Niet vriendin, wel een van de babymommas
ze is al jaren een notorious volger-ontvolger
ze hoopt dat je haar gaat terugvolgen om je over een paar dagen weer te ontvolgen zodat haar volgers groeien
ben al meerdere keren door haar gevolgd hahaha
Jep same here
Zielig
Ulg ik wil beginnen met rijlessen en ik dacht ik vul even online wat gegevens in en klaar. Maar neee hoor. Moet ik weer heel ouderwets bellen. Zo geen zin in.
Dan maar een fatbike
Hahahaha ja daar ging ik al van uit, heb haar ook niet geaccepteerd! Vind het wel bizar dat ze bij mij terecht is gekomen, ik volg helemaal geen publieke pagina’s/personen lol, wat pushy
ik ben vandaag naar de hairspa geweest. dit wil ik echt elke week
Heb je recent onder een openbare post gecomment of deze geliket? Dat zijn meestal momenten dat ik vage volgverzoeken krijg
Nee, ik wil de Bossche bollen houden. Vlaaien daarentegen kunnen mij gestolen worden. Dus Limburg mogen ze hebben
Mijn favoriete tijd van het jaar is weer aangebroken, mandarijnen eten in bad
Je kan dan gwoon de grens over voor je uit de kluiten gewassen chocolade soes. Belgie hoort nog bij de EU! De wegen zijn een beetje ruk maar verder is het prima daar.
We don’t want them.
Ik heb uurtje geleden slaapmedicatie gepakt, even eeb avond goed slapen. Lees ik net dat ik pas 16u later pas weer mag autorijden… Deed ik nooit normal eigenlijk oeps.
Ik heb een 3d printer overgekocht van een vriend en kan echt niet wachten om allemaal dingen te printen. Ben al met 1 project begonnen en dat is een 3d versie van catan die ik zelf ga beschilderen. Echt zo leuk om weer een nieuwe hobby te hebben!
Ik had voor het eerst sinds lange tijd een heel weekend vrij en heb echt zoveel gedaan vandaag. Planten ingekocht, potten en andere accessoires ingekocht, naar Voorlinden geweest, naar het strand geweest, wenkbrauwen laten doen, andere plantenwinkel bezocht en even gezellig bijgekletst, mijn favo eten gehaald en nog even een sportsessie er aan vast geplakt. En nu heb ik energie voor drie en kan ik dus niet slapen
nu stel je me wel echt teleur, een goei soes is echt wel meer dan een bossche bol van slagroomachtig spul hoor