Ik cringe zo erg van die boer Harm ‘’ hype’’
Ja wat is dat, m’n vriend zei dit weekend in de auto toen de radio aan stond ineens: ze denken dat die Jordi Warners Boer Harm is.
En ik zei: sorry ik ken geen Jordi Warners en geen Boer Harm?!?! Waar de fuck heb je het over?!
Als je écht voor de muziek gaat vind ik alleen gaan heeeerlijk! Veel plezier
Ik heb even gegoogled wie Jordi is. maar dat is dus niet het geval
Maar het is een vaag gedoe over iemand met groffe simpele muziek en een masker op met een extreem (geacteerd?) accent. Maar hij popt overal steeds vaker op en ik vind het ontzettend cringe.
Ik zou sowieso blij worden van m’n eigen plakje cake versieren
Klinkt als een Grieks eiland
Ja of als de Estlandse inzending voor Eurovision ofzo.
Ik zat er ook aan te denken gewoon een soort “kinderfeestje” te geven dit jaar want dat leek me leuk voor de verandering, maar qua activiteiten kom ik niet verder dan cake versieren
Speurtocht, bowlen, frietjes eten, cadeautjes verstoppen en een horrorfilm kijken als je een slaapfeestje doet.
Friettafel!
En neem je zwemkleding mee maar ik zeg niet wat we gaan doen!!
Als ik mijn zoon naar school breng bedenk ik me altijd hoe heeeeerlijk het me lijkt om gewoon lekker de hele dag een beetje te knutselen en in de poppenhoek te spelen
Dat is een must inderdaad
ik eet voor het eerst sweet&salty popcorn en omg wat is dit lekker??? alleen zoet is altijd te zoet en zout is altijd te zout maar dit is perfectie
omg dat is echt leuk
Ik dacht ook aan shirt zeefdrukken met spullen van bobbinhood en stempels maken oid. En verder cake versieren, snoepzakjes etc etc
Of armbandjes etc maken, heb ik voor mijn dochters kinderfeestje ook een keer gedaan.
Of idd een speurtocht, en dat je dan bij een cafeetje uitkomt
Moet zo een rondje gaan wandelen voor mijn vierdaagse training, maar heb geen zin
En vorige keer was mn water halverwege op en kwam ik geen waterpunt meer tegen, dus daardoor nog minder zin.
Ik heb echt 24/7 Europapa in mijn hoofd, word er gewoon wakker van ‘s nachts