Brabant, eerste keer dat ik het echt duidelijk zonder camera zag! Je zag het ook echt verplaatsen van het noorden naar het noordwesten.
Toevallig in de buurt van ehv? Dit is zo mooi!
Wauw wat prachtig!
Ik zie hier niks hoor
Nu ik deze zie, ik maakte deze wel rond 21.20. Zou dat het begin geweest zijn? Vond de lucht wel bijzonder, vandaar dat ik er een foto van maakte
Ben echt beetje trots op mezelf, ik werkte net als invaller op een afdeling waar ik me totaaaal niet welkom voelde omdat ze alleen maar aan het klagen waren over al die uitzendkrachten. Continu. En ik begrijp de frustraties oprecht, maar zo voel ik me niet welkom/fijn en zorg je ervoor dat mensen niet terug komen. Eind van de dienst vroegen ze me niet eens hoe ik het heb gehad. Ik heb toen zelf gezegd ‘mag ik wat kwijt over de dienst’ en wat ik precies had ervaren en hoe dat voelde. Ze begrepen me gelukkig wel! Vond het best spannend om ze erop aan te spreken.
Wauwww! Was dit ergens in een bos of hei ofzo of gewoon in de bewoonde wereld?
Wel echt mooie foto’s! Tof dat je naar het strand gefietst bent
Dit is gewoon in mijn tuin, dus er zijn wel huizen achter die bomen. Lijkt mij op het strand wel echt het allermooiste, of met ook groen erbij.
Het is gelukt. We waren naar het bos gereden. In het echt is het inderdaad veel minder fel.
Jaaa ik heb het ook gezien. Echt zo leuk we wilden nog naar de dijk fietsen maar daar waren we toch te moe voor. Maar tijdens de wandeling met de hond toch goed zichtbaar hier (Flevoland)
Vond het beter te zien met het oog dan op m’n telefoon
Ik kwam hier te laat achter hahahha. Rond 23.45 was er alleen nog groene waas te zien als je goed kijkt
Dit was nu net nog/weer te zien vanuit mijn achtertuin. Beter gingen de foto’s niet worden met m’n telefoon. Maar wat bizar om die “strepen” zo zien te verplaatsen. Ik heb ook nog een vallende ster gezien😍
Nieuw spannend geverfd haar is altijd de eerste 3 dagen kut in mijn ervaring komt goed het is even wennen maar het is vast super leuk!
Ik lig zo lekker in de zon. Vanavond lekker uit eten. Heerlijk
Altijd weer spijt als ik in een goede en energieke bui allemaal sociale dingen dagen achter elkaar heb gepland. Waarom leer ik hier nooit van, heb er totaal geen zin meer in social battery is low
Ik zit in een gezelschap van mensen die ik niet echt ken om het songfestival te kijken (wat mij niets interesseert) maar nu gaat het ook nog over baldurs gate en ik word gek hahaha ik speel het ook maar het is zo saai om hierover te praten
Ik weet van mezelf dat ik snel verbrand dus ik ga zelden tot nooit de zon in zonder iets van spf. Nu zat ik vanmorgen tussen 11 en 12 wel even zonder spf in de zon, ik denk een half uurtje, en heb toen zonnebrand met factor 50 gesmeerd en weer in de zon gaan zitten voor 1 á 2 uurtjes. Maar ik ben nu wel verbrand misschien dan toch van dat half uurtje in de ochtend in de zon? Ik vind het zo gek want heb eerder deze week de hele middag in de zon gezeten met alleen mijn gezichtscrème met spf 30 op en toen ook niet verbrand…
Ik kan ook verbranden als ik een half uur zonder iets in de volle zon zit. Ben je erg verbrand?
In mijn gezicht een beetje, dat valt nog mee. Maar kom er net achter dat ik ook bovenop mijn hoofd op de scheiding van mijn haar verbrand ben ook stom om daar niet aan te denken…