Wat je even kwijt wil #68

Goeie, ga ik ook doen

3 likes

Ja, alle opbrengsten naar unrwa

5 likes

haha dan is jouw google echt kapot volgens mij want als ik alleen ‘macklemore’ typ krijg ik het al, maar hier heeft hij het aangekondigd https://www.instagram.com/p/C6o4830yMvE/

2 likes

Ok ik had gezocht op Macklemore Hind’s Hall en ook nog op nieuws tabblad geklikt, verschillende artikelen geopend. Misschien deed ik te moeilijk.

2 likes

Ik heb snoep gekocht voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon morgen maar lig nu die zak snoep op te vrete

Vet irritant ook zijn allemaal kleine zakjes die ik weer he le maal open moet scheuren man man man ben geen robot

24 likes

En dan allemaal weg moet gooien. En dan loop je naar de prullenbak en ben je de helft van die papiertjes onderweg verloren. Haat dat. Beter 1 grote zak🥲

2 likes

Jaaa lig in mn nest dus moet dat ook nog doen morgen VOOR mn zoon wakker wordt anders is het gelijk oorlog natuurlijk (ik wil dieeeeee)

2 likes

Make sure to burn all the proof…

2 likes

spotify detecteert dit toch waarna ze het niet laten meetellen?

echt??

3 likes

Ja naar mijn gevoel wordt dit al jaren gezegd? Maar de bronnen zijn schimmig als ik nu concreet zoek dus ik kan ook liegen!! Het zou me niet verbazen aangezien spotify echt slecht betaald.

3 likes

Vanavond een grote kans op noorderlicht :heart_eyes: https://www.nu.nl/binnenland/6312397/komende-nachten-zeldzaam-grote-kans-op-noorderlicht-in-nederland.html

2 likes

Nee nee nee! Ik ben niet klaar voor de comeback van de zebra extensions

6 likes

oh straks weer parels als dit voor muzie tijdens het winkelen :sob:

6 likes

Noorderlicht is hier nu al te zien!!

8 likes

Echt??? Wat vet!
In welke hoek moet ik denken (mag heel breed zijn zoals Noord Nederland oid zijn hoor)

5 likes

Het is hier ineens helemaal bewolkt. Hele avond onbewolkt en nu :sob:

Hier in Noord nederland is het met het blote oog te zien! En dit legt mijn telefoon vast;

7 likes

Ik denk dat ik straks maar even de auto in moet stappen om het hopelijk te kunnen zien, we hebben zoveel lichtvervuiling hier en dat de buren nu een grote bouwlamp aan hebben staan helpt ook niet.

3 likes

Ben meteen naar zomer gerend maar helaas :frowning:

2 likes