Wat je even kwijt wil #67

Ik hoop dat het loont om door dit strond weer te gaan en dat dr verder niemand in de gym zal zijn.

1 like

Ik heb echt zin om weer op de basisschool te zitten, ā€˜s avonds naar school voor het kerstdiner en de laatste dag voor de kerstvakantie een kerststukje maken van zo’n groen blok schuim 🄹

88 likes

Ik wil een mijn blijk van waardering aan mijn regenpet geven. Want zonder dat kreng kreeg ik hagel of regen in mijn snuit

6 likes

Ik wil alleen al zo’n blok om in te kunnen prikken met mijn vinger

20 likes

Ik ruik gewoon die geur van conifeer die daar altijd bij hing

16 likes

Bij mij gaan juist de haren in mijn nek rechtovereind staan bij dat gevoel :confounded:

2 likes

Kan je dit gewoon niet reproduceren als volwassene met vrienden? Dat iedereen iets meeneemt voor het kerstdiner (intekenen!) en kneuterige kersstukjes maken met zo’n blok schuim. En dan je meest feestige outfit aan. :sunglasses:

23 likes

Nee bedankt. Wij kregen dan altijd mega smerige chocolade melk.

3 likes

Echt een geweldig idee!

3 likes

Jij kan dit!

5 likes

Oh ja en dan een kaarsje erin zetten en continue met je vinger in dat kaarsvet gaat waardoor alles uiteindelijk onder het kaarsvet zat en de juf boos op je werd 🄹

11 likes

Ik heb vanmiddag toevallig met m’n moeder en zus een kerststukje gemaakt, we hadden alle 3 een vrije dag. Het was echt kneuterig, maar wel leuk 🄹

17 likes

Oh my god heb een dagpas voor baoase en ik wil nooit meer weg 🄹

4 likes

dit is toch geen algemene kennis :joy: als het over het luxe resort op curacao gaat iig

13 likes

Echt zo gezellig!

2 likes

Onze ā€˜kerstdiners’ verschilden zo te zien nogal. Mijn nostalgische gevoelens gaan over een wit sneetje brood waarop ik de alpen probeerde te creĆ«ren met hagelslag

6 likes

En koude pannenkoeken, plaatpizza (vaak al beetje koud) en vaak had iemand tomatensoep gemaakt die geserveerd werd in die plastic bekers (vraag me nog steeds af of ieder jaar dezelfde ouder dat deed). :joy:

7 likes

Wij hadden echt fucking lekker eten met kerst op school altijd. Geen knakworstjes ofzo, ouders deden echt hun best. Behalve mijn moeder, die kocht gewoon bij de bakker een taart die ik dan meenam.

6 likes

Als je twijfelt zou ik een andere fysio zoeken. Ik heb zelf ook heupklachten, gevoel van er doorheen zakken en veel pijn in m’n lies. Mijn fysio heeft voor de zekerheid een echo gemaakt en verder heeft dry needling mij heel erg geholpen. Succes!!

2 likes

Bas Muijs schepte bij ons in groep 8 de tomatensoep toen hij net in GTST speelde en wij bakvissen waren helemaal in de 7de hemel.

17 likes