Wat je even kwijt wil #67

Hoe is vastgesteld dat de schade groter is dan verwacht? Door jullie zelf of ben je al langs een schadeherstelbedrijf geweest? Als dat laatste het geval is, dan kunnen zij ook bewijs leveren dat je daar kort na het ongeval geweest bent.

Een kopstaart botsing kan helaas voor veel (onzichtbare) schade zorgen. En degene die achterop knalt is aansprakelijk. Hopelijk zijn zij ook verzekerd, want dan maakt het (zoals hierboven al gezegd) niks uit wat het bedrag van de schade is.

Ik zou de afspraak wel door laten gaan. Wellicht kan je het gesprek opnemen? Ik hoop voor jou/jullie dat ze netjes meewerken. Het zou ook nog kunnen dat ze (omdat dat verzekeringstechnisch aantrekkelijker is bijvoorbeeld) willen dat jij zegt dat niet hun dochter maar één van hen de auto bestuurde. Inderdaad niks tekenen waar je niet achter staat.

4 likes

Ik kwam vrijdagnacht tijdens het uitgaan mijn basisschool verkering tegen. We hadden elkaar echt jaren niet gezien, en ik dacht eigenlijk dat hij mij wel vergeten zou zijn maar niets bleek minder waar. Ik wilde hem gedag zeggen, en toen hij zag dat ik het was was hij helemaal in shock. Betoverd leek wel :joy:. Hij heeft mij de eeuwige liefde verklaard door te zeggen dat ik nog steeds de liefde van zijn leven ben. Maar goed hij had wat drankjes op ook. Nouja, het was wel lief.

81 likes

Mijn man is een dag de hort op. Alleen thuis!!

90 likes

Je hoort het mensen. Feestje bij @DikkeKip thuis

7 likes

Ahhh mijn zusje belt me net dat haar kinderen niet met haar mee naar de stad willen, maar naar mij :joy: dus nu komt ze ze zo brengen.

27 likes

Hahaha zou ik ook zeggen als ik rustig een dagje wou shoppen :joy:

42 likes

Ja ik snapte ookal niet waarom ze ze mee wilde nemen haha, maar we gingen video bellen en ze zeiden het ook wel zelf haha

Ze willen overigens wel vooral komen om mijn kat te zien :sweat_smile:

8 likes

Ik ben echt een burgerlijk trutje geworden de laatste tijd wajow vroeger vond ik dingen matchen als stel 1 van de ergste dingen en nu zie ik de aankopen van @Chesirecat met matching pyjama’s voor het gezin en denk ik CUTE.
En ik zag laatst allemaal tafeldecoratie in winterthema, tafelloper en placemats enzo met kleine sneeuwvlokjes en ik dacht omg zo leuk.

Echt om te huilen.

21 likes

Heel erg bedankt allemaal!! Fijn om het even kwijt te kunnen en jullie advies is heel erg welkom :).

De vader heeft vanochtend het door hun ingevulde formulier langsgebracht en daar staat duidelijk op dat zij schuldig is en te laat remde. Hoop stress om niets dus uiteindelijk :weary:

115 likes

m’n vriend kocht gisteren bij een vintage winkel een broek, na afrekenen wenste hij de verkoper een fijne dag en die zei toen “ja toch bro” :sob::sob::sob::joy:

39 likes

Sorry dat ik heb bijgedragen aan deze realisatie.

Ik heb net via ticketswap een kaartje voor een concert gekocht en nu ga ik vanavond alleen naar een concert… vind het goed van mezelf maar ook wel even spannend

67 likes

Door de post van @Nysmn over matching pyjama’s moest ik er weer aan denken: mijn ex heeft met zijn vriendin en haar hondje en onze dochter matching pyjama’s gekocht en die doen ze dan allemaal tegelijk aan op vrijdagavond ofzo.

Hartstikke gezellig voor m’n dochter maar hallo het is mijn dochter en nu spelen jullie gezinnetje met mijn kind :rage:

(Ja I know, kinderachtig hoor maar het steekt wel een beetje)

39 likes

Het kan hier (Twente, rest van 't land weet ik niet want het stond op rtv Oost :joy:) sneeuwen en ben nu al zooo excited!! Love sneeuw.

13 likes

Oh heerlijk! Ik zie de foto’s wel verschijnen als het echt zo is :heart_eyes:

3 likes

Werd net aangesproken in Hoog Catharijne ‘mag ik je even zeggen ik vind je stijl echt fantastisch’ en moest meteen aan het forum denken

33 likes

Wat een leuk compliment. Waarom moest je aan het forum denken? (Of was het zo’n man die een cursus flirten heeft gevolgd, dan snap ik het wel en is het geen compliment)

3 likes

Oh ik snap dit zo goed haha. Ik kreeg ook echt een stomp in m’n buik voor m’n gevoel toen er bij m’n ex opeens een nieuwe deurmat lag met de naam van m’n ex, de naam van z’n nieuwe vriendin en MIJN KIND. Totaal onredelijk gevoel die jaloezie maar denk wel heel logisch

17 likes

Vind het geen onredelijk gevoel hoor. Je gunt je kind een fijne partner van je ex maar het is wel stom. Een deurmat met hun namen erop, hoe durven ze! (:smiley:)

5 likes

Ja de cursus inderdaad, haha

2 likes