Wat je even kwijt wil #67

Ik heb een keer aan de mondhygienist gevraagd of hij het leuk vond om mensen pijn te doen :sweat_smile: maar hij zei dat hij het heel vervelend vond en achteraf liever een ander beroep had gekozen :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ik vind het ZO vreselijk!!! Was echt weer een reden om toch maar elektrisch te poetsen (ben altijd te lui om dat ding op te laden) en te flossen/stokeren :weary:

Had vorige week dus eerst een uitstrijkje waar ik moest huilen en toen erna ook de mondhygiënist waar ik moest huilen :rofl: van de spanning hoor met al die apparaten in al je openingen

12 likes

Eerst sta ik bij het verkeerde pakketpunt, dan blijk ik te moeten printen in plaats van een QR code te scannen. Prima, ik snel weer naar huis fietsen: printer doet het niet. Bloedje chagrijnig toch maar weer op pad want ik had zin in een Chai latte maar die was op. Heeft de enige supermarkt in mijn dorp met instant chai poeder dit uit het assortiment gehaald. WHAT A DAY.

Groetjes, een gefrustreerde dagboekpost.

11 likes

Ik moest laatst ook bij een nieuwe praktijk, was echt net zo verschrikkelijk als bij jou. We zijn ook halverwege gestopt omdat ik het niet meer trok en nu moet ik dus volgende week terug voor de onderste helft :cry: ze raadde me wel aan om de volgende keer om een verdovend zalfje of prik te vragen, dus ook een tip voor jou!

Oh vreselijk wat naar. Ik moet in april alweer en deze afspraak viel me echt vies tegen dus kijk er heeeeel erg tegenop. Sterkte volgende week :persevere:

Mondhygiënist zei nog: ik raad een verdoving niet aan. Vraag me echt af waarom? Want na deze afspraak heb ik echt een nieuw trauma en daarmee wordt de kans niet veel groter dat ik uberhaubt weer ga. Maar goed volgende keer vraag ik idd om een verdoving want dit is echt de hel. Blijkbaar heb ik ook parodontitis, echt top, geërfd van mn moeder want ik ben er nog te jong voor zei de mondhygiënist :roll_eyes:

2 likes

Ja ik heb dat vgm ook. Mijn vorige mondhygiënisten (waar ik braaf ieder half jaar heenging) hebben dat blijkbaar niet gezien/weggezet als teruggetrokken tandvlees > je moet minder hard poetsen. Ik zou zeggen juist een reden om regelmatig te blijven gaan zodat het goed bijgehouden kan worden.

1 like

Ik hoopte op nog veel Sinterklaas-snoep/choco met 50% korting maar bijna alles was al weg :sleepy: Twijfel om nog langs een andere AH te fietsen… ik wil nog een voorraadje kikkers&muizen en chocopepernoten :heart:

5 likes

Hier was ook alles al weg. Alleen nog kruidnoten met frambozensmaak :nauseated_face:

1 like

Alles was hier ook al weg! Echt jammer. Terwijl er eergisteren nog vet veel in de schappen lag.

3 likes

Er zit volgens mijn poll ook geen enkele tandarts op dit forum. Of ze willen liever anoniem blijven

3 likes

Die waren bij mijn ah dit weekend al weg/op

1 like

Ze weten dat ik met een brandende fakkel klaarsta

3 likes

Ik heb bij de AH XL nog chocoladepepernoten gescoord, daar lag nog veel meer! Helaas geen kikkers&muizen. Ook nog twee pakken van deze verrukkelijke kerstkoekjes meegenomen, mega aanrader!!

8 likes

Ik liep langs een koffieshop en er stond personeel buiten en ik zei hoi tegen hem en toen kreeg ik “nog voor Sinterklaas” een zakje space koekjes :partying_face::partying_face:

51 likes

Welke bolletje kerstkoek items zijn ook alweer een hit?

4 likes

De kaneelsterren en sneeuwmannen. Bij mij waren alle sneeuwmannen al weg haha.

3 likes

Niet per se Nederlanders, meer kleine gemeenschappen op een geïsoleerde locatie.

Urk, de wadden, dorpen in Groningen/Zeeland/Limburg.

2 likes

Ooh ik stond in de winkel en ik wist het niet meer :joy: Kaneelsterren had ik goed gekokt dus en meegenomen, zijn inderdaad erg lekker!

2 likes

Dit is ook echt al jaaaren een ding. En elk jaar komen er ineens mensen achter die traditie en dan is het helemaal zo van hUuUHh. Laat die gekkerd lekker hun rare dingetje doen ze doen er niemand mee kwaad behalve vrouwen uit ameland die na een bepaalde tijd buiten zijn.

7 likes

Kaneelsterren zijn mijn favo, maar stond idd ook met de sneeuwmannen in m’n hand. Leken me een beetje saai? Gewoon koek met wit? Of zie ik iets over t hoofd en zijn ze toch de moeite

4 likes