Slechts eentje? Meestal is het een hele stoet
Ik had laatst een 4 pack HĂ€agen-Dazs gehaald en die salted caramel vind hem nog lekkerder dan Dulche. Spijt dat ik geen hele bak heb nu.
Ohhh die zijn zo lekker. Die met macadamia brittle is ook top!
Ik reed laatst richting mijn werk en stond 5 min stil, toen ik erachter kwam dat iedereen aan het wachten was op familie Gans die heel rustig de weg aan het oversteken wasđ. Ook zo leuk dat iedereen ook instant vrolijk werd van die gansjes. Moest er ineens weer aan denken.
Jeetje ik vertelde laatst toch dat ik 2 vogelnestjes in mn tuin had gevonden. Ik zag heel vroeg vanochtend nog die mamavogel druk heen en weer vliegen, en op mân stuur van mn fiets zitten en dan naar het nestje. Zo schattig. Nu vertelde ik dat aan 2 vrienden die hier zijn, en 1 zegt âoh kun je dat nestje niet aan die oude buurvrouw geven?â Wtf is dit die heeft zn hele leven in de binnenstad van amstelveen gewoond maar dan nog, een vogelnestje verplaatsen en gewoon geven aan iemand?! Wtf. En daarbij zag ik ook een tiktok dat een ooievaarsnest moest worden uitgebrand door de brandweer, toen die ooievaar terugkwam vliegen was er niks meer. En het leek erop alsof die ooievaar moest huilen, en toen moest ik zelf ook echt zo huilen. Ik ben ongesteld en mega emotioneel volgens mij. Maar wat is dit allemaal
waarom heb ik mannelijke vrienden
Over dat filmpje, er is ook een âvolledigeâ versie. Dan blijkt dat dat het nest uitgebrand moest worden (of in de brand was gevlogen) vanwege de veiligheid.
Daarna kwam de brandweer met een nieuw en veilig nest voor op dezelfde plek. Ze hadden zelfs takjes uit het oude nest bewaard om het te âherbouwenâ.
Was dus helemaal niet zoân dramatisch verhaal, maar geknipt voor de views.
Oh wat fijn!! Ik wist wel dat de brandweer geen andere keuze had i.v.m. veiligheid maar dit is dan wel weer leuk om te horen
Kan wel merken dat ik ongesteld moet worden. Gisteren zou een pakket geleverd zijn, geen enkele buur heeft het en wij ook niet.
Wacht al 1 maand op dit pakket die ik besteld heb en het is voor mijn koekjes. Ben onredelijk hard gaan huilen net, maar DHL zegt dat ik even moet wachten, maar het wel écht geleverd is.
Ga maandag ze weer bellen, heb hier gewoon even geen kracht voor ofzo.
Ik moet voor mijn studie een dataset analyseren en een dashboard bij bouwen, dit mag in excel of in een ander programma. Ik heb voor excel gekozen en ik ben zo trots op mezelf. Een jaar geleden kon ik net aan een tabel maken en de formule =a1+a2 en nu heb ik gewoon fucking dashboard gebouwd met een goeie dataset en draaitabellen. Nu hopen op een goed cijfer, haha
Weet niet hoe close je bent met de bruid. Maar vaak betalen ze toch al voor die vriendin, dus mss kan je evt vragen of je een plus 1 mee kan nemen?
Nadat ik erachter kwam dat je ogen dicht doen bij de tandarts een ding is (ruim de helft van de stemmers op dit forum doet dat blijkbaar), heb ik dit vandaag voor het eerst gedaan. Het voelde heel onnatuurlijk in het begin, maar driekwart van de tijd ogen heb ik mijn dicht gehad. En toen de mondhygiëniste klaar was liep ik verdwaasd naar buiten, zo ontspannen en van de wereld was ik!
Nu ik erover nadenk, bij de kapper ogen dicht doen lijkt me ook wel ontspannendâŠ
Ik zie mezelf 100% in slaap vallen.
Het woord ontspannen in een verhaal over de tandarts vind ik heel gek. Heb totaal geen angst voor de tandarts maar lig toch altijd een beetje gespannen in die stoel door alle geluiden van al die apparaten die ze gebruiken en dat haakje tussen je tanden.
Ik eet al jarenlang magere kwark en had nu per ongeluk halfvolle gekocht. Nu zit ik me af te vragen waarom ik mezelf jarenlang magere kwark heb aangedaan.
Probeer eens volle, dan gaat er echt een wereld voor je open!
Ik weet niet of ik die shock mentaal aankan op dit moment.
Love Chef Sosa sowieso haha vooral als ze weer zeurt over dat je JE KIP MOET WASSEN. De manier waarop ze praat doet me aan mijn moeder denken hahaha
Snap ik helemaal! Ik was nu zo moe dat ik blij was even mân ogen dicht te kunnen doen. En ik heb de laatste weken goed gestookt dus ik maakte me minder zorgen over eventuele pijn Als ze weer eens een gaatje moeten vullen zal ik wel weer met samengeknepen handen in de stoel liggenâŠ
Oh en ik hoĂș echt van haar stem
Oh haha dat zeg je hierboven zelf ook al