Hoe is het deze ochtend?
Goeiemorgen sexies, wees vriendelijk! En mensen die ruzie zoeken moet je nooit vertellen waar ze het kunnen vinden.
Ik snapte de kinderachtige posts ook niet. Ik dacht in eerste instantie dat jij je post had aangepast en dat ze daarop gereageerd hadden. Er was echt 0 reden om op een doodnormale post zo te reageren. En maar vooral blijven roepen dat het forum zo’n fijne plek is waar een select groepje absoluut niet vervelend doet
Het ging oke! Hij is zich niet kapot geschrokken van mij. Veel vergeten maar hij wist nog wel waar oma was en dat ik er ben.
Hahahahahaha ik ben ook benieuwd wat hij daarmee bedoelt. Is billen chappen wat ik denk dat het is
@PangurBan je vroeg het jezelf af ja? Dat is wel wat je even kwijt wil in extreme
Ik quote
En dan moeten wij ruiken dat dat geen vraag voor ons is maar voor jezelf.
@Neusklem ik ben echt de laatste om te zeggen dat het forum zo’n fijne plek is maar kom op er zijn doodnormalere posts waar je daadwerkelijk een punt hebt maar niet op zo’n random brainfart
Ja chappen is eten. Vul de rest zelf maar in.
Dat is wel heel weinig invulwerk
Aah gelukkig! Lief dat je zo goed voor hem zorgt!
Als het een “terugkerend gejank” is, zal het voor sommige wel een terugkerend probleem zijn. Ik snap ook niet dat “””jullie””” dan steeds je kop in het zand blijven steken als het keer op keer benoemd wordt
Maar heb je het serieus over de opmerking ‘huh hoe moeten we ruiken waar jij woont’? Dat is toch geen rare reactie op een vaag geformuleerde vraag? Of zie ik wat over het hoofd in deze ‘discussie’?
De reeks die erop volgde, “zit nu echt te trillen” “het komt nu echt dichtbij” en dat soort reacties. Mijn inziens onnodig en bedoelde om @PangurBan een beetje te kakken te zetten
nou het was echt niet zo serieus richting haar bedoeld volgens mij. gewoon een grapje waarbij ze mensen nadoen op facebook enzo niet haar
Het zijn gewoon flauwe grapjes op een terugkerende forumergernis van Posts met te weinig context. Heb niks tegen @PangurBan verder, maar zo een post plaatsen met vraagtekens en daarna zeggen, ik vroeg toch niks. Ja post het dan ook niet of zet er een extra zin bij.
Kan me slecht voorstellen dat je daarvan wakker ligt.
Dit is ook weer zo flauw geformuleerd. Natuurlijk lig ik niet wakker van deze flauwe grapjes, dat weet jij zelf ook wel. Maar het gaat om het grotere geheel, dat dit soort flauwe grapjes zeer vaak gemaakt worden en dat dat de sfeer op het forum niet ten goede komt. En dat dit structureel vervolgens ontkend wordt
Daarnaast worden er hier in dit topic zoveel contextloze dingen geplaatst, maar wordt daar - gelukkig - niet keer op keer zo flauw op gereageerd. Wat het tevens ook weer bijzonder maakt, waarom reageren we de ene keer wel flauw en de andere keer niet?
Hoe jij hier reageert is al anders dan: “dus ga de politie bellen” of “er was ook vuurwerk!”
Wat jij hierboven post is redelijk. Die flauwe grapjes zijn gewoon dom
Ik vind de flauwe grapjes juist leuk, zijn ook wel eens op mijn posts gekomen. Ik vind dit eigenlijk veel meer sfeerbepalend dan de grapjes. Het hoeft ook toch niet als het continu gebeurt altijd redelijk te zijn, we zijn geen schoolklas. Vooral niet bij niet serieuze opmerkingen op een niet serieus forum. Als je zelfs mijn opmerking al flauw geformuleerd vindt, zijn we dan niet te gevoelig bezig.
Als het nu op iets ernstigs was wat de poster persoonlijk zou raken dan zou ik het zeker lullig vinden. Alleen dit zijn opmerkingen in de trant van ‘MAND!’ en daar moet ik ook nog steeds om lachen.
Ik denk gewoon dat wij hier heel anders over denken. Ik ben anti pestgedrag, maar ik kan dit geval gewoon echt niet pesten noemen.
Jeetje, dacht niet dat deze ‘random brainfart’ zoals @anon50301661 het noemt, zoveel discussies zou opleveren.
Dacht dat dit topic ‘wat je even kwijt wil’ heet en daarom schreef ik wat ik schreef op die manier. Dat wilde ik gewoon even kwijt en vroeg het mij af. Als ik van jullie wilde weten wat er gaande was had ik wel gepost: weet iemand iets?
Deed ik niet omdat ik weet dat vrijwel niemand op dit forum bij mij in de buurt woont (ik woon niet in Nederland of België)
Heb echt wel vagere posts gezien hoor.
@Neusklem bedankt dat je het voor me opnam! Meen ik serieus, zonder sarcasme.
Je bedoelt Kliekje?
Het is net hoe je er naar kijkt he! De een ziet wat goedmoedig gegrap, de ander een aanval op de persoon… wat zou nou dat verschil maken?
Ik vind het selecte groepje wat steeds zeurt over een selct groepje. Vervelender dan het selecte groepje.
Ben vandaag jarig en de jongens op werk hebben me serieus drie boeketten met bloemen gegeven en chocola. Echt zo super lief! Haha sta er echt van te kijken.