Wat je even kwijt wil #67

Er wordt morgen een pakketje voor mij bezorgd van Bestseller (vero moda en only vallen daar oa onder) maar ik heb helemaal niks besteld?? Denk dat het 2 maanden geleden is dat ik voor t laatst iets bij een bestseller partij besteld heb. Echt spannend.

1 like

Heb je misschien bij About You besteld?

3 likes

Of misschien bij zalando? Die werken ook samen met bestseller

5 likes

@BiloxiParish nee geen van beide! Echt heel apart. Heb ook al in m’n mail gekeken en er is geen enkel bedrijf dat mij vorige week een mail heeft gestuurd met “je bestelling is onderweg” ofzo hahaha.

2 likes

Misschien even inloggen als je accounts hebt op Bestseller-websites, About You en Zalando? Je hoort wel eens over mensen die op jouw account dingen bestellen, toch? Misschien is daar iets geks te zien, een gewijzigd e-mailadres o.i.d.?

2 likes

Voel me echt een dummy met dit inzicht, maar ik heb me vanochtend (volgens mij voor het eerst in
 altijd) klaargemaakt zonder muziek/podcast op de achtergrond en ik voel me nu helemaal zen??? Ik zie er ook beter uit volgens mij lol. Doe wat je wil met deze lifehack op niveau Vloggloss!!!

13 likes

Zo goed zie je er niet uit op je afbeelding. Misschien even in de spiegel kijken? :joy:

(Voordat mensen mijn humor weer niet snappen: bebloede mond op profielfoto)

7 likes

Wat een slechte nacht gehad. Zat vannacht bij de HAP omdat ik niersteenaanval had. Straks maar even bijslapen.

8 likes

Er zat zo’n knappe jongen/man bij mij achter t stembureau. Zie hem waarschijnlijk nooit meer :sob::sob::sob:

7 likes

Hij woont daar zeer waarschijnlijk in de buurt dus voortaan daar boodschappen doen

25 likes

Ja daarom ontbijt ik graag met warme havermout met gesmolten chocola :drooling_face:

5 likes

Leuk toch! Doe ik ook altijd voor mijn man. Dit jaar stonden we op de camping en had ik de tent en tarp versierd.

3 likes

Leuk heb je ook een spiderman taart?

6 likes

Vandaag onverwachts vrij! Blij mee hoor, moet zelf dan allleen heel erg schakelen. en bedenken wat ik dan ga doen met mijn dag.

5 likes

Hahaha

2 likes

Mijn oma is soms zo passief agressief. Ik ben haar gisteren (op haar verjaardag) vergeten te bellen. Heeft ze vanochtend mijn moeder gebeld om te vragen of er iets met me aan de hand is want ze kon zich toch eeeecht niet voorstellen dat ik haar verjaardag was vergeten.

24 likes

Ook nog een papieren kroontje geregeld?

2 likes

Oh shit, hopelijk vind je 'm nog! Als je wel een foto of scan van je paspoort hebt, kun je iemand machtigen die voor jou kan stemmen.

4 likes

Uitje naar het stembureau.

2 likes

Ik kan me hier zo weinig bij voorstellen. Doe je dan niks buiten je werk of vind je je werk zo leuk? Of gaat het erom dat je ineens een lege agenda hebt?

11 likes