Wat je even kwijt wil #67

Jazeker en ook alle drie in te zetten in andere situaties

1 like

Van Willem Holleeder toevallig?

3 likes

Ben ik nou gek of heb ik serieus nu al last van hooikoorts?!

1 like

Kan.

6 likes

Ik wil ook schnee

1 like

Een snee kan je wel krijgen

13 likes

Lekker doe maar met drie verdiepingen nutella

5 likes

Wat voor een app of website is dat? En is het ook voor de leek te raadplegen, lijkt me namelijk heel handig.

1 like

Is gewoon de Weeronline-app!

5 likes

Oh wist ik niet. Thanks!

3 likes

Kennen jullie die arts die meer dan 50 kinderen met eigen zaad heeft geĂŻnsemineerd? Jan Wildschut.
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik ook tot die kinderen behoor en ik vind t zooo ontzettend kut, het raakt me veel harder dan ik dacht dat t zou doen. Zo ontzettend veel emoties komen los.
Ik moet nog een DNA test doen, dus hopelijk komt daar toch iets anders uit. Maar ben bang van niet:-(

49 likes

Wat heftig! Ook niet gek dat het wat met je doet. Ik meen mij te herinneren dat een (oud) forummer ook een kind bleek te zijn van een arts (ik dacht Karbaat, maar weet het niet zeker) misschien kan je daar nog iets van terugvinden. Geen idee of ze hier nog zit, maar kan me voorstellen dat evt contact met lotgenoten prettig kan zijn.

10 likes

Er is een topic over donorkinderen @Daenerys , misschien kun je daar eens lezen. Wat heftig zeg

1 like

Oh daar ga ik wel even naar zoeken. Zit sinds kort ook in een groep met andere donorkinderen dus lotgenoten contact komt wel goed. Maar wilde daar niet mijn vermoeden plaatsen aangezien daar dus kinderen van Wildschut bij zitten en wil hun pas benaderen als ik 100% zeker ben met de dna test. Want voor hun is dat ook vervelend als t dan niet zo blijkt te zijn. Ik hoop ook nog steeds dat t niet zo is. We gaan t zien over zo’n 6-8 weken.

3 likes

Ik kan die niet vinden, heb je misschien een linkje?

3 likes

Misschien is hij members only?

https://www.forumfeminarum.nl/t/ik-ben-een-donorkind/2008?u=luzarl

2 likes

‘Ik ben een donorkind’ heet het topic, maar hij is members only, misschien dat je ‘m daarom niet ziet. Er is daar ook nog een andere forummer die er actief in postte die nu ook nog actief is, maar vind het niet zo netjes om haar te taggen (maar misschien meldt ze zich zelf!)

3 likes

Inderdaad privé, weet jij toevallig hoe ik toegevoegd kan worden?

1 like

Zeker

1 like

Ik heb dat topic ooit aangemaakt maar ben er niet actief want mijn zoektocht ligt stil :sweat_smile: heel heftig dat je mogelijk tot die groep behoort. Je mag me altijd pb sturen @Daenerys

1 like