Dat dikke mensen het lekker warm hebben is echt de grootste leugen ever. Mn vet is gewoon een ijsblokje geworden en vries nu ik niet meer buiten in beweging ben gewoon achteraf alsnog dood.
Ik sta in de rij bij een pakketpunt op een industrieterrein ook nog. stomme black friday (ik heb niks besteld met bf haha)
Donderdagavond kerstviering wel jaā¦
Ja volgens mij is vet ook gewoon kouder toch? Ik heb in ieder geval echt een bevroren kont en achterkant bovenbenen in de winter altijd (plek waar bij mij meeste vet zit denk ik). Brr
Ja dit vraag ik mij ook af, hoe werkt zoān mammografie als je bijna geen borsten hebt? ik heb al eens zitten googlen maar kwam er niet echt uit. @desecretaris dat hoorden ze zeker wel vaker of niet?
Dit kan ik beamen. Ik ben een sneeuwman maar van ijs
Mijn zus heeft weinig eigenlijk gewoon geen borsten en zij kreeg een echo.
Volgens mij kan het ook met een echo!
Geloof me, dat kan. Ik had op dat moment minder dan 1cm borstweefsel en dat konden ze ook heel prima tot een pannenkoek maken. Echt wtf
Ik heb een vage video gevonden op tiktok van een oude vent met een raar kapsel die een vaag dansje doet. En t is gwn precies mn ex over 10/20 jaar. Maar dan een wazige versie. Wil het gewoon naar hem sturen met " Dit ben jij"
Edit : Gestuurd yolo.
Die denkt nu sowieso dat je met m flirt
Ik ga jou die video ff sturen. Als een man dat als flirten ziet ga ik die video op mn tinder profiel zetten.
āBen jij dit? Swipe dan naar linksā.
Ja is t ook en dat blijft het ook gewoon tot je een heel stuk verder bent. Tuurlijk wordt t elke keer makkelijker maar vond ik echt een leugen want je moest ook elke keer nieuwe dingen erbij leren dus ik vond het gevoel van ah het wordt makkelijker verwaarloosbaar tot je echt praktisch kan gaan afrijden maargoed zelfs ik heb t gehaald dus dat kun je gewoon hoor
Jeeej ik heb een kamer voor twee maanden. Dit weekend intrekken. Wel maar twee maanden en de tijd gaat vast snel maar toch lekker mn eigen plekkie
Nog niet eerder gepost vandaag geloof ik. Het sneeuwt š„¹ā¤ļø
Ik zag een hele felle lichtflits en gelijk daarna een keiharde knal. Schrok mij de tyfus van dit onweer
De nieuwste aflevering van Bureau Rotterdam is zo heftig!
Dit is niet gerust stellend!! Hahah nja als ik die fucking koppeling en gas shit door heb enzo vind ik t niet meer zo eng. Maar dit tango dansen in t verkeer vond ik even 3x niks.
Hier ook al. Alles opgevreten door die eksters.