Wat je even kwijt wil #68

Ik heb mijn pantoffels aan op werk, ze zijn onderdeel van een ‘verkleed’ outfit

3 likes

Gelukkig is het ook geen serieuze ambitie van me.

5 likes

Ooh thanks (ook @Feather!), denk dat ik hier een fles van haal om te proberen dan.

Sterkte!

63 likes

“Oh ma gawd you guyzzz!
Wat ik nou toch bij de TK Maxx heb gesien sooo leuk! Deze half opgespoten parfum ruikt sooo lekkawr.” :joy:

3 likes

Echt niéttt norrrmaalll jongens dit is zoó chill echt bizaarr deze moét je ruiken.

4 likes

Doen!

1 like

Ik deel de liefde voor TKmax en word er altijd blij van als je iets plaatst.

7 likes

Het hele “show je aankopen”-topic doet mij altijd goed qua “heerlijk dat ik al die dingen niet nodig heb”

13 likes

Heerlijk om wel smaak te hebben

6 likes

Dat bedoel ik niet en het boeit me ook niet om een saaie smaak te hebben :stuck_out_tongue: voel me gewoon zeer zelden in de verleiding om ook iets te willen kopen.

1 like

ik liep net door de eerste klas naar de tweede klas toe in de trein, vraag me dan altijd af of er geërgerde forummers in de buurt zijn (ik pak echt de dichtstbijzijnde deur sorry)

21 likes

Ik vind dit ook echt een non ergernis eerlijk gezegd. :grimacing:
Mensen die al instappen terwijl nog niet iedereen is uitgestapt verdienen wel een duw terug het perron op.

25 likes

Mijn fysio voorspelde dat ik flinke spierpijn zou krijgen en dat ik daar niet van moet schrikken. Hij had gelijk.

4 likes

Onzin, het is gewoon een deur. Ik zoek hem meestal wel op als hij dichtbij genoeg is, boeit me vrij weinig wat anderen daarvan vinden eigenlijk.

4 likes

haha dat was een ergernis hier op het forum, ‘lekker snel door de eerste klas sneaken zodat je sneller bij de tweede klas bent’. maar je pakt toch gewoon de deur die bij jou stopt :skull:

11 likes

Wow wist niet dat dit een ding was. Nooit over nagedacht dat iemand zich daaraan zou storen joh. Dan denk ik zeur niet je kunt languit in een schone coupé, tolereer dat het plebs even langsloopt

3 likes

Volgens mij gaat het er vooral om dat mensen de buitendeur nemen waar 1e klas op staat om dan binnenin door te lopen naar de 2e klas. Betekent dus dat als er een lange rij staat om de buitendeur van de 2e klas te nemen mensen die de deur daarnaast van de 1e klas nemen eerder in de 2e klas kunnen gaan zitten en daarmee dus soort van short cut nemen.

5 likes

deal

Ik had de betaalde versie van Canva even nodig voor een projectje, maar natuurlijk zegt goedkope ik meteen weer op voor de gratis proefperiode voorbij is. Dat was mijn bedoeling tenminste, maar met zo’n goede deal brengen ze me wel aan het twijfelen hoor!

37 likes

Ik houd hier echt geen rekening mee sorry de dichtstbijzijnde deur it is!! ga niet van een deur weglopen om ergens anders in de drukte aan te sluiten, allang blij dat ik binnenkom :joy:

15 likes