Mijn collega: “Hey, je hebt make-up op!”
Ik draag altijd make-up op mijn werk. (Wat ik normaal gesproken niet draag en vandaag wel, zijn grote oorringen. Bijna!!!)
Mijn collega: “Hey, je hebt make-up op!”
Ik draag altijd make-up op mijn werk. (Wat ik normaal gesproken niet draag en vandaag wel, zijn grote oorringen. Bijna!!!)
Mammie en pappie zullen wel rijk zijn
Zo zien heel veel mensen uit Bunschoten Spakenburg eruit
Gezicht te klein voor hoofd of hoofd te klein voor gezicht
Het is wel vol drama gezongen wat het wel weer oke maakt om te luisteren.
Meer drama dan Fergie en ik wist niet dat dat mogelijk was
kleine genenpoel (ik wilde eerst zeggen dat dat vast de spakenburgse ziekte is maar blijkbaar is dat met hun lever)
Ik heb dit met mensen waarbij je het oogwit aan de onderkant van de pupil ziet… Billy Eilish en Sydney Sweeney hebben dit bijvoorbeeld. Ik vind dat een irritante uitstraling geven. Ligt echt aan mij, kunnen zij ook niks aan doen.
hahahah ik vind dit zo’n grappig specifiek ding om je aan te ergeren
En sebastiaan uit MAFS ook haha
Grappig, ik vind dat dus juist heel sexy ofzo
Ja I know! Ik vind het ook stom van mezelf. Ik had ooit een collega die dit had, echt de leukste jongen ooit, maar toch zag ik alleen maar die oogopslag haha.
Ja ik snap je wel, beetje doods kijken ze dan
Ik heb me helemaal full face opgemaakt om naar de kapper te gaan, omdat ik mezelf altijd zo afgrijselijk lelijk vind als ze net mijn haar hebben gewassen en ik als een soort kale rat voor die spiegel zit met die cape om. Hopelijk helpt dit een beetje.
Als het goed is hebben ze er eentje bij de amazing oriental! Die had ik afgelopen maandag bij een vriendin geproefd en was super lekker!
Haha heb net precies hetzelfde gedaan.
Ik was gisteren met twintigers de zwarte piste doen in Utrecht en ik voel me 37.
Ik zat van de week ook full glam bij de kapper maar alsnog voelde ik me een ratje met die cape om 🫠
Ik vind mijzelf dan een kalende Rembrandt wanneer de kapper mijn haar in secties knipt.