeste zijn met 60/70 cent minstens omhoog

2 likes

Gefeliciteerd. Dat is een opluchting

3 likes

Wat fijn dat je al dat oefenen nu beloond wordt! Gefeliciteerd :cheer: :cheer:

2 likes

Jaaa, wat goed! Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Happy day!!

9 likes

Woohoo gefeliciteerd!!

2 likes

Ik ben zo blij. Ik heb gisteren een tv gekocht zonder na te denken, hij is binnengekomen, zelf gemonteerd en geinstalleerd en nu kunnen we lekker tv kijken en muziek luisteren. Echt heerlijk om gewoon dit soort dingen te kunnen doen na een periode van onzekerheid, geldstress en geen eigen huis hebben

144 likes

Semi onbenullige blijheid: Fruitella’s zijn tegenwoordig vegan. Zit lekker te snaaien. De smaak van vakanties uit mijn jeugd. :heart:

23 likes

Maar wel gare smaken zoals peer vind ik.

1 like

M’n vader ging gisteren broodjes halen in de supermarkt en hij stond gewoon voor het schap te kijken, kreeg hij ineens een pistoletje (broodje, geen pistool dus) tegen z’n gezicht gegooid. Stonden er 3 jongens van een jaar of 15 keihard te lachen, dus m’n vader zei: ‘‘Jongens, dat is toch nergens voor nodig?’’ En toen werd hij uitgescholden voor kankerlijer en hij moest z’n kankerbek houden. M’n vader ging er expres niet op in en toen gingen ze zijn gezicht bekogelen met nog meer broodjes… En werd nogmaals uitscholden met die ziekte, terwijl hij ook al jaren aan deze ziekte lijdt. Klinkt als iets redelijk onschuldigs nog, maar ben er al sinds gisteren over aan het piekeren en heb er ook niet van kunnen slapen. :disappointed_relieved: Vind het gewoon rot voor hem.

10 likes

Vind je? Ik niet hoor, het is toch niet normaal om met broodjes bekogeld te worden en uitgescholden, wtf. Ik snap dat je ermee zit. Niemand hielp je vader? Of sprak die kutkinderen aan?

47 likes

Hij was de enige in de winkel en qua personeel waren er alleen nog wat jonge meiden. Uiteindelijk gingen ze naar buiten en hebben ze hem daar nog verder uitgescholden, toen kwam hij op ze aflopen en zijn ze weggerend. Echt heel vreemd.

1 like

ik vind het ook niet onschuldig klinken. kan hij bij de winkel geen melding maken? wellicht kan er actie ondernomen worden aan de hand van camerabeelden. ik weet niet precies wanneer dat wel en niet kan maar de winkel kan daar ook gewoon mee naar de politie toch?

45 likes

Dat is een goede inderdaad!

3 likes

Ik zou inderdaad ook contact opnemen met de winkel, vind dat zij hier best van op de hoogte mogen zijn. Klinkt namelijk echt als een onveilige situatie, snap ook heel goed dat je er door ontdaan bent.

Knuffel voor jou iig. :heart:

9 likes

Oh yes. Gefeliciteerd!!!

Wow ik vind her heel heftig hoor! Snap ook dat jij hier mee zit. Jeetje :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:
Knuffel :heart:

1 like