Wat je even kwijt wil #68

Ik kan natuurlijk niet voor elke passagier spreken maar ik denk dat jij (en andere die zich hier aan ergeren) mensen erg veel toeschrijven. Ik kom net terug van mn werk, ik ben hersendood, ik denk echt helemaal niks als ik de trein in stap. En vele met mij. Deur open, ik erin, ik op blauwe stoel, veel meer zit er echt niet achter. Ook niet als ik toevallig bij de eerste klas instap.

19 likes

Ik erger mij er niet aan hoor, het boeit mij nul. Maar als ik iemand naast mij zie wachten voor de ene deur en die vervolgens toch maar naar de andere sprint om meteen door te steken naar 2de klasse, dat heb je echt wel door.

3 likes

Dat zou ik oprecht niet doorhebben.

7 likes

Oh meen je! Ik begrijp je heel goed. Mijn kies lag overdwars, en hij zei dat ik dus een gaatje heb in de kies ervoor waardoor het kon zijn dat het wat langer zou duren voor het gevoel in mn lip terug zou komen. Dacht meteen aan je berichtje :joy:. Maar gelukkig viel dat mee.

7 likes

Aaah gelukkig! Beterschap nu!

1 like

Was bij mij ook het geval, maar volgens mn kaakchirurg gebeurt dat heel weinig en is bij mij ook goed gegaan gelukkig!

1 like

Oh ik heb altijd van de drogist! Goed om te weten, al ze eens bellen! Zou wel fijn zijn als dat die vermoeidheid tegen gaat. Het is nu echt afwegen tussen niet kunnen slapen ivm keeljeuk of die moeheid.

Haha ja ik ben zo’n gehaaid type die dat wél door heeft, maar dan alsnog: wat boeit het, het is toch gewoon een deur om de trein binnen te komen? En als ik moet kiezen tussen 40 min zitten of 40 min staan dan boeit het me niet dat anderen me misschien kut vinden dat ik een andere deur gebruik :’)

11 likes

Ik zie echt de meest bizarre tornado’s en vliegende tuin meubelsets voorbij komen op social media in Dubai. Maar je leest er nergens over :rofl:
Is het fake news of doen we allemaal of Dubai niet bestaat :rofl:?

2 likes

Is wel in het nieuws geweest: https://www.nu.nl/buitenland/6309326/dubai-geteisterd-door-zeldzaam-noodweer-tientallen-vluchten-geschrapt.html

2 likes

er gaan volgens mij ook veel nepfilmpjes rond op tiktok

Ja dat dus :rofl:
Want @Bailey dit “in het nieuws” is heel matig vergeleken met de heftige tornado’s die op social media rond gaan :smiling_face_with_tear:.

1 like

Bij ons op werk heeft iedereen het over Dubai, alleen gaat het over de regen. Over rare tornados niets gehoord.

Ze hebben het weer artificially zo gemaakt toch, daarom willen ze het stil houden en lees je er niks over :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Mijn vriend had me net met de auto ergens afgezet en ik moest rennen om over te kunnen steken, appt hij me daarna “je haar danste echt mooi in de zon toen je overstak”. Beter compliment gaan we vandaag niet krijgen hoor.

104 likes

Dit weer is niet veroorzaakt door kunstmatige regen en het is ook niet alleen in Dubai/VAE maar ook in Oman bijvoorbeeld.

2 likes

“Pam, je haar danst!”

(voor de niet-oma’s onder ons: https://youtu.be/C1_5mXiz5o8?si=e0j9LqrSShmbx1c1)

10 likes

Haha nee dat geloof ik ook niet echt hoor, maar dat is de ~theorie~ die rondgaat op social media

3 likes

Niet alleen social media, ook in alle kranten, schijnt wel te kunnen met chemicaliën (aldus de NOS, AD etc)

4 likes

Dubai staat er wel echt om bekend dat ze aan cloud seeding doen. Dat is geen geheim, en ook geen conspiracy.
https://www.telegraaf.nl/video/1133945622/speelde-mens-rol-in-noodweer-dubai-zo-werkt-cloud-seeding

6 likes