Hoe was de tentoonstelling in Voorlinden, de moeite waard?
Ik ben na een jarenlange red bull verslaving eindelijk 8 dagen zonder, ik heb het alleen ingeruild voor koffie maar nu heb ik sinds drie dagen dat mijn hart steeds overslaat en nu vraagt de hypochonder in mij zich af of ik te laat ben gestopt met red bull drinken
Altijd als mn oefentherapeut te laat is ga ik twijfelen of ik uberhaupt een afspraak heb
Dit heb ik ook zo erg hahaha. Of als er meer mensen in een wachtkamer zitten raak ik in paniek over een evt dubbele afspraak en wat ik dan moet doen. In mijn hoofd ben ik al aan het bedenken wie belangrijker is en of ik nog op een ander moment in de week kan evt, terwijl er 99 van de 100 keer niets aan de hand is
Ik heb de laatste tijd dat als ik in de bios zit ik twijfel of ik wel in de goede zaal ben gaan zitten, maar dan ook geen zin heb om te checken buiten.
Gelukkig zit ik nu te wachten tot een Bollywoodfilm begint dus kan nu aan het publiek zien dat ik zeker goed zit haha. 🫶🏾
Ja nu zat er eerst ook echt 1 oudere dame en verder zit daar niet zoveel dus dacht toen echt shit. Maar toen kwam er nog iemand en begonnen ze te praten, was een of ander clubje blijkbaar.
Ik zit bij de garage en het herstel van mijn auto duurt langer dan verwacht. Mocht een auto lenen om ff een broodje te halen maar ze hebben geen automaat en ik mag/kan geen schakel rijden. Dus werd ik heel ongemakkelijk door een medewerker naar een broodjeszaak gereden. Wel chille service want ze betalen ook mijn broodje.
Edit: hahahahah kut nu heeft zijn auto een lekke band en moeten we wachten op een collega.
heerlijk dit weer, past precies bij mijn mood vandaag
Na 3 dagen thuis zitten janken om mijn break-up dacht ik vandaag treat yourself. Dus met moeite make-up op gedaan en kleding aangedaan om te gaan winkelen. Mezelf getrakteerd op mcdonalds. Loop ik terug naar de auto met mijn milkshake zo’n rolband op. Is die band fucking glad en glijd ik keihard achterover. Mijn enkel was net hersteld van een kneuzing, maar hij is nu weer dubbel geklapt en dik. Dit was echt al mijn positieve energie voor vandaag weer in 1 klap weg. Ik trek me weer terug onder mijn dekentje pff.
Gelukkig wel ondergoed kunnen kopen wat ik nodig had.
Oooo dat is zo stom! Heel veel beterschap
Ik vind de mensen in ‘ons’ ziekenhuis zo ontzettend lief.
Ik moet er de laatste tijd vaak naartoe en had 2 afspraken door elkaar gehaald, dus ik stond ergens veel te laat.
Maar het was geen probleem, iemand pleegde een paar telefoontjes en regelde alsnog een afspraak voor me. En diegene nam ook gewoon de tijd voor me.
Zo’n warm bad, echt heel erg fijn.
Ik heb dit 1 keer gehad en heb er nog een trauma van. Heb ook echt mensen weggestuurd van m’n stoel die toch maar opschoven ook al dachten ze zeker te weten dat ze goed zaten. Toen de film begon moesten we nog de walk of shame naar buiten doen naar de goede zaal. Echt verschrikkelijk.
Ik was vanochtend als enige op het kantoor en toen dacht ik heel ff “is het wel maandag”
Ik ben ziek door corona, de na-effecten zijn toch wel pittiger dan verwacht. Eten smaakt me niet - ik proef het wel.
Ik heb de collega op kantoor opgebicht dat ik hem toch leuker vond dan verwacht. Dat was niet geheel wederzijds.
Nu lukt eten al helemaal niet meer, top.
Ik heb de mogelijkheid om een weekend op een hond te passen in Berlijn. Moet ik dat doen??? Ik hou echt heel erg van honden en wil al een tijdje weer eens naar Berlijn maar ik vind het ook wel spannend merk ik ik ken de hond en de eigenaar niet (maar is via een vriend, en die zegt dat de hond chill is en die eigenaar is een vriendin van hem) en lijkt mij ook wel spannend met een hond in een stad (iemand ervaring met hond in Berlijn, die hond woont daar dus zal wel kunnen maar zijn er veel hondvriendelijke plekken of kan je dan eigenlijk niets?)
en ik twijfel ook of ik dan alleen ga of met een vriendin of met m’n vriend?? (dan moet ik zelf weer een kattenoppas regelen trouwens haha)
Ik heb een nieuwe baan en echt extreem goede arbeidsvoorwaarden omg love my life 50 vakantiedagen lets go
Ja natuurlijk! Hartstikke leuk. En als je het ziet zitten gewoon alleen gaan.
Ja joh gewoon doen, dm me voor tips x
Waarom alleen dan?
Verblijf is wel gratis ja maar ik denk niet dat ze het treinkaartje vergoeden. Of ja, misschien als ik het vraag wel geen idee, maar ik zie het zelf eigenlijk ook wel als een uitje. Maar wat dat betreft ook een beetje de vraag of Berlijn een hondvriendelijke stad is qua café’s enzo want als ik het hele weekend alleen buiten door de kou kan lopen of thuis kan zitten is het inderdaad misschien een beetje zonde van m’n geld
In mijn hoofd was jij getrouwd haha, maar haal wss weer mensen door elkaar