Oooh ja nee dan is niks hetzelfde als tv kijken natuurlijk hahaha
hahah omg hopelijk zijn het niet van die gekko’s die teringhard hun naam roepen
Ik heb voor de eerste keer Botox (vorige week laten doen) en vandaag vertelde ik dat aan m’n nagel vrouw alleen nu ik ben vergeten erbij te zeggen dat ze het niet aan m’n moeder moest vertellen (die kwam een uur na mij) want ik wilde testen of zij het aan mijn gezicht zou zien
Echt dom. Maar ja misschien hebben ze het er wel niet over gehad
Ahhh mijn moeder heeft haar eerste reel gemaakt vol met onscherpe foto’s van de vakantie
Ik heb vanavond mijn afscheidsetentje en een verrassing omdat ik maandag terugga naar Nederland maar ik ben nu ziek
Vgm hebben ze er later panga van gemaakt. Ik dacht ook ff hoor ik dit nou goed…
Ah nee wat vervelend.
Ik dacht dat je langer zou blijven? Je hoeft niets te zeggen maar vroeg het me af omdat ik je posts over je buitenlandverblijf graag las.
Ja klopt maar het ging niet zo goed tussen mij en mn au pair kind. Ze zit een beetje met zichzelf en haar emoties in de knoop en ik werd er dagelijks de dupe van, daar had ik geen zin meer in. Ik ga nu terug naar Tilburg, heb een tijdelijk huisje en nu hard op zoek naar een leuke baan.
Ah jammer zeg! Maar dan is het beter voor allen lijkt me. Hopelijk komt er gauw iets op je pad!
We gaan over twee dagen eigenlijk naar Spanje op vakantie, maar ik heb corona (wel al aan t opknappen) en mijn man begint ook nu. Ik baal echt zo erg.
Ik zat net met Alexandra Daddario in een brunchplekje in Boedapest. Ze stond al achter ons in de rij en ik vond haar op een model lijken dus ik zei dat al tegen mijn man. Binnen die naam van dat model even opgezocht en dat model bleek van Hongaars-Italiaanse afkomst te zijn (hoorde haar Italiaans spreken) en even wat foto’s opgezocht en toen was ik 1000% zeker dat zij het was. Echt leuk! Zag er super undercover uit.
Top. Ik sta met een lekke band in Volendam. Vast over een palinggraat gereden
He wat irritant, maar moest wel even lachen om je verklaring. Succes daar!
Mijn ouders waren heel toevallig in de buurt dus mijn vader is komen helpen om mijn band te verwisselen
Huh dat is die actrice uit White Lotus, kan zij Italiaans?
Volgens mij werkt Henk Krol bij de kerk
We zijn al 2 keer gefeliciteerd met de verjaardag van mijn oma. Er is zelfs een verkaardagskaartje gestuurd?
Het geluk is weer aan je zijde
Ja denk het wel? Het klonk echt als italiaans tenminste maar ik spreek geen italiaans dus weet het niet 1000% zeker
Ik ken haar niet als model. Als actrice wel, of lijkt ze op een bekend model bedoel je? maar leuk!