ik ben vandaag naar de hairspa geweest. dit wil ik echt elke week
Heb je recent onder een openbare post gecomment of deze geliket? Dat zijn meestal momenten dat ik vage volgverzoeken krijg
Nee, ik wil de Bossche bollen houden. Vlaaien daarentegen kunnen mij gestolen worden. Dus Limburg mogen ze hebben
Mijn favoriete tijd van het jaar is weer aangebroken, mandarijnen eten in bad
Je kan dan gwoon de grens over voor je uit de kluiten gewassen chocolade soes. Belgie hoort nog bij de EU! De wegen zijn een beetje ruk maar verder is het prima daar.
We don’t want them.
Ik heb uurtje geleden slaapmedicatie gepakt, even eeb avond goed slapen. Lees ik net dat ik pas 16u later pas weer mag autorijden… Deed ik nooit normal eigenlijk oeps.
Ik heb een 3d printer overgekocht van een vriend en kan echt niet wachten om allemaal dingen te printen. Ben al met 1 project begonnen en dat is een 3d versie van catan die ik zelf ga beschilderen. Echt zo leuk om weer een nieuwe hobby te hebben!
Ik had voor het eerst sinds lange tijd een heel weekend vrij en heb echt zoveel gedaan vandaag. Planten ingekocht, potten en andere accessoires ingekocht, naar Voorlinden geweest, naar het strand geweest, wenkbrauwen laten doen, andere plantenwinkel bezocht en even gezellig bijgekletst, mijn favo eten gehaald en nog even een sportsessie er aan vast geplakt. En nu heb ik energie voor drie en kan ik dus niet slapen
nu stel je me wel echt teleur, een goei soes is echt wel meer dan een bossche bol van slagroomachtig spul hoor
Hoe was de tentoonstelling in Voorlinden, de moeite waard?
Ik ben na een jarenlange red bull verslaving eindelijk 8 dagen zonder, ik heb het alleen ingeruild voor koffie maar nu heb ik sinds drie dagen dat mijn hart steeds overslaat en nu vraagt de hypochonder in mij zich af of ik te laat ben gestopt met red bull drinken
Altijd als mn oefentherapeut te laat is ga ik twijfelen of ik uberhaupt een afspraak heb
Dit heb ik ook zo erg hahaha. Of als er meer mensen in een wachtkamer zitten raak ik in paniek over een evt dubbele afspraak en wat ik dan moet doen. In mijn hoofd ben ik al aan het bedenken wie belangrijker is en of ik nog op een ander moment in de week kan evt, terwijl er 99 van de 100 keer niets aan de hand is
Ik heb de laatste tijd dat als ik in de bios zit ik twijfel of ik wel in de goede zaal ben gaan zitten, maar dan ook geen zin heb om te checken buiten.
Gelukkig zit ik nu te wachten tot een Bollywoodfilm begint dus kan nu aan het publiek zien dat ik zeker goed zit haha. 🫶🏾
Ja nu zat er eerst ook echt 1 oudere dame en verder zit daar niet zoveel dus dacht toen echt shit. Maar toen kwam er nog iemand en begonnen ze te praten, was een of ander clubje blijkbaar.
Ik zit bij de garage en het herstel van mijn auto duurt langer dan verwacht. Mocht een auto lenen om ff een broodje te halen maar ze hebben geen automaat en ik mag/kan geen schakel rijden. Dus werd ik heel ongemakkelijk door een medewerker naar een broodjeszaak gereden. Wel chille service want ze betalen ook mijn broodje.
Edit: hahahahah kut nu heeft zijn auto een lekke band en moeten we wachten op een collega.
heerlijk dit weer, past precies bij mijn mood vandaag