Wat je even kwijt wil #67

Oh echt superkut

1 like

Wat rot! Wordt er op je pabo geen cursus aangeboden?

Ik heb destijds (2006) bij de decaan aangegeven dat ik in paniek raakte van het format van de toets en dat ik de inhoud prima aankon. Toen mocht ik de wiscat in m’n eentje maken met toezicht van 1 docent die af en toe achter me kwam staan om me te helpen ademen als ik in paniek leek te raken. 8.6 :partying_face:

12 likes

Ik heb hier ook moeite om mijn ogen open te houden. Ben toe aan een winterslaap :yawning_face:

6 likes

Ja dit heb ik ook! Vanmiddag ook nog 2 uur geslapen. Als ik nu mijn ogen dicht doe val ik weer in slaap!

2 likes

Omg ja ik heb vandaag bijna letterlijk de hele dag geslapen :joy:

4 likes

Hopelijk kan iemand je helpen :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Gatverdamme al 3e nacht op rij dat ik misselijk wakker word.
Gisterenavond laatste pil geslikt, dus las even een stopweek in anders maak ik mezelf weer gek :clown_face:.

1 like

Een bloeding in je stopweek geeft geen uitsluitsel over of je zwanger bent of niet toch? Of doel je ergens anders op

11 likes

Ah vreselijk! Ik heb ook altijd wanneer ik misselijk wakker wordt, dat het de hele ochtend en middag aanhoudt. :sob:

1 like

Ik loop al twee maanden bij een nieuwe fysio om pijn in m’n heup. Doe allemaal oefeningen ervoor en tijdje niet sporten etc maar toch gaat het niet weg (na sporten).

Advies van de week was ‘ga maar sporten als je voorheen deed, dan zien we vanzelf of het erger wordt’. Gister gedaan en je raad t al :clown_face: wordt vanochtend wakker van de pijn :cry:

Wordt zo moedeloos hiervan

2 likes

Ik heb vannacht de mijlpaal van 900 verkopen behaald! Had twee maanden geleden als doel 1000 verkopen dit jaar te halen maar had niet het gevoel dat het echt mogelijk was. Nu denk ik, zal het dan toch? Nog 99 te gaan :crossed_fingers:

80 likes

Is het dan niet een idee om naar een arts te gaan? Een fysio is ook maar beperkt in wat hij weet natuurlijk.

1 like

Ja zo langzamerhand wel. Tegelijk vind ik t lastig want heb ook niet echt idee dat deze fysio op hetzelfde niveau zit als m’n oude. Dus twijfel om anders naar een andere fysio te gaan als er deze week niks uitkomt.

2 likes

Ik dacht van wel …? Maar ik begrijp uit je reactie van niet? Huh, hoe weet ik het wel zeker dan? Ik doe het wel altijd veilig met pil en geen bijzonderheden gehad dus wel het uitsluiten voor mijn eigen gemoedsrust.

Door een test te doen misschien? :sweat_smile:

41 likes

Door een test te doen. Ik ben geen dokter ofzo maar voor zover ik weet heeft die bloeding te maken met het feit dat je de stoffen die je door de pil binnenkrijgt niet meer binnenkrijgt en je daardoor een bloeding krijgt. Het is geen echte ongesteldheid en zegt niks over zwangerschap. Dus als je zeker wilt zijn gewoon een test doen.

9 likes

Ah oke, wat dom zeg. Ik slik al zo lang de pil en ik heb deze manier eigenlijk altijd gebruikt om mezelf gerust te stellen. Ik ga een testje halen en mezelf toch nog eens forceren om wat meer te begrijpen over de pil, cyclussen etc :melting_face:

1 like

Volgensmij stopt in de meeste gevallen van zwangerschap de bloeding wel hoor. Maar het wil niet alles zeggen idd.

3 likes

Verkoop je kerst-cadeau appropriate dingen? Ik wil dit jaar kleine ondernemers steunen voor kerst maar tegelijkertijd ook niet naar een drukke stad of per ongeluk toch meuk die door kinderen gemaakt is kopen of die toch uit vergweg komt (kijk naar jou Etsy).

Tldr wat verkoop je :joy:

7 likes