hebben jullie ook altijd dat je draadloze oortjes haperen op utrecht centraal of ligt dat aan die van mij?
Nee, ik heb er ook last van.
Zit je in Noord Korea of zo?
Brabant
Maar normaal hebben we fatsoenlijke bussen! Dit was duidelijk een backup van een backup van een backup die zie ergens achterin het depot gevonden hebben.
Mijn nagels zijn echt zo vaak gewoon gelig vanwege kruiden en ik kan schrobben wat ik wil maar krijg het niet schoon omg moet echt met handschoentjes gaan koken ofzo
Haha nee! Al heb ik het vooral op het stationsplein
Wij hebben sinds vandaag een gezins+aanhangapp en we zitten elkaar allemaal te roasten, echt ik hou ervan
Afgewezen voor energietoeslag omdat ik 64 euro ‘teveel’ verdiende, man man man ik word altijd genaaid met dit soort dingen.
Onze hond is al een week ziek en heeft nu drie avonden dan in de avond wel zo 10-15 brokjes gegeten wat niet echt veel is voor een hond van 28 kilo. En nu zijn zijn allerliefste opa en oma de hele week naar allemaal winkels geweest voor het specifieke vlees dat hij kan verdragen (kangoeroe, hij is allergisch voor van alles) en nu vandaag hadden ze beet. Echt zo lief Kom zelf niet uit een warm nest en dit geeft zo’n warm gevoel.
Wij hebben ook een familieapp, alleen had mn neef gister weer eens cocaïne paranoïde waardoor hij de halve familie uit de app ging deleten.
Fun met de Fam zeg ik altijd maar.
Wat lief van ze, vervelend dat hij verder niets eet.
Is struisvogel geen optie?
Nee daar is hij ook allergisch voor! Maar hebben nu dus wat!
Ik heb echt zo’n TOPdag vandaag! Leuk met een vriendin gebeld, zeldzaam goede werkdag gehad, allemaal leuke nieuwe dingen gedaan, er waren alleen maar gezellige collega’s, zeldzaam spannend potje tafelvoetbal, heb zelfs gesport en vanavond ga ik uit eten met een hete man aka mijn vriend
Wat naar! Ik werk bij een bank en weet uit ervaring dat je geld soms terug kan krijgen, of -zoals iemand hierboven al zei- gelden al tevoren vastgehouden zijn. Een bank kan ook soms uit coulance schade vergoeden. Een politie aangifte is sowieso nodig. Sterkte
Oh wat klote. Een bezoeker van m’n werk ook met 39 euro teveel. Kan je het tijdelijk noodfonds energie (TNE) aanvragen in jouw gemeente?
Ik geef mijn collega’s ook hartjes op teams en door jouw bericht ben ik daar nu helemaal onzeker over. Groetjes, Bang Boogschuttertje.
Ja ik ook, ik heb ooit opgezocht hoe dat kwam, heeft ermee te maken met dat daar iets van zenders hangen die op dezelfde frequentie zitten als Bluetooth of iets in die trant!
Nou die Threads app is echt leip hoor. Eens in de paar dagen open ik die app, zie ik mensen posten dat ze seks willen, mensen hoofd willen geven. Of hebben het gedetailleerd over hun laatste seksdate of weet ik het. Alles gewoon met naam en profielfoto mensen zijn unhinged op die app.
Ik zit echt in een compleet ander algoritme
Ik zie alleen maar Amerikaanse politiek (met in het bijzonder abortuswetgeving), gezeik op of van medisch personeel en verhalen over peuters