Wat je even kwijt wil #67

Psychiatrie!

9 likes

Nice!

3 likes

Heel veel plezier, hoe vet om je kind als paranimf te hebben.

23 likes

Ik ben een sukkel. Ik heb een afspraak waarbij de kans groot was dat ik lang moest wachten ivm uitloop. En daar was ik op voorbereid, dus had ik een borduurwerkje meegenomen. Heb ik de naald thuis gelaten :smiling_face_with_tear: en ook geen oortjes dus kan niet op tiktok en Instagram wil dat ik of ga betalen voor hun dienst (13 euro per maand!!!) of dat ik m’n ziel aan ze ga verkopen, dus dat zit er ook niet in

5 likes

Jaaa en m’n broertje is de andere paranimf :sunglasses:

24 likes

Een tijdje geleden had ik een fijn gesprek met een collega over iets heftigs wat we toevallig allebei hebben meegemaakt. Laatst stuurde ik hem nog een berichtje om te bedanken en te zeggen dat ik het fijn vond om met iemand te praten die hetzelfde overkomen is.

Toen ik het verstuurde voelde ik me een ontzettende emotionele kneus en had ik al spijt.
Maar nu heb ik gewoon een heel lief berichtje terug.

70 likes

Ik ga volgende week voor het allereerst ooit naar de Efteling en heb er echt zo waanzinnig veel zin in!!

89 likes

Als ik dit woord lees, zie ik altijd elfjes voor me :woman_fairy:t3:

7 likes

Wat fijn voor je! Veel woon plezier daar :smile:

1 like

Ik heb door sommigen van hier een estrid scheermes gekocht in de kleur Aurora en het is helemaal leuk paars holographic en ik baal dat ik ben geinfluenced maar het kapitalisme heeft me echt blij gemaakt met deze kleurtjes incl paars hoesje

8 likes

Ik zit te wachten tot m’n schoonmoeder weg gaat (die ons huis aan het schoonmaken is) om vervolgens deze ‘thuiswerkdag’ om te gooien naar ‘betaalt netflixen’. Tot die tijd nog maar even doen alsof ik hard aan het werk ben.

6 likes

Ik ben op vakantie op Tenerife en het is echt zulk lekker weer, zou bijna vergeten dat het november is. Lekker vertoeven tussen de bejaarden.

31 likes

Bij mij duurde het ongeveer een halfjaartje voordat mijn geur terug kwam. Ik had, net als jij, geen smaak verlies en kon alleen sterke geuren (pesto, huishoudazijn) licht ruiken.

In elk geval beterschap

1 like

Fijn!! Je geduld werd beloond.

Zou je willen delen hoe je aan die bezichtigingen kwam? Ik zoek namelijk ook iets (omgeving Gouda) maar zelfs bezichtigen lukt niet óf de huur is niet te betalen

2 likes

kan de crompouce nog verder worden uitgemolken?

jazeker 😎

4 likes

Het lijkt net alsof die croissant tandjes heeft

6 likes

Je moet blijkbaar echt bewust aan hele sterke geuren snuiven, meerdere keren per dag en je daarbij mentaal proberen voorstellen wat je zou moeten ruiken. Ik heb dit toegepast (ik gebruikte flesjes essentiële olie) en mijn geur die 100% weg was kwam wel na een paar dagen terug. Geen idee of dit daaraan bijgedragen heeft, maar het proberen waard vond ik.

@SpeedOfSound

1 like

Tentje hier had een chai latte crompouce van de week. Stop gewoon.

2 likes

Ja maar dit snap ik wel want 11-11 en Tilburg

4 likes

Maar waarom noemen ze dat niet gewoon een chai croisant. Waarom word die tompouce er weer bij betrokken.

6 likes