Nou zorgen is een groot woord, ik zei dat ik bang ben voor tegel tuinen. In het algemeen, niet perse vanwege deze mensen. Volgens mij legitiem want gaat uiteindelijk om de leefbaarheid van onze planeet en daar is nogal een probleem gaande?
Verder zeg ik ook c. dat ik er niets over te zeggen heb, d. dat ik mij er niet mee wil bemoeien (en het dus ook niet doe!), e. dat het misschien hartstikke meevalt en dat “we” eerst wel zien hoe het loopt.
Edit: een iemand zegt “gewoon doen” (aanspreken over die airco’s) en daarop reageer ik dat ik dat niet wil doen, geen bemoeial wil zijn en dat ik verder niets over die mensen weet en zelf niet heilig ben etc, en een ander zegt dat ik via de gemeente waarschijnlijk wel melding kan maken over de tuinen als dat niet volgens de voorschriften gaat en daarop reageer ik ook dat ik eigenlijk niet die buur wil zijn en dat het misschien allemaal reuze mee valt en super groen wordt. Ik snap echt niet waarom ik nu wordt aangesproken op dat ik mijn buren van mens tot mens moet proberen te leren kennen etc.
Nouja ik had misschien m’n “zorgen” erover niet moeten uitspreken want ja dan kan je zulke reacties verwachten. Maar ik was zeker niet van plan allerlei conclusies over mijn buren te trekken of mij te gaan bemoeien.