Wat je even kwijt wil #67

Vandaag na het werk weer geen stroom, het was afgekoeld tot 13,5 graden. Inmiddels wel weer stroom en is de melding ook echt weg bij enexis; dus volgens mij is het definitief opgelost. Bij jou inmiddels ook!?

Mijn telefoon lag in de klas en ik was op de gang wat kinderen helpen. Komt een jongetje me halen: ā€œjuf juf jouw telefoon doet heel raar, kom mee, ik schrok ervanā€ :sweat_smile::joy: was zielig hahah

9 likes

Het is middernacht, 5 december 2023, dus om de Sinterklaas sfeer erin te houden:

Op het forum van Feminarum, waar vrouwen samen stralen,
Waar ervaringen en tips als gouden regels pralen.
Sinterklaas komt met zijn rijmende lading,
Om te vertellen over deze bijzondere online vriendschapsgrond.

De vrouwen daar delen wijsheden en lachen veel,
Met onderlinge steun, een waardevol deel.
In topics van mode tot levensvraagstukken,
Bouwen ze samen aan virtuele bruggen.

De kracht van Feminarum, een plek van kracht,
Waar virtuele zussen een band in lief en leed verwacht.
Sinterklaas wenst jullie veel forumplezier,
Op naar nog meer mooie momenten hier!

Liefs, Chat-GPieT

:sunglasses:

29 likes

Aahw cute!

Maar sorry, alles wat chatgpt schrijft heeft zo’n typisch sausje, herkenbaar aan dat je bij het lezen voelt: het klopt grammaticaal / qua rijmelarij opzich wel maar wat stƔƔt hier nou joh?? Alsof de metaforen nĆØt niet kloppen :woman_shrugging:t2:

36 likes

Haha ja klopt helemaal. Natuurlijk totaal niet bruikbaar als echt sinterklaasgedicht.

2 likes

Wist niet dat je je zo beroerd kon voelen door een blaasontsteking

5 likes

Ik kan tenminste nog een beter gedichtje schrijven dan ChatGPT. Dus dat geeft een egoboost. Ook al beginnen mijn gedichten met
Sint zat te denken…

6 likes

Ja gelukkig wel! Gisteren na 21:00 ging de stroom er weer op. Ze waren druk bezig in de straat. Een paar huizen verderop hadden ze de kabel gevonden met een gat erin :thinking:
Ons huisje van 120 jaar oud hield ons warm tot 16 graden. Dus met dekens en dik vest wel te doen.
Maar wakker worden in een warm huis is toch wel fijn :smile:

Maar jij weet nog niet de reden? Wij hebben wel een paar keer contact gehad met Liander. En gisteren stonden ze dus met 8 man de graven in de straat.

3 likes

Ik vind dit nog best prima eigenlijk voor zo’n oud huis! Maar fijn is anders natuurlijk.

Een ā€œspontaneā€ storing, aka ze wisten het zelf ook niet goed

3 likes

daarom is het ideaal voor een motivatiebrief

10 likes

chatgpt heeft hier duidelijk nooit meegelezen

13 likes

Ik was al gestopt bij; waar vrouwen samen stralen

11 likes

Ik moet alleen deze week nog werken en dan ben ik bijna 3 weken vrij en ineens slaat deze week de vermoeidheid toe. Ben ineens zo toe aan die weken vrij, komt niks meer uit mijn handen, terwijl ik echt een tering drukke week nog heb. Echt feest dit.

6 likes

We zijn gewoon de moderne radium girls hier

6 likes

Ik heb een oud paar nette schoenen aangetrokken omdat ik een afspraak heb maar ik schiet er met de hiel uit met traplopen :upside_down_face:. Nu weet ik weer waarom ze alweer 5 jaar in de kast lagen te rotten

3 likes

Ik heb zojuist de letters van mijn straatnaam in chocolade gewonnen. Krijg binnenkort 16 chocoladeletters :grinning:

110 likes

Doet jullie spotify ook zo kut? Hij valt telkens weg

6 likes

Nee geen last van.

Pff er is echt niks te doen op werk… Leidinggevende heeft al een tijdje niet bij me ingecheckt, al m’n taken zijn al een tijdje op en heb nou ook niet echt zin om om iets nieuws te vragen :sweat_smile:

5 likes

Ik heb het liever druk dan rustig, dan duurt de dag zo laaaang

7 likes