Er is een topic voor mensen zoals jij, sluit je er bij aan
Dit is absoluut wanstaltig maar heeft als āvoordeelā dat het nog redelijk laag gezongen wordt. Zeker als ze hogere noten gaat zingen dan lopen de rillingen over mijn rugā¦
Waarom ze een vast onderdeel van de show is blijft voor mij een raadsel
Ben trouwens benieuwd wat het publiek voor haar shows is. Ik gok op vrouwen in de 60 met zoān kek kleurig brilmontuur en van die āartistiekeā grove halskettingen.
Ja, dit is dus mijn moeder
En The wedding planner!
en Gigli, ook een meesterwerk.
En de klassieker Anaconda
Arme moeder! (Ja heel flauw I know)
Gobble, gobble (ja dat is het enige wat ik van die film ken)
Ik hou soms echt van TikTok. Taylor Swift fans maakten een grapje dat ze Mount Rushmore gaan aanpassen zodat haar hoofd er ook bij komt en zoveel mensen die erin trappen en helemaal wild worden
Mount Evermore
Ik was enkele dagen heel boos (maar wel blij dat ik voor mijzelf was opgekomen) omdat ik onterecht werd benadeeld door een zichtbare beperking die ik heb. En die persoon ook niet direct rekening met mij hield nadat ik het rustig had uitgelegd dat iets niet ging omdat mijn lichaam gewoon anders is.
Ieeee dit is helaas zo herkenbaar. Heb wel altijd mn handbagagetas op orde. Waar ga je naartoe? Veel plezier!
Ik heb vandaag patty brard gezien š„¹ echt een vakvrouw
Mijn huisgenoot heeft vanavond weer een dildoparty/ladiesnight georganiseerd maar ik ben aan het werk. Lekker de krant vullen terwijl ik vermaakt wordt met een collectie seksspeeltjes
Ik heb gister voor het eerst helemaal zelf pizza gemaakt en het was super goed gelukt, dus nu zit ik natuurlijk te googlen welk broodbakboek ik moet kopen
Iets te veel wijn gedronken vanavond maar was een geweldige dag. Heb zulke fijne vrienden/vriendinnenā¤ļø
Je mag echt trots zijn dat je voor jezelf opgekomen bent!
Ik stond net te tanken en voelde de zon op mijn gezicht en heb ongegeneerd met mān ogen dicht mān hoofd naar de zon gericht en daar zo gestaan tot de tank vol was.
Haha ja ik ook net ff op een bankje
Ik ben vanmiddag voor ā¬1400 gescammed tijdens het verifiĆ«ren van een Etsy account door op een link te klikken in een spambericht die ik via Etsy kreeg (en dus dacht dat het van Etsy was). Ik voel me zo ongelooflijk dom en schaam me gewoon echt? Snap gewoon niet waarom ik mijn hersens niet heb gebruikt?? En heb echt geen vertrouwen dat ik het geld terug ga krijgen (heb alle meldingen etc al gedaan) dus ben gewoon ā¬1400 armer. Wtf