Wat je even kwijt wil #68

Ik cringe zo erg van die boer Harm ‘’ hype’’

21 likes

Ja wat is dat, m’n vriend zei dit weekend in de auto toen de radio aan stond ineens: ze denken dat die Jordi Warners Boer Harm is.

En ik zei: sorry ik ken geen Jordi Warners en geen Boer Harm?!?! Waar de fuck heb je het over?!

8 likes

Als je écht voor de muziek gaat vind ik alleen gaan heeeerlijk! Veel plezier :hugs:

2 likes

Ik heb even gegoogled wie Jordi is. maar dat is dus niet het geval :joy:
Maar het is een vaag gedoe over iemand met groffe simpele muziek en een masker op met een extreem (geacteerd?) accent. Maar hij popt overal steeds vaker op en ik vind het ontzettend cringe.

1 like

Het interesseert me nog steeds geen reet. :joy:

Klostrofobi.

29 likes

Ik zou sowieso blij worden van m’n eigen plakje cake versieren

6 likes

Klinkt als een Grieks eiland

7 likes

Ja of als de Estlandse inzending voor Eurovision ofzo.

2 likes

@Soy.peor baby is that you???

1 like

Ik zat er ook aan te denken gewoon een soort “kinderfeestje” te geven dit jaar want dat leek me leuk voor de verandering, maar qua activiteiten kom ik niet verder dan cake versieren :smiling_face_with_tear:

9 likes

Speurtocht, bowlen, frietjes eten, cadeautjes verstoppen :stuck_out_tongue: en een horrorfilm kijken als je een slaapfeestje doet.

12 likes

Friettafel!

8 likes

En neem je zwemkleding mee maar ik zeg niet wat we gaan doen!!

9 likes

Als ik mijn zoon naar school breng bedenk ik me altijd hoe heeeeerlijk het me lijkt om gewoon lekker de hele dag een beetje te knutselen en in de poppenhoek te spelen

9 likes

Dat is een must inderdaad

3 likes

ik eet voor het eerst sweet&salty popcorn en omg wat is dit lekker??? alleen zoet is altijd te zoet en zout is altijd te zout maar dit is perfectie

31 likes

omg dat is echt leuk

3 likes

Ik dacht ook aan shirt zeefdrukken met spullen van bobbinhood en stempels maken oid. En verder cake versieren, snoepzakjes etc etc

Of armbandjes etc maken, heb ik voor mijn dochters kinderfeestje ook een keer gedaan.

Of idd een speurtocht, en dat je dan bij een cafeetje uitkomt

3 likes

Moet zo een rondje gaan wandelen voor mijn vierdaagse training, maar heb geen zin :smiling_face_with_tear:

En vorige keer was mn water halverwege op en kwam ik geen waterpunt meer tegen, dus daardoor nog minder zin.

3 likes

Ik heb echt 24/7 Europapa in mijn hoofd, word er gewoon wakker van ‘s nachts :weary:

14 likes