Grappig, ik vind dat dus juist heel sexy ofzo
Ja I know! Ik vind het ook stom van mezelf. Ik had ooit een collega die dit had, echt de leukste jongen ooit, maar toch zag ik alleen maar die oogopslag haha.
Ja ik snap je wel, beetje doods kijken ze dan
Ik heb me helemaal full face opgemaakt om naar de kapper te gaan, omdat ik mezelf altijd zo afgrijselijk lelijk vind als ze net mijn haar hebben gewassen en ik als een soort kale rat voor die spiegel zit met die cape om. Hopelijk helpt dit een beetje.
Als het goed is hebben ze er eentje bij de amazing oriental! Die had ik afgelopen maandag bij een vriendin geproefd en was super lekker!
Haha heb net precies hetzelfde gedaan.
Ik was gisteren met twintigers de zwarte piste doen in Utrecht en ik voel me 37.
Ik zat van de week ook full glam bij de kapper maar alsnog voelde ik me een ratje met die cape om 🫠
Ik vind mijzelf dan een kalende Rembrandt wanneer de kapper mijn haar in secties knipt.
Ik vind het grappig dat dit zo’n veelvoorkomende ervaring is, ik dacht altijd dat het aan mij lag (ben vrij basic). Had het er laatst ook met collega’s over die het allemaal bleken te hebben. Hoe vaak ik vroeger wel niet linea recta make-up ben gaan kopen na een kappersbezoek
En ik vraag me als ik daar zit en om me heen kijk ook altijd af hoe het kan dat al die andere mensen er wel normaal uitzien in de kappersstoel? Terwijl blijkbaar dus heel veeel mensen dit van zichzelf vinden.
Ik denk dat dat komt doordat je kritischer over jezelf bent dan over anderen, en omdat je weet hoe je er ook uit kunt zien. Die andere mensen vinden zichzelf er misschien ook wel als een verlopen ratje uitzien.
En ik vermoed dat dit een vrouwending is, want het patriarchaat. Mijn man heeft hier geen last van maar die ziet ook niks als hij zijn bril afzet bij de kapper.
Oh nice! Wil ik weer eens heen voor meer glutenvrij zoals surimi en gyoza nomnomnom
Ik zit in de zon in de tuin, vorig jaar kon dat echt niet (want toen had tuin nog geen zon nu en altijd geluidsoverlast). Genieten!
Ik vind hun echt zo’n jaren 60 uitstraling hebben. Komt denk ik idd door de ogen
Is waarschijnlijk hetzelfde als mensen die denken dat ze vet grote voeten hebben in bepaalde schoenen, terwijl niemand anders bezig is met jouw voeten.
Lol ik zit zo te lachen om dat ‘samengeperst’.
Ja echt van die samengeperste rotkoppen!
Oh ja, ik moet direct denken aan audrina patridge van the hills. Zij heeft zich eraan laten opereren.