Ze weten dat ik met een brandende fakkel klaarsta
Ik heb bij de AH XL nog chocoladepepernoten gescoord, daar lag nog veel meer! Helaas geen kikkers&muizen. Ook nog twee pakken van deze verrukkelijke kerstkoekjes meegenomen, mega aanrader!!
Ik liep langs een koffieshop en er stond personeel buiten en ik zei hoi tegen hem en toen kreeg ik ānog voor Sinterklaasā een zakje space koekjes ![]()
![]()
Welke bolletje kerstkoek items zijn ook alweer een hit?
De kaneelsterren en sneeuwmannen. Bij mij waren alle sneeuwmannen al weg haha.
Niet per se Nederlanders, meer kleine gemeenschappen op een geĆÆsoleerde locatie.
Urk, de wadden, dorpen in Groningen/Zeeland/Limburg.
Ooh ik stond in de winkel en ik wist het niet meer
Kaneelsterren had ik goed gekokt dus en meegenomen, zijn inderdaad erg lekker!
Dit is ook echt al jaaaren een ding. En elk jaar komen er ineens mensen achter die traditie en dan is het helemaal zo van hUuUHh. Laat die gekkerd lekker hun rare dingetje doen ze doen er niemand mee kwaad behalve vrouwen uit ameland die na een bepaalde tijd buiten zijn.
Kaneelsterren zijn mijn favo, maar stond idd ook met de sneeuwmannen in mān hand. Leken me een beetje saai? Gewoon koek met wit? Of zie ik iets over t hoofd en zijn ze toch de moeite
Nee, sterren zijn duizend keer beter
Doen ze een spinoff van Krampus?
Nee die foto zijn van krampus. De echte traditie word nooit vast gelegd dus het internet gebruikt nu fotos van krampus om het nog spannender te maken.
Ik klink nu als een ameland wappie maar heb er ooit een domme film over gezien hahaha. En vind het stom dat het ineens nu een ding is.
Oo dat bericht hadden wij ook gekregen. We hebben er niks mee gedaan omdat ons hotel voor het weekend al betaald was.
We kregen erna een mail dat er phishing was geweest
Turns out, op vriend zijn werk liggen 5 Zara retour labels
blijkbaar kan ik vanuit huis via zijn printer op zijn werk printen?! Thank god was het gewoon Zara en geen een of andere gare webshop
Ik had dit weekend een hele goedkope noodtandarts
Weekend tarief
Rƶntgen foto
Verdoving
Kies trekken
Voor 120 euro!
Ik heb geklaagd tijdens de behandeling dat het te lang duurde. Misschien kreeg ik daarom korting
Ik ben met een scammer aan het praten en as we speak komt hij met een prive vliegtuig mij geld en een auto brengen. Hij komt over 10 minuten aan! Dus als jullie niet meer van mij horen zit ik in de Bahamas
Veel plezierš
Ik zei net tegen de badmeester van mān dochter dat ik niet wist dat dit zijn fulltime baan was, maar dat ik dacht dat ie nog studeerde. Met andere woorden dat zwemles geven etc een bijbaan zou zijn. Superlullig. Ik vind het juist zo leuk dat een jonge man dat als fulltime baan heeft. Hij doet het ook super en is heel leuk.
Waarom ben ik altijd zo akward in gesprekken grr