Uiteindelijk wordt alles een automatisme.
En leuker omdat het makkelijker is.
Nog even en je kan jezelf van A naar B vervoeren wanneer jij wil, met welke muziek je wil, en niet te hoeven vertrouwen op het OV.
Het is echt kut ja maar een leuke en goede instructrice/instructeur maakt het wel wat fijner!! Maakt echt al het verschil.
Ik heb vandaag mijn eerste mammografie gehad en toen ik klem zat met mijn borst gilde ik ‘ja dit is sowieso bedacht door een man!!!’ Er zijn ergere dingen dan zo een scan natuurlijk maar was niet echt lekker dit
Dit moeten gaan doen is oprecht een van mijn grotere angsten op het moment. Ik heb echt bijna geen tiet, dus de gedachte alleen al dat ze moeten gaan platdrukken, ik weet oprecht niet hoe dat moet gaan gebeuren.
Maar gelukkig heb je het overleefd!
Ik ben serieus al de hele dag doodmoe. Het is dat ik straks nog moet sporten anders was ik denk ik nu al mijn bed in gedoken.
Dat dikke mensen het lekker warm hebben is echt de grootste leugen ever. Mn vet is gewoon een ijsblokje geworden en vries nu ik niet meer buiten in beweging ben gewoon achteraf alsnog dood.
Ik sta in de rij bij een pakketpunt op een industrieterrein ook nog. stomme black friday (ik heb niks besteld met bf haha)
Donderdagavond kerstviering wel ja…
Ja dit vraag ik mij ook af, hoe werkt zo’n mammografie als je bijna geen borsten hebt? ik heb al eens zitten googlen maar kwam er niet echt uit. @desecretaris dat hoorden ze zeker wel vaker of niet?
Dit kan ik beamen. Ik ben een sneeuwman maar van ijs
Mijn zus heeft weinig eigenlijk gewoon geen borsten en zij kreeg een echo.
Volgens mij kan het ook met een echo!
Geloof me, dat kan. Ik had op dat moment minder dan 1cm borstweefsel en dat konden ze ook heel prima tot een pannenkoek maken. Echt wtf
Ik heb een vage video gevonden op tiktok van een oude vent met een raar kapsel die een vaag dansje doet. En t is gwn precies mn ex over 10/20 jaar. Maar dan een wazige versie. Wil het gewoon naar hem sturen met " Dit ben jij"
Edit : Gestuurd yolo.
Die denkt nu sowieso dat je met m flirt
Ik ga jou die video ff sturen. Als een man dat als flirten ziet ga ik die video op mn tinder profiel zetten.
“Ben jij dit? Swipe dan naar links”.
Ja is t ook en dat blijft het ook gewoon tot je een heel stuk verder bent. Tuurlijk wordt t elke keer makkelijker maar vond ik echt een leugen want je moest ook elke keer nieuwe dingen erbij leren dus ik vond het gevoel van ah het wordt makkelijker verwaarloosbaar tot je echt praktisch kan gaan afrijden maargoed zelfs ik heb t gehaald dus dat kun je gewoon hoor
Jeeej ik heb een kamer voor twee maanden. Dit weekend intrekken. Wel maar twee maanden en de tijd gaat vast snel maar toch lekker mn eigen plekkie
Nog niet eerder gepost vandaag geloof ik. Het sneeuwt 🥹❤️