Wat je even kwijt wil #67

In deze shop verkoop ik haakpatronen dus helaas tenzij je een haakster in je omgeving hebt. Heb wel nog een shopje met oorbellen, maar daar heb ik dit jaar niets aan gedaan (alsnog een paar bestellingen gehad, niet verwacht).

Weet niet of het te laat is om daar deze week nog wat mee te doen. Heb nog veel liggen.

Je kan op etsy ook filteren op land, dan heb je het meeste meuk er al uit gefilterd.

2 likes

Wat voor soort haakpatronen. Mijn zus is altijd aan het haken en zoekt ook vaak naar patronen
Heb je misschien een linkje

1 like

Love mn werk. Het is eigenlijk maar tijdelijk en ik moet ook naar andere afdelingen. Maar de afdeling waar ik nu zit vind het zo gezellig dat ze steeds extra werk voor ons verzinnen en het ook zo regelen dat wij het werk van de andere afdelingen ook op deze afdeling kunnen doen haha.
Ik denk dat ik hier waarschijnlijk toch nog wat langer blijf.

50 likes

Oh dat wil ik ook wel weten voor mijn nichtje!

1 like

Bijna alle vrouwen met wat verder gevorderde ongewenste zwangerschappen die ik gezien heb hadden zichzelf aangepraat dat ze niet zwanger konden zijn omdat ze nog een ā€œmenstruatieā€ (= onttrekkingsbloeding) hadden gehad in hun stopweek van de pil, dus please don’t try.

@Barbamama Aan de pil heb je een pil-cyclus en daar kun je geen rechten aan ontlenen zo gezegd.

40 likes

Nou heb voor het eerst sinds een jaar ofzo weer een afspraak op school en ik heb gehaast, 2 bussen vielen uit, trein had vertraging, metro viel uit etc. Uiteindelijk zou ik 5 over 11 op school zijn (5 min te laat) blijkt mijn afspraak pas om 12 te zijn :sob::joy: als dit iets over de rest van mijn dag zegt…

7 likes

Word echt blij van al die leuke knuffeltjes :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb lang gelopen met heupklachten en het heeft me duizend fysio bezoeken gekost + heel veel jaar voordat werd gediagnosticeerd wat er aan de hand was: heup impingement / scheur in labrum. Bij die aandoening werkt rust van sporten inderdaad niet en het niet doen van krachttraining + rekoefeningen die fysio’s vaak geven kunnen zelfs averechts werken. Misschien herken je je totaal niet in de klachten, maar wie weet herken je dingen als je hier over gaat lezen online!

1 like

Ik ontvang graag een linkje. Mijn schoonmoeder haakt graag!

1 like

Ik dm je even!

1 like

Oooh ik haak ook graag, mag ik ook die link??

2 likes

Ik vind het zulke schattige knuffels. Of ik het ook zo mooi kan is dan ook nog een goede vraag :rofl:

3 likes

Jemig dat klinkt echt super vervelend (en heel veel jaar! Wow). Ik herken een aantal dingen wel en een aantal dingen niet maar ik ga voor de zekerheid wel een afspraak bij m’n HA maken

2 likes

Ik heb net meest decadente reserve-product gekocht. Airpods. Ze waren echt heel ā€˜goedkoop’ met Black Friday en de levensduur van mijn huidige is niet eeuwig.

6 likes

Even een aanvulling. Deze gaat ook top:

image

13 likes

Maar je dm’s staan niet aan, kan je mij wel eentje sturen??

4 likes

Haha insgelijks! Ik heb een familielid dat verwoed blijft posten en ik blijf melden en het blijft verwijderd worden haha. Oprotten!:grimacing:

13 likes

Omgg ik wil dit nu.

Same. Ik had er van de week ook een gerapporteerd en zag nu net een bericht van die persoon: hoezo worden mijn fotos van FB verwijderd :joy:

4 likes

@keekie waarom huilpoppetje op mijn vraag om een dm voor haakpatronen?

2 likes