Viel te proberen
Dan gewoon lekker doen!!
Gewoon gaan dus!
Zou hier wel in meewegen dat je dus ziek thuis zit van je werk en het ook een kutervaring kan worden die je enkel geld kost.
Ja zou kunnen maar ik denk dat ik in het ergste geval daar somber op de bank zit en met een hond knuffel ipv thuis somber op de bank met m’n katten. Maar om die reden vind ik het denk ik wel chiller om met iemand samen te gaan, ook al ben ik normaal ook graag alleen. Als ik eenmaal op pad ben dan gaat het meestal wel.
Ja dat zit wel goed maar bedankt voor de waarschuwing!
Is het wel een knuffelhond? En niet 1 die gewoon met rust gelaten wil worden?
In Berlijn is het vrij gebruikelijk om je appartement voor een paar nachten tot weken te verhuren mét huisdier (iig kat), heb ik zelf ook wel gedaan toen ik nog minder te besteden had, dus vind het eigenlijk wel een goede deal dat je gratis in hun huis mag blijven
Doe dat nu trouwens niet meer, laat vrienden van vrienden (of vrienden van mezelf die met huisgenoten wonen) wel gratis blijven, maar ga ze er ook echt niet voor betalen, want het is toch gewoon een win-win situatie? Je hoeft geen airbnb te huren of hotel te betalen, en ik hoef geen oppas te betalen
Nou dit inderdaad. Ik ben nog nooit in Berlijn geweest en zou dit echt een prima deal vinden hoor. Anders ben ik waarschijnlijk een godsvermogen aan hotel of airbnb kosten kwijt. Maar ik vind dieren ook erg leuk.
Vaak vraag ik bij mensen om me heen als ik bijzonder kook naar een cijferbeoordeling en verbeterpunten voor een gerecht. Vind ik grappig. Vandaag kreeg ik een bepaald cijfer en het had hoger kunnen zijn ‘maar de yoghurtsaus had teveel knoflook’. Tss, dat bestaat niet.
Deze mensen houden zeker ook niet van kruiden in hun eten
Die review hoef je niet serieus te nemen. Je kunt nooit teveel knoflook hebben.
Peper en zout zijn toch kruiden!!
Slechts spijt, wanneer je met een droge muil de volgende ochtend opstaat
Maar ik vind dit zoooo naar en heb die droge bek dan de hele nacht en onstilbare dorst. dus ik vermijd rauwe knoflook nu eigenlijk terwijl het zo lekker is, maar de lusten wegen voor mij niet op tegen de lasten
Ik heb Gossip Girl ontdekt en vraag mij echt af waarom ik dit nooit eerder heb gekeken???
Wat heerlijk dat je nu nog zo veel voor de eerste keer kan kijken
Heb je het konijn al gezien
Bied wel ff je exuses aan voor het geval zij hem niet vind lijken.
Ik ben al 5 minuten aan het nadenken of ik ooit iemands hond heb ontmoet die geen knuffelhond was haha