Wat je even kwijt wil #68

:heart::heart:Knuffel!

Even naar buiten/wandelen?
Opruimen (geeft mij wat rust in mijn hoofd)
Online shoppen

1 like

Voor de tweede avond op rij een wesp in de badkamer terwijl ik sta te douchen. Top :+1:

Iets lekkers eten 🩷

3 likes

Iets lekkers bestellen

Een NS-vrouw vraagt zojuist of ik nog vragen heb? En dat heel random in een coupé terwijl ze langsloopt. Had ik haar gewoon een random vraag moeten stellen of zo? :joy:

8 likes

Misschien heb je resting vragende kop?

12 likes

Nee meer een chronic bitch face - Karen edition ™.

3 likes

Wat confronterend, ik heb vrijdag en gisteren voor het eerst sinds ik mijn been brak (meer dan een jaar terug!!!) gesport en ik kan amper lopen joh, kan wel huilen op de trap haha. Ik wil morgen weer! Maar ik ben ook bang!

22 likes

Ik vond net een graat van 3 cm in mijn tonijn. Gelukkig vond ik hem nog

Ik ben zooo klaar met m’n scriptie, kan geen literatuur over dit onderwerp meer zien. Maar nog even doorzetten….

4 likes

Ben altijd zo gefrustreerd/verdrietig/geërgerd als ik m’n vader weer heb gezien. Ben er helemaal naar van.

Gelukkig vanmiddag naar de kapper en even de zinnen verzetten.

8 likes

Waarom is dingen direct naar het Engels vertalen moeilijker dan zelf een verhaaltje schrijven? :smiling_face_with_tear:
Hoe heb ik ooit een Engelstalige opleiding gedaan?

2 likes

Pff just stop caring and start writing. No one gives a shit about your english grammar. Its the most basic language you can find so dont even put efford in it. They will understand you.

Iig dat is mijn jarenlange ervaring. :joy:

6 likes

Yes, that’s nice until you have to translate dishes with parelgort and zeekraal :smiling_face_with_tear:

17 likes

Nou, zet dat lekker op de kaart, laat die lazy ass native english speakers maar een keer moeite doen.

7 likes

Das toch juist makkelijk. Ik dacht eerder dat je een bepaald jargon bedoelde, dat kan wel echt vervelend zijn met vertalen, aangezien een mooiere zin ook gewoon wat anders kan betekenen haha.

2 likes

Het is allebei hahaha. Dacht klaar te zijn met de menukaart en toen vergat ik dat ik ook een heel verhaal in het Nederlands had getypt.

Reminder voor mezelf volgend jaar: maak de menu en arrangementenkaart zo makkelijk mogelijk. Serveer alleen friet :laughing:

1 like

ja maar dan heb je het dilemma van fries of chips waar drie vergaderingen voor belegd moeten worden

10 likes

Hoezo, is toch gewoon sea kreel en pearlgurt

37 likes

Pizza is beter. Dat hoef je geeneens vertalen. En nee verdere beschrijving is niet nodig. Pizza zegt al voldoende

5 likes