Wtf het regent echt al 3 dagen keihard. Ik wil wandelen
Eierschalen kan je als plantenvoeding gebruiken.
Ik heb weer een keelontsteking en lichte koorts maar moet wat dingen afkrijgen op het werk dus ben gaan werken maar nu kan ik me totaal niet concentreren op inhoudelijke zaken. Heb het hele aankooptopic al bijgelezen uit ontwijkend gedrag.
Waarom ben ik Ɣltijd zo zenuwachtig voordat ik naar de kapper ga
Ik ben voor het eerst buiten sinds zondag
Ik heb een roze netwerkkabel en vind dit stiekem iets te leuk.
Ik heb een beetje een gevoelige huid en krijg snel eczeem etc dus ik gebruik zonnebrandcrĆØme van biodermal, dat gaat wel. Is nu 1+1 gratis bij de Etos.
Wil ik afrekenen is het zonder korting VEERTIG EURO per flesje?? Wtf. Dacht dat het uitzonderlijk duur was dus ik vroeg of het klopte en toen ze zei ja zei ik sorry maar dan koop ik het niet hier.
Maar blijkbaar is dat de nieuwe prijs? ik dacht dat het vorig jaar 30 euro was en dat vond ik al belachelijk
Ik wist dus nooit dat allergiepillen vermoeidheid veroorzaakten en kwam daar vorig jaar pas achter door diverse berichten hier. Heb het echt jaren aan een stuk geslikt en dacht oprecht dat ik chronisch vermoeid was tot ik dus stopte met die zooi. Daarna kwam de winter en had ik geen last meer van jeuk aan mijn keel tot dit weekend. Heb het twee keer geslikt en damn, het voelt echt alsof alle energie uit me is gezogen Ben kapot joh
Ja kut is dat he! Mocht je dat nog niet gedaan hebben, het wil nog wel eens de moeite waard zijn om verschillende soorten allergiemedicatie te proberen. Ik word zelf bijvoorbeeld veel minder suf van fexofenadine dan de meeste andere antihistaminica
Ongevraagde tip maar ik gebruikte voorheen ook biodermal om dezelfde reden. Ik ben nu overgegaan op La roche posay anthelios. Dat is sowieso al goedkoper en zeker als je even goed zoekt bij online drogisten/apotheken kan je dat altijd wel ergens met minimaal 30% korting vinden.
Ik koop ze altijd in aan het einde van het seizoen. Dan heeft kruidvat of bol altijd erg goede acties! Misschien wist je dit al maar dacht tip het toch even!
Ik wil echt tk-maxx influencer worden. Filmpjes plaatsen van al het leuke spul wat je daar voor cheap kunt kopen! En dan heel Nl door om alle filialen te doorzoeken. Zou ik daar rijk mee kunnen worden?
Ik heb net een grote woodwick trilogy kaars voor ā¬9.99 gezien wajow.
Er zit een mini salamander in mān hotelkamer en ik krijg hem er niet uit en de receptie is ook al dicht. Help wat moet ik doen? Ik kan niet gaan slapen straks als dat beest nog steeds achter mān gordijn zit.
Heb je medicatie via de huisarts? Zo ja, overleg over een andere. Zo niet, ga dan naar je huisarts want de voorgeschreven medicijnen zijn nieuwere vormen met minder bijwerkingen dan degenen die je bij de drogist koopt (dus levocetirizine ipv cetirizine en desloratadine ipv loratadine).
@boonie Ik gebruik ook die van La Roche Posay en vind die ook nog eens fijner dan die van Biodermal. Ik bestel het vaak via https://www.bootsapotheek.nl/
Je zou vooral bijdragen aan de overconsumptie.
Ik heb mijn pantoffels aan op werk, ze zijn onderdeel van een āverkleedā outfit
Gelukkig is het ook geen serieuze ambitie van me.
Sterkte!