omgggggg efteling blijft zo leuk ik kijk er nog altijd echt naar uit!!! hoop dat het je goed bevalt
Ik kijk Spoorloos terug en wat fantastisch dat ze een hele stamboom kunnen nabouwen met dna. En er ook achter komen dat familieverbanden niet altijd kloppen.
Ik moet er gewoon van huilen haha.
Ik ook vorige week nog, en met ons heel veel anderen haha
Het is weer zon ochtend waar ik als een kip zonder kop door mn huis heen ren op mn bril te zoeken.
Nou je raad het al ik heb hem gewoon op.
ik ben vrij vandaag maar ik heb geregeld dat de monteur voor mijn cv-ketel komt vanochtend (WHY)
weet alleen niet hoe laat precies dus ik sta maar op voor de zekerheid
Haha ja waarom lijken dat soort dingen altijd een goed idee! (Is het misschien ook wel )
Ik ben ook vrij, maar vergeten om mān wekker uit te zettenā¦
haha oh no, ook balen
Ja dat schiet ook niet op⦠Ik heb ƩƩn betaalde site sinds twee weken, maar daar komt amper wat op online. En je moet echt zoveel documenten uploaden (ook dingen als je GBA die dan max 3 maanden oud mag zijn, waar je dus elke drie maanden ā¬11 voor moet betalen bij de gemeente) dat ik er echt wanhopig van word. Maar thanks! Moed houden dus.
Ik heb zelf mijn particuliere huis via Pararius gevonden! Dat is wel gewoon een gratis site. Ik keek echt 4 a 5 keer per dag of er wat bij stond en zocht dan direct de makelaar op en belde dan op ipv mailen. De makelaar gaf bij mij aan dat zij echt plat gebeld werd en binnen een paar minuten +100 emails had voor 1 huis. Zij gaf toen ook aan dat de huurbaas best een gun factor had dus raadde het aan om een leuke motivatie te schrijven. Dit zijn dingen die bij mij toen wel echt geholpen hebben. Ondanks dat blijft het echt een verschrikkelijke zoektocht en word je echt moedeloos aan het eind van de dag.
Nope, kreeg de melding bij instagram. Kan de app nu niet op mān telefoon gebruiken omdat ik nog niet gekozen heb
Ze moeten deze melding/keuze geven van de wet maar optie 2 (de gratis optie) is zoals het nu ook al is
Ja, klopt. Maar een mens mag ook even klagen, toch?
ik heb de cv-ketel-monteur bang gemaakt
in mijn gang hangt een borduurwerkje met een medusa en daaronder āpetrify the patriarchyā en hij kwam de woonkamer in om te vragen āeh wat is dat? een occult-achtig iets?ā
ja de mannen die dit huis betreden komen er nooit meer uit
Ja tuurlijk maar āje ziel verkopenā deed je hiervoor ook al gewoon dus het is niet anders dan hiervoor, ik dacht dat dat misschien onduidelijk was en dat je daarom de app niet meer wilde gebruiken
Lief, dankjewel! Dat ga ik dan ook proberen (incl motivatie)!
Heb net een hartfilmpje laten maken bij de huisarts. Ben bekend met hartkloppingen ivm overgang en sinds een paar maand heb ik ook extra hartslagen, alleen dat ging vaak na een uurtje wel over. Nu heb ik t sinds gisterenochtend. Kon gelukkig meteen terecht.
Filmpje was goed en als het na het weekend nog steeds niet weg is dan krijg ik een kastje om?
Same als @Friemel, ik ook! Met zoān kastje is idd daarna vastgesteld dat het onschuldig is. Sinds ik dat weet heb ik er ook veeel minder last van
@Friemel @crazyplantlady Dat zei de huisarts ook idd. Maak me niet heel erge zorgen maar omdat t langer duurt dan normaal heb ik toch maar even gebeld. Het is inmiddels wel minder frequent al. Vooral met diep inademen valt me op dat het er is.
Heh ik dacht dat eurostar er mee op zou houdenā¦
Oh nou dat stelt me wel een beetje gerust. Zal mān ademhalings oefeningen er weer even bij pakken. Kan vast geen kwaad!