Wat je even kwijt wil #67

Maar ook of je dat überhaupt wilt? Het lijkt in dit topic net een verplichting voor @Schorem maar daar gaat ze toch zelf over?
Ik wil niet alles erbij betrekken maar deze zwangerschap is al moeilijk genoeg en ze hoeft echt niet ook nog mannen op te gaan voeden.
En ook dit geldt alleen als je het niet wilt, want als je wel ermee iets wil steun ik het natuurlijk ook. Enige wat ik wil benadrukken is dat het jouw keuze is

24 likes

-weg-

Dank voor je reactie, ga erover nadenken

5 likes

Ik vind jouw berichtjes heel fijn, dankjewel. De optie dat ik het niet hoef te doen, voelt al heel erg fijn. Dankjewel❤️

5 likes

Ik mag niet stemmen omdat ik de info over kiezerspas verkeerd heb gelezen :confused: kut

1 like

Kun je niet iemand nog machtigen?

2 likes

Laat het gewoon even bezinken en kijk dan wat je ermee wilt doen (als je er iets mee wilt doen). Je moet vooral doen wat voor jou goed voelt

Lijkt me prima gezien de band die jullie hebben. Snap echt dat je hier geen heel HR feest van wil maken als dit een collega is waarmee je normaal erg kunt lachen maar die nu eenmalig een uitglijer maakt. Als dit voor jou de boel oplost en ervoor zorgt dat je dat rotgevoel kwijt bent is dat alles wat er nodig is toch

3 likes

Dit valt me ook op eerlijk gezegd. Vooral nadat ze had aangegeven dat ze dat misschien niet wil.

3 likes

Ik vond dat ook best wel ingewikkeld!

1 like

Nee dat moet dan ook in die gemeente en ik kom daar niet en het is 120 km enkele reis

2 likes

Vandaag zat de kieslijst in de brievenbus. Dat ding is zo groot als een picknickkleed?

4 likes

Godverdorie ik ging een dutje doen, een goeie 1,5 uur geslapen, maar heb een nachtmerrie gehad :sob: zo fucked up en zonde van mn dut

5 likes

Kan je vast oefenen met het opvouwen.

6 likes

Ik vind dat echt een ramp. Waarom kan t niet digitaal. Ff bliep mn id kaart scannen. Op t plaatje klikken van t clubje waar ik op wil stemmen. Ff naar beneden scrollen naar een vrouw onder in de lijst. Klik klik en weg daar.

7 likes

En dan gewoon met een code die je scant bij een zelfscanzuil van een winkel. Naast je bananen en basmatirijst scannen gewoon een stem uitbrengen en dan rolt er een bonnetje uit. :joy:

5 likes

Jaa of gewoon met zn alle naar den haag en dan met zon self scan ding naar t hoofd van diegene waar je op wilt stemmen. Bliepbliep klaar.
Ik zou dat allemaal minder moeite vinden dan dat ellendige ding opvouwen.

6 likes

Het formaat doet me bijna denken aan van die inkleurtafelkleden uit de jaren 90.

17 likes

Uuugh ik nu elk moment dat ik me een beetje kut voel: is dit :sparkles: winterdepressie :sparkles: ? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::sob::sob::sob::skull:

5 likes

Tuc met kaassmaak gekocht. Nou, die zijn de calorieën niet waard zeg :nauseated_face:

1 like

Tuc is het nooit waard

11 likes