Wat je even kwijt wil #68

Ik heb zonneallergie op mijn voeten :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij heb ik laatst met m’n opruimwoede m’n festival/zuipsneakers weggegooid. Nu moet ik beslissen welk paar de vervanger wordt 🄹

6 likes

Gelukkig kan je met alle schoenen aan zuipen :sweat_smile:

3 likes

Hahahaha ja uiteraard. Maar ze zijn na zoiets (zeker festival als vandaag) niet meer geschikt voor iets anders :upside_down_face: dus het is een moeilijke keuze

6 likes

Kan je niet gewoon bij de van haren een basic sneakertje halen?

1 like

Degene met de donkerste kleuren, de oudste, degene die al het meest vies zijn of die het makkelijkst schoon te maken zijn?
Dit zijn vaak mijn criteria wat ik aantrek

3 likes

Ik heb een weekje vakantie en ik heb al 3 verschillende mails van de rooster planning of ik mijn rooster wil aanpassen volgende week.
Ik reageer niet natuurlijk want vakantie, maar ze kunnen toch gewoon zien dat ik vakantie heb?!

6 likes

We hebben met paar collega’s bingokaarten gemaakt met daarop dingen die veel gebeuren op kantoor of bepaalde woorden/zinnen die collega’s veel gebruiken. Heb gewoon bijna zin om maandag te werken.

20 likes

Haha wat een leuk idee! Denk dat wij op kantoor ook wel zo’n bingokaart vol zouden krijgen.

3 likes

Ik zat zo’n documentaire op youtube te kijken (meer luisteren) over armoede in de jordaan in de 20e eeuw. Zo’n vrouw zegt ā€˜en dan maakte ze een lijntje in de kamer’ en mijn brein dacht i.p.v. een waslijn ā€˜huh zaten die toen al aan de coke’. Toen keek ik snel naar mn ipad en zag ik dat zo’n oud vrouwtje aan het praten was en ze het dus over een waslijn had. :clown_face:

14 likes

Vannacht zulke leuke UFC wedstrijden echt zin in :partying_face:
(Enige sport die ik leuk vind om te kijken, oh en darts lol)

6 likes

Ik heb een kater (joh) maar besloten dat ik vanmiddag wel de deur uitga om van het zonnetje te genieten. Voelt echt als een verspilde dag anders.

Is vaak wel de beste remedie!

5 likes

Werd net om mijn nummer gevraagd door een 18 jarige ofzo. Toen hij er eenmaal mee bezig was zei hij achteraf ineens:’ Nee sorry laat maar, hoeft niet’ :joy: Misschien had hij zich bedacht toen hij mij van dichterbij zag :smiling_face_with_tear: hahaha

9 likes

De kunst is om door je mond te blijven ademen, blijkbaar snoof ik onbewust alles op :sweat_smile: maar idd heerlijk gevoel als alles er uit is @nude :heart_eyes:

2 likes

Ik heb net een hele duidelijke grens gesteld voor iemand, als in het is a of b en we gaan niet op manier c verder die voor jou supergoed werkt maar waar ik mentaal gewoon aan onderdoor ga. En dat is heel wat omdat ik normaal liever zou zeggen: oke ik hou je liever in mijn leven ook als dat ten koste van mij gaat. Voel me er alleen zoooooo kut over nu dat ik er het liefst op terug wil komen om de boel te nuanceren…

29 likes

Hou vol! Als je er mentaal aan onderdoor gaat en het ten koste gaat van jezelf, kan het niet anders dan dat het een goed keuze is!

3 likes

Ik zou vanavond om 20:45 terug vliegen van vakantie maar nu is onze vlucht vertraagd en momenteel vertrekken we om 22:20. Ik hoop dat er zo laat nog geland mag worden in Weeze want anders moet het vliegtuig wss uitwijken naar Düsseldorf. Kan alleen geen info vinden of er zo laat nog gevlogen wordt op Weeze…

Je kan in Weeze landen tot 23.30 maar ze hebben uitloop tot 24.00u voor vertragingen! Goede vlucht en hopelijk heb je niet te veel vertraging.

1 like

Huh maar gaf je het dan? Haha

3 likes