Ohnee mn collegas gebruiken deze voor ābeterschapā of āik ben ziekā appjes
Omg beste compliment evahh
Maar deze zijn te cute! Waar komen die vandaan?
Ik ben vandaag jarig en dat is toch altijd wel een moment dat ik terug kijk op het afgelopen jaar en dan is er in positieve zin zoveel veranderd. Ik zat vorig jaar op een werkplek waar ik diep ongelukkig was en ik daardoor ook niet lekker in mijn vel zat en nu zit ik op een leuke en fijne plek en ben ik zoveel rustiger als persoon.
En ook het verschil in werk is zo zichtbaar, hoe ze met mensen omgaan zeg maar. Vorig jaar had ik taart meegenomen en vroegen mijn naaste collegaās letterlijk waarom ik taart bij me had. Vandaag kom ik binnen op kantoor en staat er bij de ingang al op het bord groot geschreven dat ik jarig ben en hebben mijn collegaās mijn werkplek versierd. Ik voel me hier echt zoveel meer gezien en dat is zo fijn.
Ik heb zaterdag wat vogelvoer opgehangen in de tuin en er is alweer een heel scala aan vogels voorbij gekomen. Verbaas me elke keer weer hoeveel verschillende vogels er in mijn stadstuintje komen. Gaaien, spreeuwen, roodborstjes, Turkse tortels. Zo gezellig.
Ah zo leuk. Als ik vogelvoer ophang komen er alleen kraaien, kouwen en meeuwen in mijn tuin
Je hebt ook voedersiloās speciaal voor kleine vogels, daar passen die joekels niet tussen!
Wij hebben hier vanalles in de tuin. Maar ik probeer het altihd zo op te hangen dat het beschut is met takjes zodat ze er niet bij kunnen
Ook gebruik ik voederbuizen voor vetbollen zonder netje, want de eksters pikte perongeluk het hele netje stuk en dan was de bal weg
Ik heb straks een proef rijles maar ik weet niet aan welke kant van mn werk ze me op komt halen haha. Maar ik kan niet gewoon even aan een kant wachten want ik zit precies in t midden dus moet dan of allemaal trappen weer op als ze aan de ene kant staat. Of weer helemaal naar beneden als ze aan de andere kant staat haha. Ik ben hier nog zenuwachtiger om dan om die hele rijles.
Ik zou opzoeken wat Google/naviatie zegt en daar gaan staan.
Ik dacht van de flying tiger
Had mezelf op McDonalds getrakteerd met van die dure overpriced speciale friet dingen, was het gewoon letterlijk een bakje friet zoals normaal + zakje poeder om er over te doen en dan nog een papieren zakje om het schudden? Echt treurig.
Ze had haar live locatie aan. Ik ben alsog 3x de school rond gelopen omdat ik een zenuwleijer ben maar goed.
Ik heb de proefles overleefd. Had niemand me even kunnen zeggen dat auto rijden tering ingewikkeld is
Wordt iedere les wat makkelijker! Jij kan dit!
Uiteindelijk wordt alles een automatisme.
En leuker omdat het makkelijker is.
Nog even en je kan jezelf van A naar B vervoeren wanneer jij wil, met welke muziek je wil, en niet te hoeven vertrouwen op het OV.
Het is echt kut ja maar een leuke en goede instructrice/instructeur maakt het wel wat fijner!! Maakt echt al het verschil.
Ik heb vandaag mijn eerste mammografie gehad en toen ik klem zat met mijn borst gilde ik āja dit is sowieso bedacht door een man!!!ā Er zijn ergere dingen dan zo een scan natuurlijk maar was niet echt lekker dit
Dit moeten gaan doen is oprecht een van mijn grotere angsten op het moment. Ik heb echt bijna geen tiet, dus de gedachte alleen al dat ze moeten gaan platdrukken, ik weet oprecht niet hoe dat moet gaan gebeuren.
Maar gelukkig heb je het overleefd!
Ik ben serieus al de hele dag doodmoe. Het is dat ik straks nog moet sporten anders was ik denk ik nu al mijn bed in gedoken.