Ja het is echt wel glad! Na de eerste laag dacht ik eigenlijk dat het niet ging lukken maar na 2-3 lagen en goed schuren (en véél vloeken) is het wel netjes geworden. Ik heb tegen de deurkozijnen gewoon met een spatel gestuct, ging eigenlijk prima. Hoeken zijn wel wat vervelender, met een stucprofiel gedaan maar is uiteindelijk ook gelukt. Gewoon veel geduld nodig
Mijn broertje en ik hadden onze oma met kerst een cadeaubon gegeven om met ons te gaan lunchen. Vandaag hebben we haar opgehaald om de bon te verzilveren en het was zo’n heerlijke middag! Oma heeft wel 5x gezegd dat dit het leukste kerstcadeautje ooit was.
Ik moest hier heel hard om lachen sorry. Maar kan me ook zo goed indenken hoe kut dat op dat moment is
OMG wat een hel. Hebben jullie nog gezocht
Allemaal niet vergeten je niet gebruikte Hema punten aan War Child te doneren! Kan t/m morgen, daarna vervallen ze.
Ik ben in een tiktok vortex beland met reactiefilmpjes van Britten op de ‘war drafting’ speech oid van die debiel van een Sunak. Keihard lachen 🥹
Dit is wat ik te zien kreeg maar ook niet in wat voor bedrag het omgezet wordt per punt oid
Edit: ja weinig punten maar was wel wat ik heb dat geef ik u
Of het belastingtechnisch interessant is, geen idee. Maar ze geven wel aan hoeveel de punten waard zijn.
Goede punten, want dat is verder niet duidelijk. Het houdt mij niet tegen omdat War Child er iig niet op achteruit gaat, er is sowieso iets van een donatie en naamsbekendheid.
@Bailey Ah toch gevonden! Dat is wel serieus weinig geld voor veel punten
Natuurlijk is elke bijdrage gewenst maar jeetje dit zijn wel heel lullige bedragen voor zo’n grote winkelketen…
Vooral omdat je voor 50 punten €1 korting krijgt (met meer punten is de verhouding nog beter) en nu zijn 100 punten dus maar €1 waard.
Ach ik heb ze gedoneerd. Had 52 punten en als ik dan moet kiezen tussen 1 euro korting, kopje koffie of 5 gratis foto’s hoop ik dat ik zo een kleine bijdrage heb kunnen leveren.
Ik wil ook m’n punten doneren maar ik zie alleen dat dat kan vanaf 50 punten? Ik heb er 47 maar jij hebt er 11
Gevonden na heel veel zoeken: Sites-HemaNL-Site
Ah, fijn dat linkje! Ik zat ook al met die 50 punten.
Ik kan niet slapen, mijn wekker gaat over 62 minuten. Ik ben de badkamer maar gaan schoonmaken.
wel lekker productief, goed bezig
Ik ben gisteren mijn OV kwijtgeraakt (reizen op rekening) en heb nu net gebeld om hem te laten blokkeren maar dat duurt blijkbaar ook nog 24 uur, dus iemand kan gisteren en vandaag rustig gebruik maken van mijn ov-kaart en dat wordt dan allemaal van mijn rekening afgeschreven echt heel kut.
Kun je het reizen op rekening niet tijdelijk uitzetten?