Ik denk dat ik met Koningsdag een kraam ga openen 50 ct om een ei tegen iemand te gooien
Maar wel echt kut ik woon niet eens in de buurt van Dordrecht
Ik ben een maand op reis geweest en nu voel ik me depressief omdat ik terug in druilerig koud België ben. Als kers op de taart kom ik net thuis en merk ik dat er grote schimmelvlekken op de badkamermuur zitten?! Ughhhhhh niet eens tijd om rustig te bekomen, meteen weer problemen
Je zou zelf pasta kunnen maken, heel leuk om te doen en je gebruik nog best wel wat ei voor een portie
Wat vervelend!
Hoe voel je je vandaag?
Jee wat een verhoogde waarde, wat balen zeg… Het voedingscentrum kan je helaas ook niet verder helpen, zie hier hun droge antwoord op hun site op de vraag wat je met de eieren kunt doen haha
"Wat doe je met de eieren als je besluit ze niet op te eten?
Als je de eieren niet eet, dan verspil je voedsel. Hier hebben we helaas ook geen oplossing voor. "
Waar heb je ze laten testen?
https://testenoppfas.nl/ hier
En @Mette12 lol idd je kan het er niet uit koken of verhitten ofzo dus helaas
Mn enige afnemers zijn mn overheid wantrouwende buren maar mn man wil ze niet meer geven ook al geloven ze zelf niet in pfas : (
Ga ze maar gewoon weggooien dan, gelukkig eten die kippen wel heel veel naaktslakken enzo dus het is nu gewoon een soort clean up crew
Voor de geïnteresseerden:
Dit waren onze waarden in een dorp bij Den Bosch id buurt
Nee geen idee, er zit zo ver ik weet geen intense industrie in de buurt.
Maar het kan ook bv uit het voer van de Welkoop komen of van de grasjes die ze pikken, dat het in het grondwater zit ofzo? Echt kut het kan alles zijn ook nog
Voel me net zon schildpad met plastic in zn maag
Edit: nou ik vind net dit dus zal daar wel van komen
Thanks! Ik hoopte dat jij toevallig een goedkopere wist want 270 euro 🥹
Denk als je nog even wacht dat dat vast wel kan!
Toen ik de eerste keer keek was er maar 1 aanbieder en dat was 450eu ofzo, de prijs daalt snel
Kan je de eieren niet aan de kippen geven? Gezien het uit hen komt eten zij dat gif toch al. En tis heel goed voor ze om die voedingsstoffen weer terug te krijgen.
Hier in Dordrecht is trouwens een zorgboerderij die de eieren had laten testen en die bleken pfas vrij!
Misschien ander voer geven en later weer testen?
Aaaah kan, mijn föhn heeft het begeven. Rip na 16 jaar trouwe dienst
Kan maar dan moet ik weet 250 eu betalen om erachter te komen dat het toch het voer niet was
@Kusjessoldaat ik ga dat maar doen voorlopig ja, al voelt dat wel een beetje gek haha
God vindt het tijd voor een upgrade, Flopsy.
Ben ik met God eens, maar mijn portemonnee helaas niet met de Dyson keuze
Ik was gisteren aan het shoppen voor een nieuwe bh, want ik mag donderdag na 6 lange weken een sportbh dragen eindelijk een gewone aan. (Borstverkleining) Ik had voor het eerst in mijn leven een bh die meteen goed zat en kon wel janken zo blij. Tot ik ging afrekenen. Het geld is afgeschreven en de kassa gaf bij de winkel een storing en er was niets geregistreerd. Volgens de medewerker kon ze niets voor me doen op dat moment en de opties waren opnieuw betalen en de bh’s mee of wachten tot het hoofdkantoor dit kon uitzoeken. Nou heb ik niet oneindig geld, dus ik ging naar huis zonder geld en zonder bh’s.
En nou maar hopen dat dit niet al teveel gezeik oplevert.
Ik moet straks mn verstandskies eruit laten halen. Het is echt tijd, ik stel het al 2 jaar uit en heb al meerdere afspraken verzet. Volgens mij heb ik er zelfs al eerder over gepost . Ben echt bang na de vorige keer, maar moet het doen.
Sterkte!
Hahaha ik ben ook al een jaar lang aan het uitstellen heb ook nog eens een moeilijke kies dus ik kan het gevoel in mn lip kwijtraken, nou mij niet bellen hoor