Wat je even kwijt wil #68

Hahahaha neeee wat erg dit.

Omg ik dacht altijd dat de grap was dat zij niet kan zingen en gewoon een barvrouw is die dat doet

Maar nu lees ik dat zij een cabaretier is en wel echt zang doet

7 likes

Ik keek het deze week toevallig en toen was er iemand die zei dat hij naar haar theatershow of optreden ofzo ging en toen dacht ik: goh, ze treedt ook op? Dacht dat het aan mijn gebrek aan muzikaliteit lag…

1 like

Alsjeblieft!

Ik zocht ook lotgenoten en heb al eerder gegoogeld op “waarom kan mylou niet zingen” maar kon niks vinden

6 likes

Ligt het aan mij of is het de laatste tijd wat rustiger op het forum? Heb het idee dat ik me vroeger niet een avondje kon vermaken met forummen maar nu heb ik regelmatig dat ik helemaal ‘bij’ ben en er dan in de topics die ik volg gedurende de avond ook maar af en toe een berichtje bij wordt geplaatst.

24 likes

Ik kijk dit vaak met mijn moeder en als ze dan de muziekvraag niet weet zegt ze dat het komt omdat Milou al die nummers verpest :’)

Edit: lol, blijkbaar heb ik twee jaar geleden bijna hetzelfde gezegd. Nu op tv-topic #2 - #29 door Missy

5 likes

Haha ja zij doet ook theatertours enz. Ik vind haar echt heel erg boomer ofzo maar zou wel graag haar zelfvertrouwen willen want dat lijkt onbeperkt te zijn

3 likes

Huh dus hij heeft zichzelf ingesloten en iemand anders heeft de sleutel missh weggenomen, hoe kan dat? Dat hij binnen is bedoel ik

3 likes

Als hij de sleutel in de buitendeur heeft laten zitten toen hij binnenkwam en iemand de sleutel spotte en hem op slot zou draaien en meenam.

Maar nee zo spannend is het niet, hij heeft hem intussen toch gevonden… In een jaszak van de eigenaar van het huis (een vriend van hem, hij past dus op dat huis), na uren zoeken toch nog gevonden :’)

4 likes

Ik ben mijn moeder gewend en heb filmpjes van mezelf bij de karaoke gehoord. Ik kan dus veel hebben :joy:

Ik heb dit ook gehad! Kwam ‘s nachts supermoe thuis van t vliegveld met een koffertje en tassen. Gewoon dom. Heb een slotenmaker gebeld, meteen nieuw slot op de deur. Sleutel al die jaren ook nooit teruggevonden dus ben er wel zeker van dat een gek die sleutel uit m’n deur heeft gehaald. Gelukkig dat diezelfde nacht diegene niet naar binnen is gekomen :scream:

Er is een topic voor mensen zoals jij, sluit je er bij aan

3 likes

Dit is absoluut wanstaltig maar heeft als ‘voordeel’ dat het nog redelijk laag gezongen wordt. Zeker als ze hogere noten gaat zingen dan lopen de rillingen over mijn rug…

Waarom ze een vast onderdeel van de show is blijft voor mij een raadsel

Ben trouwens benieuwd wat het publiek voor haar shows is. Ik gok op vrouwen in de 60 met zo’n kek kleurig brilmontuur en van die ‘artistieke’ grove halskettingen.

2 likes

Ik vroeg me dit ook al af :sweat_smile: Het lijkt echt een stuk rustiger de laatste tijd.

Ja, dit is dus mijn moeder :sob:

6 likes

Heb nog 54 min. Te gaan en het is echt gewoon nu al ruk. “Films “en j.lo gaan echt niet samen.

9 likes

Hallo, we hebben nog Maid in Manhattan…

11 likes

En The wedding planner!

4 likes

en Gigli, ook een meesterwerk.

En de klassieker Anaconda

4 likes