Ik draag voor het eerst in m’n volwassen leven weer een wijde pijpen jeans en I love it
Nou dan nog zou ik niet uit bed komen hoor, ze maken het geld maar gewoon over.
Ik heb hier echt een hekel aan hahahaha als de zon dan ook nog schijnt heb ik helemaal een kut humeur
Ja, het probleem is hier alleen dat ze dan na 3 dagen een keer komen kijken en dan staat er toevallig vaak geen auto. Dit probleem speelt helaas al jaren. En als er al iemand een boete krijgt is die 15€ :’)
En ik wil niet op televisie.
Hahaha Hij zou alleen maar aan je deur staan om je om 40 eieren te vragen. Of om je te vragen of je zijn boze menigte wil joinen natuurlijk haha
Wow ik heb een vest aan met een topje eronder en mijn zus komt binnen en zegt:’ Je moet je truitje een beetje omhoog doen, het zit een beetje laag’. Nou ja goed, ik doe dat, kan gebeuren. Zie ik mijn nichtje en begroet haar, zegt ze:’ waarom is jouw vest zo open?’, dus ik zeg:’ Ohh Ik had het een beetje te warm om het helemaal dicht te doen’, zegt ze:’ Nou je vest dichtdoen kan ook geen kwaad natuurlijk’, met een bespottend glimlachje wtf ik had nogeneens decollete ofzo? Als ik vroeger zoiets had gezegd tegen mijn tantes was ik echt gelyncht. Dat kon ik vroeger echt niet maken
Ik wist ook gewoon niet wat ik moest doen/zeggen hahahaha
Dat heb ik in de winter als het donker is als ik naar mijn werk ga en donker is als ik naar huis ga😩
Zeggen dat ze d’r mond moet houden tot ze zelf tieten heeft gegroeid.
Ik heb een nieuwe baan nadat ik een tijdje een uwv-uitkering heb gehad en nu heeft mijn begeleider van het uwv me een handgeschreven kaartje gestuurd om me succes te wensen 🥹
Ahh ik vind dit echt heel lief!
Hangt er iets in de lucht trouwens? Veel mensen in mijn omgeving die weer ziek zijn of weer lekker aan het hoesten zijn.
Bluuuh ik heb net een cursus gegeven, in het engels, en ik vond het echt niet goed gaan. Ik ben wat dingen vergeten te vertellen en ik kwam soms niet op de meest simpele woorden.
Spelen wat dingen thuis, slechte nacht gehad en liep al de hele als een kip zonder kop rond dus dit verwachtte ik al. Vind t gewoon sneu voor de mensen die zijn komen opdagen
Ik heb me opgegeven om komend weekend te helpen als vrijwilliger bij een evenement, maar ik heb nog nooit zoiets gedaan. En nu zijn er al 1000 scenario’s in mijn hoofd voorbij gekomen waarin ik iets niet goed doe en slaap ik er slecht van… Terwijl ik het eerst zo leuk vond om zoiets spontaans te doen. Brein, waarom
Ik heb heel lang vrijwilligerswerk op festivals gedaan en ook gewoon als bijbaan. In mijn ervaring doen ze altijd wel een briefing en is er ook altijd een coördinator bij wie je terecht kan! Heel veel plezier, komt helemaal goed.
Ik heb vannacht echt superslecht geslapen, als in 1 uur max denk ik, en ik heb nu zulke donkere kringen onder mn ogen dat het net lijkt alsof iemand me een dubbelzijdig blauw oog heeft geslagen wel impressive al zeg ik het zelf
Lief je reactie! Hoop het zo want de informatie voorziening op de voorhand is tot nu toe echt minimaal. Maar waarschijnlijk zal het op de dag zelf allemaal wel gewoon lopen.
Ik ga dit weekend speechen op de bruiloft van mn beste vriendin, tijdens de ceremonie, en ik vind het zó spannend bleh
Ik ben zo sad. Eindelijk een weekend weg met mijn vriend en ik snapte al niet waarom ik mega jeukende plekken overal had? Ik dacht gewoon aan muggenbulten. Maar volgens mij is dit gewoon netelroos en ik krab me heel de nacht kapot.