Wat je even kwijt wil #67

Op mn telefoon en laptop is het prima maar hij is de laatste tijd wel ineens super buggy icm chromecast

1 like

Ik heb een nieuwe baan🥳 Moest een opdracht maken na het tweede gesprek waarvan ik dacht dat ik die heel slecht had gemaakt, maar ze waren heel tevreden!
Ik wacht met ontslag nemen tot ik getekend heb, maar voelt zo schijnheilig om niks te zeggen op werk. We zijn maar met 20 man en heb geen manager of hr ofzo.

94 likes

Krijg op werk best vaak mensen met problemen (psychisch, uit huis gezet, verslaving of familie drama) hysterisch huilend aan de telefoon, terwijl dat eigenlijk niks met mijn werk te maken heeft. Dan zit ik daar weer veel energie en tijd in te steken terwijl het echte werk ook gedaan moet worden… en ik kan eigenlijk meestal niks voor ze doen.

Vaak ben ik dan ook weer helemaal van de leg en maak ik me toch weer steeds zorgen om die mensen.

2 likes

Nou update over dit. Vandaag gebeld door de ouders dat ze in overleg met hun advocaat hebben besloten geen aangifte te doen. Ik gok dat die ze heeft verteld dat ze geen kans maakten. Ze vinden het zelf wel nog steeds mijn schuld. Heb nog even gevraagd en hun dochter is oké.

21 likes

Oh wow wat schrikken dat ze zulke stappen al hadden ondernomen.
Hoe voel jij je? Ik vind je heel rustig overkomen, zou zelf denk ik bozer zijn geworden.

9 likes

Jeetje mina. Gelukkig is dat snel met een sisser afgelopen.

2 likes

Sorry maar wat een klootzakken, aangifte voor wat precies? Voor rustig rijden op een 50-weg waar hun kind zichzelf bijna onder je auto gooide? Ik snap de schrik volledig, maar op een gegeven moment moet je ook wel kunnen inzien dat ongelukken kunnen gebeuren en blij zijn dat het goed is afgelopen, in plaats van iemand per se de schuld willen geven. Ik vind het echt rot dat ze je zo’n vervelend gevoel hebben willen geven, ik hoop dat je nooit meer iets van ze hoort!

86 likes

Medelijde met iedereen om dat kind heen. Dat zijn echt van die " Mijn kind doet nooit wat fout" Mensen.

33 likes

Ik vind het vooral vervelend dat mijn rijangst nu weer een trigger heeft gehad. Ik heb pas sinds september mijn rijbewijs omdat ik door angsten het lessen eeuwig heb uitgesteld. Nu ben ik weer continu bang dat ik fouten maak/een ongeluk krijg. Terwijl ik rationeel weet dat ik in deze situatie geen fouten heb gemaakt. En idd wat @Soy.peor zegt. Medelijden met dat kind. Niet chill als je zulke ouders hebt.

24 likes

Deze situatie heeft denk ik juist bewezen dat je heel terecht je rijbewijs hebt en heel rustig bleef/reageerde!

80 likes

Het besef dat ik over een maand een andere baan heb dan nu is nog niet helemaal ingedaald, geloof ik. :sweat_smile: Heb bij mijn huidige werk 12 jaar gewerkt, dus best een tijdje.

22 likes

Wat fijn! Heb je dan een baan waarbij je niet meer door de regen en sneeuw enzo moet? Of haal ik mensen door elkaar.

2 likes

Nee, je hebt het goed :smiling_face: Ga een kantoorbaan doen nu.

11 likes

Vandaag het huis weer versierd met lampjes, boom staat ook weer.
Nu kerstkransjes vreten

5 likes

Dat hele aangifte doen wat een stemmingmakerij zeg. Hoeft ook helemaal niet want zelfs al kun jij er niks aan doen is dat voor zulke incidenten heel netjes in de wet geregeld, heb je helemaal geen aangifte voor nodig want is gewoon verzekeringswerk (als er dus wél wat was geweest, of de fiets is stuk ofzo).

Laat je niet uit het veld slaan :hugs:

8 likes

Helaas niet dat zou toch wat zijn😂

1 like

Ik heb meer dan een jaar zonder laptop gezeten nadat mijn ouwe trouwe MacBook Pro het had begeven (want zo duur, zeker na een behoorlijk duur jaar + kon laptop van vriend gebruiken + kon maar niet beslissen welke ik nu als opvolger wou) maar nu kan ik jullie met trots de aankomst van mijn nieuwe kind aankondigen!!! Wow, wat een vooruitgang! Getypt van op mijn nieuwe baby xxx

35 likes

Maar werk je in een team met veelal mannen of vrouwen of beetje 50/50?

1 like

Ik heb ook flink wat af laten knippen en zelfs mijn moeder heeft er niets over gezegd???

2 likes

Ik hoor net van iemand dat ze op werk een vitaliteitsbudget ontvangen, waarvan ze dingen zoals AirPods, massages en sneakers kunnen kopen
Ik moet vlg mij verplicht iets qua ontwikkeling doen grr