Nadat ik van de week de kibbelpouce zag was ik er wel klaar mee
Dan valt er niet mee te liften op de hype, duh
Ah wat ontzettend leuk!! Paranimf is sowieso al zoân speciale rol en dan bij je eigen moeder
En ook nog het mooiste vakgebied
Ik ben zo blij dat ik een tijd leef waarin Youtube bestaat. Ik doe nu een aantal economie vakken en mijn docenten kunnen niet geweldig uitleggen, maar er staan gelukkig echt talloze goede filmpjes op Youtube. Had in de jaren 80 echt niet kunnen studeren geloof ik.
Omdat alle idiote burgers het dan gaan kopen. Pleur op iets roze glazuur en promoot het nu op tiktok want alle Gerdaâs staan morgen om 7:59 voor de deur. Kan nog een weekje of 2 en dan heeft het volledig Facebook bereikt en is de glans er compleet vanaf.
Ik ben in een loophole van YouTube beland met oude series.
Inmiddels staat jouw vrouw Mijn vrouw Urk uit de begin 2000 aan.
Geniale tv
Lief, thanks! Die peperdure abonnementen op sites was juist hetgeen waarvan ik me voorgenomen had om niet te doen⊠Maar als ik jou zo hoor is dat dus toch de manier om iets te vinden. En dan dus ook nog de hele dag je telefoon in de gaten houden voor een eventuele melding. Wat een gedoe is het toch ook om een huis te vinden, ongelooflijk. Goeie ook van die documenten en hobbyâs!
Ik voel me echt een man met mannengriep. Fukking corona. Wie krijgt er nou anno 2023 corona?!
Heel veel mensen. En Beterschap!
Ik vind ginger shots zo lekker, maar elke keer sta ik helemaal in de fik. Ik weet dat dat erbij hoort en ergens vind ik dat ook wel lekker, maar je zou toch denken dat als je bijna elke dag zon ding achterover tikt je er op een geven moment wel aan went
omgggggg efteling blijft zo leuk ik kijk er nog altijd echt naar uit!!! hoop dat het je goed bevalt
Ik kijk Spoorloos terug en wat fantastisch dat ze een hele stamboom kunnen nabouwen met dna. En er ook achter komen dat familieverbanden niet altijd kloppen.
Ik moet er gewoon van huilen haha.
Ik ook vorige week nog, en met ons heel veel anderen haha
Het is weer zon ochtend waar ik als een kip zonder kop door mn huis heen ren op mn bril te zoeken.
Nou je raad het al ik heb hem gewoon op.
ik ben vrij vandaag maar ik heb geregeld dat de monteur voor mijn cv-ketel komt vanochtend (WHY)
weet alleen niet hoe laat precies dus ik sta maar op voor de zekerheid
Haha ja waarom lijken dat soort dingen altijd een goed idee! (Is het misschien ook wel )
Ik ben ook vrij, maar vergeten om mân wekker uit te zettenâŠ
haha oh no, ook balen
Ja dat schiet ook niet op⊠Ik heb één betaalde site sinds twee weken, maar daar komt amper wat op online. En je moet echt zoveel documenten uploaden (ook dingen als je GBA die dan max 3 maanden oud mag zijn, waar je dus elke drie maanden âŹ11 voor moet betalen bij de gemeente) dat ik er echt wanhopig van word. Maar thanks! Moed houden dus.
Ik heb zelf mijn particuliere huis via Pararius gevonden! Dat is wel gewoon een gratis site. Ik keek echt 4 a 5 keer per dag of er wat bij stond en zocht dan direct de makelaar op en belde dan op ipv mailen. De makelaar gaf bij mij aan dat zij echt plat gebeld werd en binnen een paar minuten +100 emails had voor 1 huis. Zij gaf toen ook aan dat de huurbaas best een gun factor had dus raadde het aan om een leuke motivatie te schrijven. Dit zijn dingen die bij mij toen wel echt geholpen hebben. Ondanks dat blijft het echt een verschrikkelijke zoektocht en word je echt moedeloos aan het eind van de dag.
Nope, kreeg de melding bij instagram. Kan de app nu niet op mân telefoon gebruiken omdat ik nog niet gekozen heb