Wat je even kwijt wil #67

Dacht dat ik de griep dit seizoen overgeslagen had👍🏻

2 likes

Mijn vriend is sinds oktober al 6x ziek geweest en ligt nu weer met koorts op bed. Sneu voor hem natuurlijk, maar ik word he-le-maal gek van zijn gesnurk als hij ziek is :face_with_symbols_over_mouth: vroeger sliep ik dan altijd met oordoppen, maar nu met de baby vind ik dat niet fijn meer. Hopelijk is hij snel weer beter :sparkles:

5 likes

Hier komt ie ook ff aankloppen :hot_face:

1 like

De deurbel ging om 5 uur af en ik schrok daar zo van dat ik nu niet meer kan slapen. Ook echt voordeur en niet de intercom.

Hè bah, dat snap ik! Sterkte!

1 like

Dank je! Ik ga nu maar extra vroeg naar m’n werk om deze tijd nuttig te besteden :upside_down_face:

3 likes

En dan vanavond lekker op tijd naar huis! :partying_face:

2 likes

Ik ben dossiers aan het doorspitten van mijn geboorte jaar. En nu is het wel pijnlijk duidelijk hoelang geleden 30 jaar is.

5 likes

Je bent gewoon vintage

1 like

Kijk uit he over 15 jaar ben jij ook vintage.

5 likes

Het forum ziet er sinds gister opeens anders uit bij mij? Alsof m’n thema weg is :sob: Ik kan niet tegen verandering :sob:

Kun je bij voorkeuren niet even kijken of je t terug kan zetten?

Ik heb vanmorgen mijn avatar aangepast en ik had gedacht dat ik er helemaal naar van zou worden want had sinds jaar en dag al die zwart-witte, maar ik vind het helemaal gezellig deze kleurtjes!! Beste beslissing ooit haha

10 likes

Ik had vanmorgen geen tijd om lunch te maken dus dacht net ik haal snel zo’n maaltijdsalade bij de Jumbo. Waarom zijn die dingen altijd zo teleurstellend.

8 likes

Het is gefixed! Lekker paniekeren om niets :joy:

1 like

Mijn telefoon is in december gestolen en is toen uitgezet waardoor ik er niet meer bij kon, en hem ook niet op afstand kon wissen middels zoek mijn iPhone. Krijg ik net een melding dat hij in Bulgarije is opgedoken :cry: :cry: nu dus wel ‘wis iPhone’ gedaan via iCloud dus hoop dat hij zo leeg is (hij zegt nu nog ‘wachten op wissen…’) en niet iedereen foto’s van mij kan bekijken gvd

3 likes

Mijn katers worden juist milder omdat ik me tegenwoordig beter voorbereid. Als ik weet dat ik veel ga drinken, dan haal ik een pak kokoswater en dat drink ik dan helemaal op voordat ik ga slapen en dan word ik de volgende dag wakker als een roosje. Oke niet helenaal waar haha, maar geen mega kater iig.

11 likes

Ik word wakker, deuren en ramen zitten dicht en er liggen opeens voorwerpen op een andere plek :sweat_smile: En ik weet dat ik dit vroeger ook had (toen hebben mijn moeder en zus me meermaals betrapt). En het kan bij mij echt van alles zijn, van een pak koekjes op het aanrecht leggen tot schilderijen van de muur halen, hoofdkussen op een eetstoel leggen en lampen uit de plafonnière draaien.

Ik vraag me soms af hoe vaak het gebeurt zonder dat ik iets verplaats en dus zonder dat ik erachter kom

3 likes

Ik ben een gerecht van crisp aan het koken met bataat en bleekselderij en weet ik t allemaal. Ik hoop zo dat het lekker is want ik kan helemaal niet koken

8 likes

Die staat bij ons volgens mij ook op het menu maar ik vind tot nu toe de crisp boxen super geslaagd en makkelijk/snel klaar. Ben echt fan!

1 like

Hahaha, grappig! Wij gaan toch maar overschakelen naar HelloFresh omdat ik het wel fijn vind dat ik zelf een beetje keuze heb