Wat je even kwijt wil #67

Bestaan nog steeds!

1 like

Ik heb gewoon elk uur al gezien, en om 7 gaat de wekker weer :sob: en het gaat al een hele lange dag worden morgen

1 like

Misschien valt het mee! Zo’n dag ga je vaak nog goed op je reserves en houd je het wel vol. En dan vanavond vroeg naar bed.

Ik zat op de fiets en ik dacht er klopt iets niet… Ben ik mijn bril vergeten. Dit word een interessante dag!

19 likes

dat natoo wat je nu ipv de la place ziet gaat t ook niet langer vol houden dan een jaar

heb daar oprecht nog nooit iemand gezien haha

rip kruidenroomkaasbroodje

6 likes

Vroeg naar bed gaat niet echt lukken, we gaan vanavond naaien voor carnaval haha

2 likes

Godver vergeten dat de stroom er vanochtend af ging vanwege werkzaamheden en dacht vanmorgen nog: werk de ochtend thuis want dan kan ik even lekker doorwerken en dan middag kantoor

1 like

Ik ben gisteren begonnen met omega 3 capsules (want schijnt goed te zijn ivm pcos). Dus ik braaf voor het ontbijt die dingen nemen. Is het nu net alsof ik heb ontbeten met haring. Ik vind haring heel lekker maar dit is echt goor.

1 like

Visolie capsules? Er zijn ook vegan varianten dus treat yourself!

3 likes

Ik weet niet of je nu een dierlijke variant hebt maar ze zijn er ook plantaardig en die vind ik helemaal niet naar vis smaken. Mocht je er last van blijven houden is dat misschien een tip om naar te kijken.

1 like

Gebroken lijnzaad is een van de makkelijkste manieren om zonder supplementen omega 3 binnen te krijgen :relieved:

4 likes

Sorry voor de dubbel post maar ik moest lachen om de treat yourself :joy: ik denk dan meer aan een crompouce vreten ofzo maar beloon jezelf met vegan visolie supplementen be my guest

9 likes

Ik heb mn collegas al niet meer gezien sinds dat ik naar berlijn ben gegaan en kom ze nu verrassen (2 zitten in het complot). Ben echt mega benieuwd hahah

18 likes

Je mag hier wel langskomen hoor!

1 like

Er wordt momenteel een videoclip opgenomen in de buurt waar ik ben, en ik vind het zo grappig om te zien. Het is overigens van artiesten die ik niet herken, dus ik zou niet kunnen zeggen om wie het gaat.

5 likes

Zometeen mijn zusje ophalen die na 5 jaar weer in Nederland komt! Ze blijft dit keer 2 maanden maar ik besef het nog niet ofzo. Haar request voor vanavond was specifiek andijviestamppot met unox worst en maggi jus en daarna mona pudding dus dat ga ik snel nog even halen :smiling_face_with_three_hearts:

100 likes

Broodje bapao onder het tosti-ijzer is echt mijn favoriete trash food hack.

Ik heb geen magnetron.

38 likes

Wow, waarom heb ik hier nooit aan gedacht?!

4 likes

Ik ga vrijdag naar de Chin Chin club in Amsterdam met 2 vriendinnen. Een van de 2 wilde daar graag heen en wij achten ach we gaan wel mee. Maar als ik die insta zie zijn er allemaal van die Nikkie Plessen/Maria Taylor achtige types. Is het echt zo erg in het echt of nog enigszins een beetje leuk daar?

5 likes

Ik stoom 'm altijd! Pannetje met laagje water, zeef erin met broodje, deksel erop en dan 10 min stomen. Maar eerlijk gezegd klinkt het tosti ijzer als een veel beter idee

1 like