Wow, waarom heb ik hier nooit aan gedacht?!
Ik ga vrijdag naar de Chin Chin club in Amsterdam met 2 vriendinnen. Een van de 2 wilde daar graag heen en wij achten ach we gaan wel mee. Maar als ik die insta zie zijn er allemaal van die Nikkie Plessen/Maria Taylor achtige types. Is het echt zo erg in het echt of nog enigszins een beetje leuk daar?
Ik stoom 'm altijd! Pannetje met laagje water, zeef erin met broodje, deksel erop en dan 10 min stomen. Maar eerlijk gezegd klinkt het tosti ijzer als een veel beter idee
Haha ja ik heb wel een stoommandje maar dat is veel meer gedoe. Even 5 minuten onder het tosti-ijzer en klaar. Is ie wel crunchy en platgedrukt maar ik zei trash food hack.
Het is niet leuk nee
Niet alleen maar, maar wel heel veel van dat soort types ja
Vroeger was het recept hiervoor gelijke delen roomkaas en creme fraiche en dan bieslook erdoor.
Waaaaarom ben ik zo dat als er pakketjes komen ik gewoon niets anders kan doen?? Tussen nu en 18:30 komen er 2 pakketjes en mijn moeder komt even iets af geven, ik heb gewoon een deurbel die je op zolder nog kan horen en toch zit ik als een gekkie voor het raam te wachten.
Heb je ook een mailtje gehad waarin gevraagd werd een kopie van je id te sturen waarbij het burgerservicenummer en pasfoto onherkenbaar gemaakt moet zijn, ter verificatie?
Vind dat zoān raar verzoek
Nee heb ik niet gekregen! Kan het zijn dat je misschien het onjuiste woonadres op je 12e levensjaar hebt ingevuld? Ik vond dat een vrij specifieke vraag, ik heb zelf maar op 2 plekken gewoond in mān leven maar wellicht dat dat niet helemaal overeen komt?
Nee eigenlijk niet. Ik zal morgen eens daarheen bellen.
Same. Durfde niet eens muziek te luisteren omdat ik bang was dat ik de knetterharde bel die door merg en been gaat niet zou horenā¦
En ik las laatst dat iemand van die danerolmeuk onder het tosti-ijzer deed en dat vond ik ook een goede hack.
Ik zag dit laatst ook ergens voorbij komen en moet dit echt proberen
Kan je dan niet beter nu stoppen met leren? Je hebt alles geoefend, je weet het. Alles wat je nu gaat doen maakt je alleen maar nerveus en misschien ga je te moeilijk denken.
Joh nu tijd om je rust te pakken! Dat gaat ook helpen bij helder nadenken morgen
Wat je niet allemaal met een tosti ijzer kunt doen
Veel succes morgen, hoop dat je mag instromen!
Hahahahaha, ik zit echt met verbazing naar deze video te kijken en moet het even delen
Bij de keten Waffle House in de VS werken ze dus met een bepaald systeem om orders door te geven aan de keuken. Zo staat een klein pakje jam ONDERIN het papieren bordje voor twee eieren (??) maar als je datzelfde pakje jam omgedraaid op het bordje legt, betekent dit volkoren brood. Ik ga stuk.
Ik vind dit echt mega slim