In mijn stad (west Brabant) ook al, geen NL alert maar wel slachtoffers, triest is het.
Ja het een landelijk opererende bende. In Alkmaar zijn er ook al veel aangiftes. Ik hoop echt dat ze deze ratten te pakken krijgen.
Moet m’n bed nog opmaken
Ik heb vandaag, sinds ruim een jaar, een work out gedaan. Thuis, met een kettlebell en ik heb nu al spierpijn. Bang voor morgen.
En ik heb de work out (youtube filmpje) niet eens afgemaakt. Ik moest nog tien minuten haha😭
Stom he! De era van de heeeeerlijke romcoms is echt voorbij. Late 90s/early 00s was PEAK romcoms.
Ik dacht dat het iets hartigs was, met gerookte zalm en een (misvormde) garnaal er bovenop oid.
Ik heb ontdekt dat ik een hele brede smaak heb😂 19 passes
Impulsief een kappers afspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik kom blij of jankend thuis, there’s no inbetween.
Steeds als ik zie dat mensen met die ik naar school ben gegaan kinderen krijgen of hebben is mijn eerste gedachte: huhhh nu al?? om me dan ineens te realiseren dat het op mijn leeftijd volkomen normaal is om daarvoor te kiezen :’)
Ik ben 38, heb zelf een kind en nog stééds is de eerste reactie in m’n hoofd bij een aankondiging “enn zijn we blij…? Was het de bedoeling tienermoeder van 35 te worden?”
Mijn nieuwe identiteit is sporten en spierpijn. Ik ben pas 2 keer naar de sportschool geweest.
Dit had ik afgelopen week bij een verlovingsaankondiging, hoe durf je zo jong te gaan trouwen?!
Alsof het om een kindbruid ging maar zij is gewoon 26 en heeft huisje boompje beestje dus waarom niet
Wat een wind opeens??? Ben gewoon van mn fiets gewaaid en lag plat op de grond Is al de tweede keer dit jaar dat ik op mn bek ga door WIND.
Heb net alle keukenkastjes gepoetst uit verveling dit is vakantie dag 1…
Goals
Wow dit is echt succesfull adulting
Dit is echt een top week! Afgelopen week naar een concert geweest en zometeen uit eten + EK kijken in de stad.
Hahaha wat chill dat ik op deze verkeerde schrijfwijze gewezen wordt
Ik zit in de trein onderweg om 80 km te lopen en het klinkt gek, maar ik heb er echt zin in!
Hahaha ja misschien toch mijn grammatica maar eens bijspijkeren.
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Wat je even kwijt wil #68 (Deel 26).