Nee, sterren zijn duizend keer beter
Doen ze een spinoff van Krampus?
Nee die foto zijn van krampus. De echte traditie word nooit vast gelegd dus het internet gebruikt nu fotos van krampus om het nog spannender te maken.
Ik klink nu als een ameland wappie maar heb er ooit een domme film over gezien hahaha. En vind het stom dat het ineens nu een ding is.
Oo dat bericht hadden wij ook gekregen. We hebben er niks mee gedaan omdat ons hotel voor het weekend al betaald was.
We kregen erna een mail dat er phishing was geweest
Turns out, op vriend zijn werk liggen 5 Zara retour labels blijkbaar kan ik vanuit huis via zijn printer op zijn werk printen?! Thank god was het gewoon Zara en geen een of andere gare webshop
Ik had dit weekend een hele goedkope noodtandarts
Weekend tarief
Röntgen foto
Verdoving
Kies trekken
Voor 120 euro!
Ik heb geklaagd tijdens de behandeling dat het te lang duurde. Misschien kreeg ik daarom korting
Ik ben met een scammer aan het praten en as we speak komt hij met een prive vliegtuig mij geld en een auto brengen. Hij komt over 10 minuten aan! Dus als jullie niet meer van mij horen zit ik in de Bahamas
Veel plezier😆
Ik zei net tegen de badmeester van m’n dochter dat ik niet wist dat dit zijn fulltime baan was, maar dat ik dacht dat ie nog studeerde. Met andere woorden dat zwemles geven etc een bijbaan zou zijn. Superlullig. Ik vind het juist zo leuk dat een jonge man dat als fulltime baan heeft. Hij doet het ook super en is heel leuk.
Waarom ben ik altijd zo akward in gesprekken grr
Ik heb zo’n ongelooflijke hekel aan mijn huis. Vorig jaar 10 maanden in de ellende en zooi gezeten door 5 verschillende lekkages. Eindelijk alles kunnen oplossen dit voorjaar (oa hele badkamer moest vervangen worden). Begon vorige week het dak te lekken op een nieuwe plek dus weer allemaal gezeik en zooi. En sinds vandaag doet de verwarming het opeens niet meer (blokverwarming dus kan niet zelf iemand bellen). Echt de grootste miskoop ooit
Er is een nieuwe sportlocatie met groepslessen in mijn straat geopend. Echt zo chill! Ben direct helemaal gemotiveerd om weer te gaan sporten ondanks mijn drukke rooster.
Ik kocht net een fles wijn in de supermarkt en werd om legitimatie gevraagd. Dus ik ging kijken in m’n tas, zegt de cassière: “oh nee laat maar, nu ik je wat beter bekijk zie ik wel dat je wat ouder bent”
Bedankt?
Mijn vriend en ik werden laatst ook benaderd door een vrouw voor leeftijdscontrole. Dus mijn vriend een beetje bedremmeld “oei ja ik heb mijn portemonnee niet bij me maar we zijn wel boven de 25”. Zegt zij “ja jongens als ik dat niet zou kunnen zien zou ik morgen naar specsavers moeten” bedankt voor de roast
Heb je bovenop grijze uitgroei dat ze het ineens zag toen je in je tas graaide?
Dat niet maar denk dat haar blik ineens op m’n kraaienpootjes viel
Hahaha ouch
@kali dat is echt dé truc om te weten of iemand begin of eind 20 is. Als je twijfelt diegene vragen om te lachen, dan weet je het snel genoeg
Ik ben echt bijzonder prikkelbaar en de hele wereld zit fout natuurlijk dus ik overweeg om in een microfoon te gaan schreeuwen vanavond tijdens mijn werk
Zit je in een grunt band?