Wat je even kwijt wil #67

Heb je ziggo go? Daar kijk ik tv op.

@Luzarl @Nude jaaa dank voor de tips! Ik kijk wel vaak npo (maar niet lineair) en heb denk ik ook ziggo go alleen nog nooit gebruikt, maar is beide toch niet hetzelfde als gewoon dom op de bank hangen en zappen! heb dat de afgelopen 10 jaar totaal niet gemist maar de afgelopen twee/drie weken ineens wel?

1 like

Jawel!! Ziggo go is gewoon een app en je kan gewoon zappen zoals op een normale tv! Gewoon met je afstandsbediening enzo.

3 likes

Maar dan heb je toch een tv abonnement bij ziggo? Of is dat het punt niet

2 likes

Ja of misschien dat je het ook bij vodafone abbo krijgt ofzo? Ik heb geen idee eigl ik zit op die van mn vader :joy:

1 like

Vlg mij krijg je bij Vodafone korting als je ook ziggo klant bent, maar dan betaalt je vader wel gewoon voor ziggo (en kun je idd meekijken)

3 likes

Ja ik bedoel dat het niet hetzelfde is als op een tv kijken vanaf de bank!

@Scorpiovibes volgens mij heb ik wel een tv abonnement omdat dat goedkoper was dan alleen een internet abonnement (???), maar geen tv.

In januari ga ik verhuizen en waarschijnlijk nemen we dan wel een tv, dan kan ik even aan m’n behoefte voldoen en dan na twee dagen het helemaal zat zijn vermoedelijk

2 likes

Ziggo Go is een app op je tv. Het is letterlijk hetzelfde als tv kijken haha.

Edit: of heb je ook helemaal geen tv?!

3 likes

Je kan netflix ook voor je laten kiezen! Kun je niet lekker zappen, maar hoef je ook niet te kiezen. Is het natuurlijk nog wel de vraag of netflix jou een beetje kent.

2 likes

Ohh dacht dat je ziggo go op telefoon/laptop bedoelde! Heb geen tv idd

1 like

Oooh ja nee dan is niks hetzelfde als tv kijken natuurlijk hahaha

2 likes

hahah omg hopelijk zijn het niet van die gekko’s die teringhard hun naam roepen

3 likes

Ik heb voor de eerste keer Botox (vorige week laten doen) en vandaag vertelde ik dat aan m’n nagel vrouw alleen nu ik ben vergeten erbij te zeggen dat ze het niet aan m’n moeder moest vertellen (die kwam een uur na mij) want ik wilde testen of zij het aan mijn gezicht zou zien

Echt dom. Maar ja misschien hebben ze het er wel niet over gehad

3 likes

Ahhh mijn moeder heeft haar eerste reel gemaakt vol met onscherpe foto’s van de vakantie :hugs:

50 likes

Ik heb vanavond mijn afscheidsetentje en een verrassing omdat ik maandag terugga naar Nederland maar ik ben nu ziek :smiling_face_with_tear:

12 likes

Vgm hebben ze er later panga van gemaakt. Ik dacht ook ff hoor ik dit nou goed…

1 like

Ah nee wat vervelend.

Ik dacht dat je langer zou blijven? Je hoeft niets te zeggen maar vroeg het me af omdat ik je posts over je buitenlandverblijf graag las.

1 like

Ja klopt maar het ging niet zo goed tussen mij en mn au pair kind. Ze zit een beetje met zichzelf en haar emoties in de knoop en ik werd er dagelijks de dupe van, daar had ik geen zin meer in. Ik ga nu terug naar Tilburg, heb een tijdelijk huisje en nu hard op zoek naar een leuke baan.

26 likes

Ah jammer zeg! Maar dan is het beter voor allen lijkt me. Hopelijk komt er gauw iets op je pad!

1 like

We gaan over twee dagen eigenlijk naar Spanje op vakantie, maar ik heb corona (wel al aan t opknappen) en mijn man begint ook nu. :sob: Ik baal echt zo erg.

1 like