Oh wow nooit geweten dat dit echt een ding was. Het klonk zo conspiracy achtig
Ik had gisteravond een wedstrijd en ondanks dat het een sport zit, sta je nog best veel stil en het was gister natuurlijk niet echt heel warm. De kou zit gewoon nog steeds in mijn lijf en mn spieren doen pijn, want die vonden de kou ook niet leuk. Heb gister ook meerdere keren geroepen dat ik bewust voor een zomersport gekozen heb en ik het helemaal kut vond.
hahaha ja dat snap ik. Dat had ik eerst ook. Volgens mij is er een paar jaar geleden ook veel regen gevallen die toen wel veroorzaakt was door cloud seeding.
Na 6 weken 24/7 een sportbh om mag ik vanaf vandaag zonder! Loop al een uur zonder bh en het voelt zĂł fijn.
De mensen die voor Crazy Frog hebben gestemd in het foute uur zijn niet ok
Ik kan er zo van genieten dat de manager die me jaren geleden even snel in de kantoortuin aan mân bureau heeft laten weten dat mân contract niet verlengd werd nu #opentowork is op linkedin. Hopelijk is hij er zelf uitgekickt.
Zou ik je een privébericht morgen sturen hierover?
Ik twijfel ook al lange tijd hierover
Ja hoor!
Ik had mijzelf voor genomen om vandaag heel productief te zijn en het hele huis op te ruimen. In plaats daarvan zit ik al 3 kwartier op de grond te zingen alsof ik daadwerkelijk talent heb.
Pfff we zetten maandelijks geld opzij voor reparaties aan de auto en ook om te sparen voor evt vervanging in de toekomst. Maar tegen die onderhoudsbeurten en reparaties valt bijna niet op te sparenâŠ
We hadden op het moment ruim 1300 opzij gezet. Maar met alle dingen die nog extra moeten gebeuren (remblokken, ruitenwisservloeistof reservoir blijkt stuk, remvloeistof moet vervangen worden) is dat gewoon net aan genoeg.
Ik zag vanmorgen een gans oversteken over het zebrapad
Mooi dat ze zich ook aan de verkeersregels houden!
Ja vind echt dat de ganzen van tegenwoordig er op vooruit gaan.
(Toen ik er over nadacht in de auto bedacht ik me dat ik het eigenlijk heel triest vind, hoe wij de wereld naar onze hand zetten waarin dieren wel moeten volgen anders kost het ze hun leven. Terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn.)
Slechts eentje? Meestal is het een hele stoet
Ik had laatst een 4 pack HĂ€agen-Dazs gehaald en die salted caramel vind hem nog lekkerder dan Dulche. Spijt dat ik geen hele bak heb nu.
Ohhh die zijn zo lekker. Die met macadamia brittle is ook top!
Ik reed laatst richting mijn werk en stond 5 min stil, toen ik erachter kwam dat iedereen aan het wachten was op familie Gans die heel rustig de weg aan het oversteken wasđ. Ook zo leuk dat iedereen ook instant vrolijk werd van die gansjes. Moest er ineens weer aan denken.
Jeetje ik vertelde laatst toch dat ik 2 vogelnestjes in mn tuin had gevonden. Ik zag heel vroeg vanochtend nog die mamavogel druk heen en weer vliegen, en op mân stuur van mn fiets zitten en dan naar het nestje. Zo schattig. Nu vertelde ik dat aan 2 vrienden die hier zijn, en 1 zegt âoh kun je dat nestje niet aan die oude buurvrouw geven?â Wtf is dit die heeft zn hele leven in de binnenstad van amstelveen gewoond maar dan nog, een vogelnestje verplaatsen en gewoon geven aan iemand?! Wtf. En daarbij zag ik ook een tiktok dat een ooievaarsnest moest worden uitgebrand door de brandweer, toen die ooievaar terugkwam vliegen was er niks meer. En het leek erop alsof die ooievaar moest huilen, en toen moest ik zelf ook echt zo huilen. Ik ben ongesteld en mega emotioneel volgens mij. Maar wat is dit allemaal
waarom heb ik mannelijke vrienden