Wat je even kwijt wil #67

@keekie waarom huilpoppetje op mijn vraag om een dm voor haakpatronen?

2 likes

Hahahahaha je weet inmiddels toch wel dat dit soort dingen fout gaan?

2 likes

Ja dat dacht ik al maar ik ben zo’n type die altijd bang is om iets fout gedaan te hebben haha. Maar dit gebeurt me ook weleens. Toen een vriendin me via Facebook Messenger vertelde dat ze een zelfmoordpoging had gedaan drukte ik per ongeluk op die grote duim😭

6 likes

Soms moet je risico’s nemen om iets te kunnen gaan doen wat je leuk vindt. Niet iedereen durft dat dus ik vind het stoer van je.
Jammer dat het deze ronde niet gelukt is, maar je weet nu wel wat je kan verwachten en waar je aan moet werken. Succes alvast!

11 likes

Ik zit lekker op de bank in m’n pyjama onder een dekentje, met de kerstboom aan terwijl t buiten sneeuwt :snowman_with_snow: love it

Beetje jammer dat m’n kat dit plaatje heeft verpest door naast z’n kattenbak op de grond te poepen waardoor t nu stinkt :smiling_face_with_tear:

17 likes

Ik hoop dat het loont om door dit strond weer te gaan en dat dr verder niemand in de gym zal zijn.

1 like

Ik heb echt zin om weer op de basisschool te zitten, ‘s avonds naar school voor het kerstdiner en de laatste dag voor de kerstvakantie een kerststukje maken van zo’n groen blok schuim 🥹

88 likes

Ik wil een mijn blijk van waardering aan mijn regenpet geven. Want zonder dat kreng kreeg ik hagel of regen in mijn snuit

6 likes

Ik wil alleen al zo’n blok om in te kunnen prikken met mijn vinger

20 likes

Ik ruik gewoon die geur van conifeer die daar altijd bij hing

16 likes

Bij mij gaan juist de haren in mijn nek rechtovereind staan bij dat gevoel :confounded:

2 likes

Kan je dit gewoon niet reproduceren als volwassene met vrienden? Dat iedereen iets meeneemt voor het kerstdiner (intekenen!) en kneuterige kersstukjes maken met zo’n blok schuim. En dan je meest feestige outfit aan. :sunglasses:

23 likes

Nee bedankt. Wij kregen dan altijd mega smerige chocolade melk.

3 likes

Echt een geweldig idee!

3 likes

Jij kan dit!

5 likes

Oh ja en dan een kaarsje erin zetten en continue met je vinger in dat kaarsvet gaat waardoor alles uiteindelijk onder het kaarsvet zat en de juf boos op je werd 🥹

11 likes

Ik heb vanmiddag toevallig met m’n moeder en zus een kerststukje gemaakt, we hadden alle 3 een vrije dag. Het was echt kneuterig, maar wel leuk 🥹

17 likes

Oh my god heb een dagpas voor baoase en ik wil nooit meer weg 🥹

4 likes

dit is toch geen algemene kennis :joy: als het over het luxe resort op curacao gaat iig

13 likes

Echt zo gezellig!

2 likes