Oké dan weten we iig dát het is gebeurd.
Niet dat dat een geruststellende gedachte is, maar hebben we iig 1 vraag beantwoord.
Of ie het heeft gemerkt, misschien op het moment niet? Ik bedoel als jullie echt kacheltje waren is het iets wat wel vaker gebeurd in die staat: mensen dénken dat ze op de wc zitten maar in feite (slaap)dronken in een hoekje staan oid. Dus je hebt het wss onbewust gedaan en door je dronkenheid en schaamte/anxiety combi later geprobeerd het te fixen.
Heb je voor je weg ging nog schoongemaakt? Want als er de volgende ochtend geen fysiek bewijs was ben je er misschien mee weggekomen
. Zou het iig niet via de app proberen te achterhalen, write it regret it, zou zelf niet screenshotbaar willen toegeven dat ik dat had gedaan haha. Als ie niks meer laat horen kan je je conclusies trekken denk ik.
Vind het wel echt sneu voor je! Zou het los zien van je leeftijd en normale leven (Omg hoe heb ik dit gedaan) en meer betrekken op de omstandigheden (dronken, vreemde omgeving, spanning door de emigratie). Wat hij ervan gaat maken weten we natuurlijk niet, maar probeer het iig jezelf en je ervaring in je nieuwe land niet te lang te laten bepalen. Komt goed.